Ένα μεγάλο αντικείμενο προσγειώθηκε στο κεφάλι μου κάνοντας με να μουγκρίσω μέσα στον γλυκό ύπνο μου. Το πάπλωμα με την εσωτερική γούνα με αγκάλιαζε ζεστά και η εξωτερική fleece υφή με ενθάρρυνε να το αγκαλιάζω ακόμα περισσότερο.
"Μη με κάνεις να σου πετάξω και το άλλο μαξιλάρι. Σήκω." Φώναξε η Οφηλία. Αφού είδε πως δεν τις έδινα την παραμικρή σημασία, μου πέταξε και το δεύτερο μαξιλάρι της, αυτή τη φορά με περισσότερη δύναμη.
"Και περίμενα ότι όσο μεγαλώναμε θα γινόσουν πιο γλυκιά. Μάλλον είχα άδικο." Γκρίνιαξα ανοίγοντας τα πρησμένα μάτια μου.
"Και εγώ περίμενα να γίνεις πιο έξυπνη. Είχα περισσότερο άδικο από εσένα." Πλησίασε το κρεβάτι μου και τράβηξε τα μαξιλάρια που είχε πετάξει πετυχαίνοντας το πρόσωπο μου με δύναμη και με τα δύο μαξιλάρια.
Έχετε βιώσει ποτέ τη στιγμή όπου ένα αντικείμενο χτυπάει τη μύτη σας και αυτή η μυρωδιά σαν το χλώριο της πισίνας κατακλύει την όσφρηση σας;
Όχι; Μόνο εγώ;
Είχα ακριβώς αυτή την αίσθηση αυτή τη στιγμή και ειλικρινά την συχαινόμουν.
"Πήρε τηλέφωνο ο Όστιν χθες το βράδυ." σχολίασε κοιτάζοντας με σηκωμένο το φρύδι.
"Και;" τη ρώτησα αδιάφορα καθώς ήμουν απασχολημένη με την εσωτερική διαμάχη για το αν έπρεπε να σηκωθώ ή όχι.
"Υποτίθεται ότι θα ήσασταν μαζί." Χαμογέλασε ύπουλα και έκατσε στο κρεβάτι μου με σταυρωμένα χέρια.
Κούνησα το κεφάλι με απορία δείχνοντας της πως καταλάβαινα τι ήθελε να πει. "Πες μου ξεκάθαρα, δεν έχω το εγκεφαλικό σθένος για να καταλάβω τους υπαινιγμούς σου."
"Τι γίνεται με εσάς; Ακόμα χειρότερα, τι γίνεται με εσένα και τον Σεμπάστιαν;" με ρώτησε με τεράστια ταχύτητα. Αν δεν άκουγα το όνομα του Σεμπάστιαν η πρόταση της δεν θα έβγαζε νόημα.
"Που κολλάει ο Σεμπάστιαν;" την ρώτησα σπρώχνοντας το πάπλωμα από πάνω μου. "ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΗ; ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΕ ΤΟ ΠΡΩΙ!" Φώναξα κοιτάζοντας την ώρα. Μου έκανε νόημα να μην κάνω φασαρία και με γουρλωμένα μάτια της ψιθύρισα αγανακτισμένη. "Τι κάνουμε τέτοια ώρα ξύπνιες;"
"Ξύπνησα και σαν καλή αδερφή επιβάλλεται να μου κάνεις παρέα." Είπε χαμογελώντας ειρωνικά.
Θα τη σκοτώσω.
"Όσο για τον Σεμπάστιαν. Δεν είμαι χαζή. Φύγατε μαζί τις προάλλες, την επόμενη μετά δεν εμφανίστηκες ούτε εσύ στο σπίτι ούτε αυτός για μάθημα." Είπε λες και μου αποκάλυπτε κάποια τρελή θεωρία συνομωσίας.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mean girl's minion [Greek]
Fiksi Remaja-The only thing he couldn't have was me.- "Κορίτσια, να τος." αναφώνησε και αμέσως μετά αναστέναξε. Χάζευε το αγόρι που όλες οι κοπέλες ήθελαν και λάτρευαν. Το αγόρι που είχε όποια ήθελε, όποτε την ήθελε και όπου την ήθελε. Γύρισε προς το μέρος μας...