Κεφάλαιο 48

3.6K 447 24
                                    

Η Μπιάνκα μπήκε μέσα στην τάξη με την Φοίβη δίπλα της.

Η Φοίβη για πρώτη φορά ήταν απολύτως σοβαρή, σχεδόν κατσουφιασμένη θα έλεγα.

Η Μπιάνκα με ψηλά το κεφάλι χαμογελούσε χαιρέκακα σε όποιον περνούσε από δίπλα της και συνέχιζε τον δρόμο της κουνώντας το σώμα της λες και χωριζώταν σε δύο διαφορετικά κόμματα, ένα του κορμού της και ένα των γοφών της.

Έκατσε στο θρανίο δίπλα από εμένα και γύρισε το σώμα της ώστε να κοιτάει προς το μέρος μου.

Δεν μιλούσε καθόλου, απλά με κοιτούσε επίμονα και σιωπηλή.

Αναστέναξα, όσο πιο σιγανά μπορούσα, επιθυμώντας να μην ακουστώ.

"Γειά σου Μπιάνκα." η Σόφι Γουέιν ήρθε καμαρωτή και χαμογελαστή. Προσπαθούσε εδώ και χρόνια να μοιάσει στην πρώην φίλη μου.

Η πρώτη αλλαγή ήρθε όταν έβγαλε τα σιδεράκια που είχε από το δημοτικό.
Η δεύτερη αλλαγή ήταν η αγορά φακών επαφής με χρώμα για να μπορέσει να αποκτήσει το γαλάζιο χρώμα των ματιών της Μπιάνκα.

Στη συνέχεια ακολούθησε η αλλαγή χρώματος των μαλλιών σε ξανθό από το υπέροχο φυσικό κόκκινο της και η πρόσθεση εξτένσιον για να φτάσει στο ακριβές μήκος των μαλλιών της Μπιάνκα.

Ήταν η πιο ακριβής αντιγραφή ατόμου που είχα δει στην ζωή μου.

Το μόνο που έλειπε στην όλη υπόθεση ήταν η συμπεριφορά. Πράγμα του οποίου είχε έρθει η ώρα.

Γράπωσε την ευκαιρία της αποχώρησης μου για να βρει ανοιχτή θέση στο πλευρό της Μπιάνκα Μοντγκόμερι.

"Τι θες Σόφι;" ρώτησε η Μπιάνκα έχοντας το πιο ξινό βλέμμα που μπορούσε να παρουσιάσει εκείνη την στιγμή.

"Σκεφτόμουν να κάτσω μαζί σου να σου πω κάποια κουτσομπολιά που ακούγονται." χαμογέλασε και χωρίς να περιμένει απάντηση έβγαλε την τσάντα της από τον ώμο.

"Σου είπα να κάτσεις;" καγχασε βλέποντας την αμηχανία στο πρόσωπο του κοριτσιού. Ήθελα τόσο πολύ να την βρίσω. Να φωνάξω σε όλο τον κόσμο ότι η Μπιάνκα Μοντγκόμερι δεν άξιζε όσα της προσέφερε ο κόσμος. Της έδιναν παραπάνω εύσημα από αυτά που δικαιούταν να της αποδώσουν.

"Θα σε ενδιαφέρουν ιδιαίτερα αυτά που έχω να σου πω." η Σόφι χαμογέλασε πονηρά και εγώ ακούγοντας την ρόλαρα τα μάτια μου.

Απελπισμένη. Σχολίασα από μέσα μου αλλά στην συνέχεια προσπάθησα να συγκεντρωθώ σε αυτά που έλεγαν.

Mean girl's minion [Greek]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant