נבהלתי כ"כ! הבום נשמע קרוב מאוד, "אולי נפל טיל?" שאלתי את לואי שהיה איתי עוד על הקו. " אני לא חושב.. אני חושב שזה יריה מרובה, תקשיבי, לא משנה מה אסור לך לצאת מהחדר שלך! אני אבוא אלייך עכשיו" אמר לואי. "לא! אל תצא מהבית עכשיו! זה מסוכן! ועם הרוצח הזה מסתובב קרוב?! אל תצא!" צעקתי לשפורפרת הטלפון ושמעתי ניתוק. "אני לא מאמינה!" אמרתי לעצמי והלכתי לחדר, מירי כבר נרדמה, שום דבר לא יאיר אותה... צחקקתי למראה הפוזה שבה היא ישנה, נשכבתי במיטה מתכסה בשמיכה, לפתע שמעתי את דלת הבית נפתחת ב"שקט". "פאק. מירי.. מירי תתעוררי.." לחשבתי בלחץ והיא לא קמה. הוצאתי מהמגירה את תרסיס איבוד ההכרה שלי, למקרים מסוכנים, והלכתי בשקט למעטה, לפתע מישהו כיסה את פי בכוח ותפס בגופי, "אה!" ניסיתי לצעוק. הוא ניסה להגיד משהו אך פשוט העפתי לו מכה חזקה עם רגלי והוא התכווץ, באתי לנשפריץ עליו את החומר ואז ראיתי שזה לואי. "לואי?!" נבהלתי. "אדל יבת.." הוא ניסה לדבר ולא הצליח, צחקתי למראה המכווץ שלו, עזרתי לו להגיע לחדרי ולהתיישב על המיטה. "פאק אדל! זה כאב!" הוא אמר בקול. "ששש! אתה תעיר את מירי!" אמרתי והוא הביט בה. "זה דורש לשים לה קטשופ על הפנים" הוא אמר וחייך חיוך ערמומי. "תיזהר ממני! אני יביא לך עוד אחת!" הזהרתי והוא צחק. "למה הגעת?! אמרתי לך לא לבוא!" "ואני אמרתי לך לא לצאת מהחדר, לא הקשבת לי.." הוא אמר להגנתו. "אתה חושב שמישהו נרצח?" שאלתי לבסוף בפחד. "לא יודע... נקווה שלא..."הוא אמר וחיבק אותי. ככה נרדמנו כשאני בזרועותיו.
~למחרת בבוקר~
"הופה! כנראה שהחלום התממש!" התחלנו להתעורר למשמע קולה של מירי. "על מה את מדברת?" שאלתי בקול ישנוני, לואי היה עם חצי עין פתוחה. "החלום שלך אתמול בליליה! הבנתי שרציתם לממש אותו, אה?" היא הקניטה עד שהבנתי על מה היא מדברת. "מפגרת, לא עשינו כלום!" אמרתי להגנתי. "בטח..." היא ליגלגה. "מיר תעופי למיטה שלך עכשיו שש בבוקר תני לבן אדם לישון!" אמר לואי בקול עצבני וישנוני. "מאיפה את יודעת על החלום לא סיפרתי לך!" אמרתי מופתעת. "יש לי את ה... הדרכים שלי.." היא אמרה. "את צוטטת לי?! חרא!" צעקתי עליה והעפתי עליה כרית. "מה את רוצה! הייתי חייבת לדעת!" היא אמרה להגנתה. "די סתמו תפה! תנו לישון!" צעק לואי והצמיד אותי אליו בחיבוק. "שון!!! בוא מהר!!" כולנו נבהלנו למשמע צעקה של בלה.
YOU ARE READING
לעצור את הזמן
Paranormalמי אמר שחיים בפנימייה הם חיים משעממים?? רומן יפיפה שמסתבר כאסון, חיים שנגמרים בסיוט וילדה אחת, שחווה הכול... מוות, שמחה, רגש, פחד, ורומן יפיפה שמתחיל באהבה תמימה... סיפור עוצר נשימה...שבסופו, תגלו הכול... ;)