Once upon a time...
~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•Μου εξιστόρησε τα πάντα.
Πως όταν έφυγε από την πόλη πήγε να μείνει στον πατέρα του για λίγες μέρες και μετά για να είναι σίγουροι ότι η αστυνομία δεν θα τον έβρισκε πήγε να μείνει σε έναν θείο του στο Κουίνσι. Συνέχισε λέγοντας μου πως ο πατέρας του συνεργάστηκε με τον διοικητή της αστυνομίας για να ανακαλύψουν στοιχεία όπου θα αποδείκνυαν ότι ήταν αθώος, αλλά ποτέ δεν ήταν αρκετά.
Ο Κλέιτον, οποίος είχε αναλάβει εθελοντικά την υπόθεση, κατάφερε να τον εντοπίσει, αλλά εκείνος πρόλαβε και διέφυγε εγκαίρως. Πέρασε μερικές μέρες σε φτηνά μοτέλ μέχρι να μπορέσει να ξαναγυρίσει στον θείο του, ο οποίος μετά τον ξαναέδιωξε λέγοντας πως δεν μπορούσε να έχει 'μπάτσους' να τριγυρνούν στο σπίτι του.
Τελικά ο Σεμπάστιαν επέστρεψε στο σπίτι του πατέρα του για έναν μήνα και μαζί κατάφεραν να συλλέξουν μάρτυρες και πληροφορίες που θα καθάριζαν το όνομα του.
"Και θα σου αποκαλύψω κάτι που ή θα σοκαριστείς πλήρως ή θα πεις 'το περίμενα'." ξεκίνησε να λέει και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν το που στο καλό θα μπορέσω να βρω popcorn στις τέσσερις τα ξημερώματα. "Ο Κλέιτον κρυβόταν πίσω από όλο αυτό, σε συνεργασία με τον πρώην γκόμενο της μητέρας μου."
"Όχι!" αναφώνησα σοκαρισμένη συνεχίζοντας να τρώω το δέρμα γύρω από τα κατεστραμμένα νύχια μου.
"Σταμάτα να το κάνεις αυτό το πράγμα." σχολίασε ο Σεμπάστιαν δίνοντας ένα ελαφρύ χαστούκι στη παλάμη μου.
"Άσε με εμένα και συνέχισε να μιλάς." πρόσταξα χωρίς να πτοηθώ ούτε για ένα δευτερόλεπτο.
"Τέλος πάντων, τελικά αποδείχθηκε ότι ο Κλέιτον και ο αυτός ο τύπος ήταν φίλοι από παιδιά. Όταν η μητέρα μου αποφάσισε πως ήθελε να αφήσει αυτό το απόβρασμα, ο Κλέιτον δέχθηκε να κάνει χάρη στον φίλο του και να την βγάλει από τη 'μέση'. Τουλάχιστον έτσι το εξιστόρησε ο ίδιος ο πρώην της μητέρας μου."
"Και τον έβαλε να διαπράξει φόνο και τον μαρτύρησε κιόλας;" αναφώνησα έκπληκτη παρακολουθώντας το αγόρι μου να περιγράφει την ιστορία του.
"Τζούλιετ, μπορείς να σταματήσεις να κάνεις την έκπληκτη; Είναι η δέκατη φορά που σου εξιστορώ αυτή την ιστορία και έχω γυρίσει μόνο δύο μήνες. Σε λίγο θα την λες εσύ καλύτερα από εμένα." γκρίνιαξε καθώς έβαζε στο στόμα του μία κουταλιά γεμάτη Nutella.
"Το ξέρω, αλλά συνεχίζει να με συναρπάζει εξίσου κάθε φορά." χαμογέλασα πλατιά και του έκανα νόημα να μου ετοιμάσει και εμένα μία τέτοια κουταλιά.
"Ακόμα σκέφτομαι γιατί αποφάσισα να μπλέξω με εσένα τελικά. Με την Μπιάνκα όλα ήταν τόσο ήρεμα. Ήταν χαζή, δεν μιλούσε και πολύ. Πολύ χαλαρή ήταν η ζωή." είπε δίνοντας μου το κουτάλι με τη Nutella.
"Πολύ βαρετή θες να πεις." απάντησα μες την τσαχπινιά παίρνοντας την λιχουδιά από το χέρι του.
"Σε αγαπάω, Τζούλιετ Γουέλς." ψιθύρισε κοιτάζοντας με στα μάτια με τα μεγάλα όμορφα γαλανά του μάτια.
"Και εγώ εσένα, Σεμπάστιαν Στάνλεϊ." έβαλα το κουταλάκι με τη Nutella στο στόμα μου αφήνοντας ένα μουγκρητό ανακούφισης. "Πάμε πάλι." του είπα κεφάτη.
"Αυτή τη φορά είναι σειρά σου. Ξεκίνα." γέλασε και πήρε μία θέση στον καναπέ δίπλα μου.
"Μία φορά και έναν καιρό..."
"Όπως την εξιστορώ εγώ παρακαλώ." είπε αυστηρά.
"Καλά." παραπονέθηκα και ξεκίνησα να εξιστορώ την ιστορία του από τη μέρα που με πήγε την πρώτη βόλτα με τη μηχανή του μέχρι και τη μέρα της παράστασης του Άμλετ στο σχολείο.
~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•
Αγαπητοί μου αναγνώωστες ,Μετά από ένα μεγάλο διάστημα, και μια πολύμηνη διακοπή, αυτή η ιστορία έφτασε πλέον στο τέλος της.
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξη που δείξατε στην ιστορία αυτή, παρά τις πολλές φορές που χρειάστηκε να περιμένετε βδομάδες και μήνες για την ανάρτηση νέου κεφαλαίου.
Αυτή την ιστορία την αγάπησα ιδιαίτερα (ειδικά τον γλυκό μου Σεμπάστιαν) και ελπίζω να την αγαπήσατε και εσείς εξίσου.
Θα σας ζητήσω να μου γράψετε στα σχόλια ποιο ήταν το αγαπημένο σας σημείο στην ιστορία και ο αγαπημένος σας χαρακτήρας, αφού με ενδιαφέρει πάρα πολύ η άποψη σας.
Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα σε κάποια άλλη μου ιστορία.
xoxo,
Alexey 💋
VOUS LISEZ
Mean girl's minion [Greek]
Roman pour Adolescents-The only thing he couldn't have was me.- "Κορίτσια, να τος." αναφώνησε και αμέσως μετά αναστέναξε. Χάζευε το αγόρι που όλες οι κοπέλες ήθελαν και λάτρευαν. Το αγόρι που είχε όποια ήθελε, όποτε την ήθελε και όπου την ήθελε. Γύρισε προς το μέρος μας...