Κεφάλαιο 4ο

6.3K 578 43
                                    

Are they still bad habits if I like them?

•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•

Το κουδούνι του σπιτιού μου χτυπούσε επίμονα, κατέβηκα τις σκάλες τρέχοντας κρατώντας τις ψηλές μου μπότες στα χέρια. Έστρωσα το ψηλοκάβαλο μαύρο δερμάτινο σορτσάκι που φορούσα και έβαλα από πάνω το τζιν μπουφάν μου. Το δερμάτινο μαύρο τσόκερ της Φοίβης ταίριαζε απόλυτα με το σορτσάκι, ενώ η γκρι στενές μπότες prada μέχρι τη μέση της γάμπας -που μου είχε κάνει δώρο η Μπιάνκα- ταίριαζαν με το τοπάκι που στένευε το σώμα μου σαν κορσές.

Δεν θα έλεγα πως φαινόμουν προκλητική, ήμουν αρκετά μικροκαμωμένη και η καμπύλες μου δεν ήταν τόσο έντονες ώστε να τραβάνε τα βλέμματα πάνω μου. Αν δεν είχε τόσο σκοτάδι βέβαια θα ένιωθα αρκετά άβολα για να είμαι ειλικρινής.

Έλεγξα για τελευταία φορά το μπορντό κραγιόν μου στον καθρέφτη, ακόμα αγχωμένη αν το είχα βάλει σωστά, και άνοιξα την πόρτα.

"Επιτέλους, λίγο ακόμα και θα έφευγα." είπε η Μπιάνκα κοιτάζοντας με εξεταστικά. "Αν δεν βιαζόμουν θα γύρναγα στο σπίτι να αλλάξω." είδα πως φορούσε και εκείνη ένα τζιν oversized μπουφάν σαν το δικό μου και είχε μαζεμένα τα μαλλιά της πάνω σε μία σφιχτή αλογοουρά.

Έπιασε απαλά το λαστιχάκι που είχα στα μαλλιά μου και το απομάκρυνε. Τα μαλλιά μου έπεσαν στους ώμους μου απαλά κάνοντας ελαφριές μπούκλες αγκαλιάζοντας όμορφα το πρόσωπο μου.

"Καλύτερα." μου έκανε νόημα να προχωρήσουμε και είδα το αμάξι του Άντριαν να μας περιμένει στην γωνία.

"Ήρθε ο Άντριαν μέχρι εδώ για να μας πάρει;" την ρώτησα έκπληκτη και δύσπιστη.

"Η Φοίβη πήρε το αμάξι για λίγο, ο Άντριαν ούτε που θα το καταλάβει." μου έκλεισε το μάτι και περπάτησε τσαχπίνικα προς το αμάξι. Άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού και μπήκε μέσα. Εγώ με τη σειρά μου άνοιξα την πόρτα των πίσω καθισμάτων και μπήκα στο κέντρο.

Η Φοίβη έβαλε μπρος στο αμάξι και με αργή ταχύτητα πήρε το δρόμο για το σπίτι της.

Φτάνοντας έξω από το σπίτι των Λε Φερ, ακουγόταν έντονη μουσική. Μπορούσα να δω τα παιδιά να χορεύουν από το παράθυρο. Περπατήσαμε μέχρι την πόρτα και η Φοίβη έβγαλε τα κλειδιά του σπιτιού της. Άνοιξε την πόρτα και μπήκε μέσα. Εμείς την ακολουθήσαμε.

Η Μπιάνκα περπάτησε στην μέση του σαλονιού ανάμεσα σε όλα τα αγόρια του πάρτι. Πρέπει να υπήρχαν περίπου δέκα αγόρια γύρω της να την κοιτάζουν με έντονα βλέμματα. Ένας από αυτούς άρχισε να της σφυρίζει όταν έβγαλε το μπουφάν της και έμεινε το στενό μαύρο της φόρεμα.

Mean girl's minion [Greek]Where stories live. Discover now