Κεφάλαιο 10

5.2K 534 34
                                    

Κατέβηκα από το άδειο λεωφορείο μπροστά από τα Starbucks. Μπήκα μέσα στο μαγαζί και χάζεψα το μενού στους πίνακες που είχαν πάνω από τα ταμεία. Η ταμίας με κοίταξε χαμογελαστή και με ρώτησε αν είχα αποφασίσει.

"Ένα Pumpkin Spice Latte." της είπα "Grande." έγνεψε καταφατικά και πάτησε την παραγγελία μου στον υπολογιστή.

Έβγαλα το πορτοφόλι μου και πλήρωσα αυτό που είχα πάρει.

Μου έδωσε τον καφέ και την ευχαρίστησα αφού της ζήτησα να μου δώσει ένα μπέιγκελ με τυρί-κρέμα. Πλήρωσα και για αυτό και βγήκα από το Starbucks με τον καφέ και το φαγητό μου στα χέρια.

Δεν ήθελα να γυρίσω από τώρα σπίτι και να καταλάβουν οι δικοί μου ότι έκανα κοπάνα από το σχολείο. Μετά θα έπρεπε να τους εξηγήσω όλη την ιστορία και ως "άχρηστη" που είμαι στα ψέματα θα καταλάβαιναν αμέσως ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

Ήταν ακόμα μία και η ώρα που έφτανα συνήθως σπίτι ήταν κάπου στις τρεις και μισή. Θα μπορούσα να γυρίσω μία ώρα νωρίτερα και να πω -όσο πιο αληθινά μπορούσα- ότι κάποιος καθηγητής έλειπε, αλλά είμαι σίγουρη πως η αδερφή μου θα αποκάλυπτε το ψέμα μου και μετά θα μου ζητούσε και τα ρέστα.

Έκατσα σε ένα παγκάκι και άφησα την τσάντα δίπλα μου. Έβγαλα το αντίτυπο του Άμλετ που μας είχε δώσει ο καθηγητής της λογοτεχνίας. Με το ένα χέρι στον καφέ και το άλλο στο βιβλίο άρχισα να διαβάζω σιγά σιγά τις σελίδες.

"Αυτή. Θεέ μου. Που και μια σκύλα θα ήταν ακόμα απαρηγόρητη
Έγινε γυναίκα του αδελφού του, που του έμοιαζε
όσο ένας σάτυρος με τον Υπερίωνα. Σε ένα μήνα
τον είχε κιόλας παντρευτεί. Με τα βλέφαρα
ακόμα κόκκινα κι αλμυρά από τα δάκρυα της
με τι αθώα βία! Τι παρθενικά γλύστρησε
Χώθηκε κάτω από τα σκεπάσματα της αιμομιξίας
Φθάνει. Όχι άλλο. Σώπα."

Ήξερα πολύ καλά ποιο κομμάτι διάβαζα. Βρισκόμουν ακόμη στο πρώτο απόσπασμα, πρώτη πράξη και δεύτερη σκηνή. Ακόμα διάβαζα για την υπόθεση της τραγωδίας, την είχα διαβάσει ούτως άλλως αρκετές φορές.

Mean girl's minion [Greek]Where stories live. Discover now