Κεφάλαιο 7ο

5.5K 553 18
                                    

To be or not to be
~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•
Η μυρωδιά από τις τηγανίτες έκανε τις αισθήσεις μου να μπουν σε λειτουργία άμεσα. Πετάχτηκα από τον καναπέ αδιαφορώντας για τον έντονο πόνο της πλάτης μου και με μεγάλες δρασκελιές βρέθηκα στην θέση μου στην τραπεζαρία.

"Πήγαινε να πλύνεις το πρόσωπο σου πρώτα." Είπε η μανα μου με παράπονο για το μουτζουρωμένο μακιγιάζ στο πρόσωπο μου. Μου έδειξε με τον δείκτη της τς δικά της μάτια και τα χείλη τονίζοντας πως αυτά τα δύο μέρη του προσώπου μου ήταν στην χειρότερη κατάσταση.

"Με άδειο στομάχι δεν κουνάω ρούπι." Της απάντησα με την βραχνιασμένος φωνή του ύπνου.

"Έτσι θα πας στο σχολείο;" Με ρώτησε η αδερφή μου παίρνοντας μία θέση απέναντι μου. "Ευτυχώς που δεν είμαστε στην ίδια τάξη για να χρειάζεται να λέω ότι είσαι η αδερφή μου."

"Νόμιζα ότι δεν σε ενδιέφεραν εσένα αυτά." Σχολίασα ειρωνικά και σταύρωσα τα χέρια στο στήθος δείχνοντας της ενόχληση μου.

"Όχι όταν μοιάζεις με απεριποίητο και αποτυχημένο κλόουν." Έφαγε μία μπουκιά από το τοστ της και ανασήκωσε τους ώμους καθώς μου έδινε την εξήγηση της. "Εγώ δεν θα κάτσω για το υπόλοιπο πρωινό, έχω συνάντηση με τη λέσχη Μαθηματικών. Κάτι θέλει να μου αναθέσει ο κύριος Λεϊκον." Σηκώθηκε απο το τραπέζι και πήρε την τσάντα της στη πλάτη.

Περπάτησε μέχρι την έξοδο του σπιτιού και αφού έδωσε ενα ρουφηχτό φιλί στον μπαμπά έφυγε κλείνοντας την πόρτα απαλά και άηχα.

Ο μπαμπάς πλησίασε στο τραπέζι και έκατσε δίπλα μου.

*freeze*

Αυτοί είναι οι γονείς μου. Η Λέια και ο Τζόσεφ Γουέλς. Είναι παντρεμένοι τα τελευταία είκοσι χρόνια και κατάγονται από το Ουινσκόσιν. Ο πατέρας μου είναι οδοντίατρος, ενώ η μητέρα μου προσπαθεί να απασχοληθεί ως ζωγράφος. Πριν λίγους μήνες συνεργάστηκε με μία γκαλερί αλλά καμία καινούργια συνεργασία δεν ακολούθησε.

Είναι μεγάλοι θαυμαστές του Σαίξπηρ, με αποτέλεσμα να έχουμε μία μικρή βιβλιοθήκη με τα έργα του στο σαλόνι μας.

Και εγώ και η Οφηλία μοιάζαμε πιο πολύ στον πατέρα μας. Είχαμε πάρει το μαύρο χρώμα των μαλλιών του και το ανοιχτόχρωμο χρώμα του δέρματος του. Εγώ είχα κληρονομήσει και το γαλάζιο των ματιών του ενώ η Οφηλία πήρε το πράσινο χρώμα ματιών της μητέρας μας.

Η μητέρα μου ήταν αρκετά ψηλή, πράγμα που δεν κληρονόμησα ούτε εγώ ούτε η Οφηλία. Ο πατέρας μας ήταν εξίσου ψηλός και πιο εύσωμος.

Mean girl's minion [Greek]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant