•When I'm kissing him it feels like heaven. •
Αποφάσισα να φορέσω κάτι όμορφο.
Ήθελα να κάνω μία προσπάθεια να νιώσω κοντά στον Όστιν. Να περιποιηθώ τον εαυτό μου για να φαίνομαι όμορφη σε εκείνον. Ίσως η προσπάθεια αυτή να με παρακινούσε για κάτι παραπάνω.
Φόρεσα το τζιν μπουφάν πάνω από το μαύρο φόρεμα με το φλοραλ σχέδιο με μαργαρίτες. Είχα φορέσει μαύρα μποτάκια μέχρι τον αστράγαλο και ένα κολιέ που μου είχε κάνει δώρο εκείνος στα γενέθλια μου.
Βγήκα από το σπίτι και πήρα το λεωφορείο από τη στάση που βρισκόταν κοντά στο σπίτι μου. Μέσα σε ένα τέταρτο βρισκόμουν στο στενό του σπιτιού του.
Περπάτησα με γρήγορα βήματα καθώς είχε αρχίσει ήδη να νυχτώνει.
Είχα αργήσει ένα μισάωρο οπότε έπρεπε να φτάσω όσο πιο γρήγορα γινόταν.
"Συγνώμη που άργησα, η αδερφή μου είχε κάνει κατάληψη στο μπάνιο και δεν άφηνε κανένα να μπει." Είπε μία χαζή δικαιολογία όταν άνοιξε την πόρτα.
Το άρωμα του μύριζε απίστευτα έντονα λες και είχε κάνει μπάνιο με αυτό αντί για το σύνηθες αφρόλουτρο του.
"Δεν πειράζει, αρκεί που ήρθες." Μου έδωσε ένα απαλό φιλί στα χείλη και μου έκανε χώρο να περάσω μέσα στο σπίτι.
Σιωπηλός παρατήρησε την εμφάνιση μου και χαμογέλασε γλυκά κλείνοντας την πόρτα της εισόδου.
Περίμενα την μητέρα του να εμφανιστεί από την κουζίνα, με την λευκή πόδια της γύρω από την μέση, να μεταφέρει ένα δίσκο με ποτήρια γεμάτα σπιτική λεμονάδα και μπισκότα φτιαγμένα με σοκολάτα και καραμέλα.
Ήταν η κλασική της υποδοχή κάθε φορά που ερχόμουν να επισκεφτώ τον γιο της.
"Δεν είναι εδώ σήμερα." είπε αντιλαμβανόμενος ποιους έψαχνα. "Έχουν πάει ένα τριήμερο στο Μπέβερλι, στο σπίτι της θείας μου."
"Δεν είχα ιδέα." Του απάντησα αφήνοντας να φανεί πόσο μπερδεμένη ήμουν.
"Θα το ήξερες, αλλά..." έμεινε σιωπηλός για λίγο, κατσουφιασμένος. "Έλα μαζί μου, έχω ετοιμάσει κάτι για εσένα."
Ανεβήκαμε τις σκάλες του σπιτιού του και μπήκαμε στο μικρό δωμάτιο του. Η αδερφή του είχε πάρει το μεγάλο δωμάτιο, αλλά είχε φύγει για το κολλέγιο φέτος και δεν είχαν προλάβει να το αλλάξουν.
Το δωμάτιο είχε έναν απαλό φωτισμό. Είχε μεταφέρει την μεγάλη τηλεόραση του σαλονιού στο γραφείο του. Είχε γεμίσει το κρεβάτι με μαξιλάρια και ζεστές κουβέρτες σε διάφορες αποχρώσεις, ενώ στο κομοδίνο είχε μπολ με σνακ.
VOUS LISEZ
Mean girl's minion [Greek]
Roman pour Adolescents-The only thing he couldn't have was me.- "Κορίτσια, να τος." αναφώνησε και αμέσως μετά αναστέναξε. Χάζευε το αγόρι που όλες οι κοπέλες ήθελαν και λάτρευαν. Το αγόρι που είχε όποια ήθελε, όποτε την ήθελε και όπου την ήθελε. Γύρισε προς το μέρος μας...