Έβαλα στην τσάντα το τυλιγμένο δώρο που είχα αγοράσει για την μικρή Αντζέλικα.
Ήταν τα γενέθλια της σήμερα και της είχα υποσχεθεί πως θα βγω μαζί με εκείνη και τον αδερφό της. Με τον Σεμπάστιαν τις τελευταίες μέρες μιλούσαμε μόνο όταν ερχόταν στα μαθήματα της αδερφής μου.
Στο σχολείο η Μπιάνκα τον κυνηγούσε μονίμως από πίσω, ακόμα και στο μάθημα της λογοτεχνίας αποφάσισε να πάρει τη θέση μου ώστε να κάτσω μόνη στο μπροστινό μέρος της τάξης.
Ομολογώ πως ούτε και εγώ έκανα κάποια προσπάθεια για την προσέλκυση του ακόμα και όταν βρισκόταν εντός του σπιτιού μου.
Ζητούσα όμως την προσοχή του.
Ήθελα να μου επιβεβαιώσει πως η επιλογή που έκανα να σταθώ ενάντια στην Μπιάνκα ήταν σωστή. Χρειαζόμουν να εγκρίνει τις κινήσεις μου και αυτή τη στιγμή αυτό που ένιωθα είναι πως απομακρύνθηκε εξαιτίας αυτής της απόφασης.
Η μόνη πρωτοβουλία που πήρε συνέβη χθες τα μεσάνυχτα.
Μπήκε μέσα στο δωμάτιο μου ανοίγοντας αργά την πόρτα με ένα ελαφρύ χαμόγελο στα χείλη.
"Αύριο θα πάω με την Αντζέλικα στο πάρκο. Ελπίζω να ισχύει ακόμα η πρόθεση σου να έρθεις." είπε χωρίς να μπει πιο μέσα στο δωμάτιο.
Έγνεψα θετικά και ανταπέδωσα το χαμόγελο χωρίς να μιλήσω καθόλου.
Περίμενε και εκείνος σιωπηλός στην πόρτα.
"Στείλε μου την ώρα και το μέρος και θα είμαι εκεί." είπα τελικά και ένευσε καθώς έστριβε για να κατέβει τις σκάλες.
Σήμερα το πρωί έλαβα μήνυμα του.
Θα περάσουμε να σε παρουμε από το σπίτι σου στις 17.30, να είσαι όμορφη όπως πάντα. Η μικρή θέλει να βάλεις κόκκινο φόρεμα, μη με ρωτήσεις γιατί.
Χωρίς αντιρρήσεις διάλεξα ένα κόκκινο φόρεμα της μητέρας μου, στενό στον θώρακα με τους ώμους έξω και πιο ανάλαφρο στους γοφούς. Το συνδύασα με ταμπά μποτάκια μέχρι τον αστράγαλο και ένα ταμπά σακίδιο. Τα μαλλιά μου τα άφησα ελεύθερα στους ώμους μου.
Στον λαιμό φόρεσα ένα πολύ διακριτικό κολιέ, μια λεπτή αλυσίδα από την οποία κρεμόταν ένα χρυσό λουλούδι.
Κατέβηκα τη σκάλα και συνάντησα την μητέρα μου η οποία διάβαζε Σαίξπηρ στον καναπέ του σαλονιού μας.
"Που πας γλυκιά μου;" με ρώτησε κοιτάζοντας με περήφανα. Της άρεσε να με βλέπει με τα ρούχα της.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mean girl's minion [Greek]
Fiksi Remaja-The only thing he couldn't have was me.- "Κορίτσια, να τος." αναφώνησε και αμέσως μετά αναστέναξε. Χάζευε το αγόρι που όλες οι κοπέλες ήθελαν και λάτρευαν. Το αγόρι που είχε όποια ήθελε, όποτε την ήθελε και όπου την ήθελε. Γύρισε προς το μέρος μας...