Κεφάλαιο 35

4.7K 529 46
                                    

Έπεσα πάνω στον καναπέ εξουθενωμένη από το περπάτημα που χρειάστηκε να κάνω μέχρι να φτάσω στο σπίτι. Μπορεί το να αφήσω τον Σεμπάστιαν να φύγει με το λεωφορείο να ήταν καλή επιλογή για την αποφυγή συζητήσεων που δεν ήμουν έτοιμη να κάνω, αλλά δεν σήμαινε ότι τα πόδια μου συμφωνούσαν με αυτό.

Έτριψα τους κροτάφους μου στην προσπάθεια μου να κάνω το σώμα μου να χαλαρώσει. Η αίσθηση του μαξιλαριού στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου ήταν πιο ανακουφιστική και από το πανάκριβο μασάζ στο σπα που είχε κλείσει η Μπιάνκα για τα περσινά γενέθλια της. 

Για να είμαι ειλικρινείς, αυτό το μασάζ με έκανε να πονάω για τις επόμενες δύο μέρες, αλλά προσποιούμουν την απόλυτα ικανοποιημένη φίλη που έπρεπε να είμαι απέναντι στην Μπιάνκα. 

"Θες να σου φέρω μία κουβέρτα;" με ρώτησε η μητέρα μου χαμογελαστή. Της έγνεψα αρνητικά, αλλά φαινόταν αρκετά δύσπιστη για αυτό. "Η αδερφή σου κάνει μάθημα πάνω, δεν θα σε ενοχλήσουν σίγουρα για την επόμενη ώρα." 

Τα μάτια μου άνοιξαν απότομα γυρνώντας προς το μέρος της, κοιτάζοντας την με απορία. "Υποτίθεται ότι δεν θα είχαν μάθημα σήμερα." της σχολίασα ψιθυριστά. Δεν ήθελα να με ακούσουν από τον πάνω όροφο.

"Μη με ρωτάς εμένα. Έχω χάσει τελείως το πρόγραμμα και των δύο σας. Με έχετε κόψει εντελώς από όλα αυτά καιρό τώρα." 

Μαμά δεν είναι η ώρα για τα παράπονα σου, γκρίνιαξα από μέσα μου.

Ξεφύσηξα αγανακτισμένη σκεπτόμενη πως έπρεπε να φερθώ. Σαν να μην έτρεχε τίποτα, αυτή ήταν η καλύτερη επιλογή. Μπορούσα να ανέβω πάνω, να τους πάω χυμό και μπισκότα, να ρωτήσω πως τα πήγαιναν, φανώ σαν φυσιολογικός άνθρωπος. 

Ή απλά σαν μία τρελή με διχασμένη προσωπικότητα.

"Ο φίλος σου ήρθε αρκετά τσιτωμένος να σου πω την αλήθεια." συνέχισε η μαμά μου τις παρατηρήσεις της. Ποιος φίλος μου; "Αυτός το όμορφο παιδί με τα τατουάζ."

"Δεν είναι ο φίλος μου μαμά." ρόλλαρα τα μάτια μου και σηκώθηκα από τον καναπέ. Όποια πρόθεση είχα για να κοιμηθώ είχε εξαφανιστεί σε μορφή καπνού. 

μη φίλος σου λοιπόν, μπήκε μέσα στο σπίτι με νεύρα και σχολίαζε στον μη φίλο της αδερφής σου κάτι για εσένα. Δεν κρυφάκουσα, το υπόσχομαι." γελάσαμε και οι δύο με τις παρατηρήσεις της. Αυτή η γυναίκα πάντα ήξερε να μπλέκεται σε θέματα που δεν την αφορούν, αλλά ήταν τόσο αστεία όταν κατάφερνε όντως να ξεθάψει κάτι.

Mean girl's minion [Greek]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora