Τα μάτια ήταν βαρια και μου φαινόταν αδύνατο να τα ανοίξω.
Συνήθως δεν θα αντάλλαζα με τίποτα αυτή την πολυτέλεια, του να έχω τα μάτια μου κλειστά σα να κοιμάμαι αλλά στην πραγματικότητα να είμαι ξύπνια. Ήταν ακόμα πιο χαλαρωτικό και από τον ύπνο.
Αυτή τη φορά όμως δεν ένιωθα πως ξεκουραζόμουν. Δεν με χαλάρωνε καν η διαδικασία αυτή.
Το χερι μου πονούσε αφόρητα και μου ήταν αδύνατο να το κουνήσω.
Έκανα μια προσπάθεια να ανοίξω τα μάτια μου. Το έντονο φως με έκανε να σταματήσω αμέσως την πρώτη μου προσπάθεια.
Στη δεύτερη προσπάθεια κατάφερα να τα ανοίξω λίγο παραπάνω, αλλά όλα έμοιαζαν θολά προς το παρόν.
"Τζούλιετ! Ξύπνησες; Πρέπει να ξύπνησε."άκουσα μια γυναικεία φωνή κοντά μου.
Ένα απαλό χέρι χαϊδέψε το μάγουλο μου και άνοιξα τα μάτια μου δειλά. Το φως ήταν κρυμμένο πια και κατάφερα να διακρίνω την φιγούρα της μητέρας μου να με κοιτάει ανήσυχη.
"Όλα εντάξει τώρα αγάπη μου, όλα θα πάνε καλά." μου είπε δίνοντας μου ενα φιλί στο κούτελο.
Που ήμουν;
Άσπροι τοίχοι, άβολο κρεβάτι, άθλια μυρωδιά σαπουνιού, αυτό το μέρος ήταν σίγουρα νοσοκομείο.
Όμως γιατί βρισκόμουν εδω;
"Τι έγινε;" ψέλλισα όταν είχα αρχίσει να συνέρχομαι από τον ύπνο.
"Θα τα συζητήσουμε σε λίγο γλυκια μου. Κάτσε ήρεμη σε ικετεύω. Κι μην πειράξεις το χέρι σου, οι γιατροί στο έχουν δέσει αρκετά καλά. Αν νιώσεις κάποια ενόχληση σε παρακαλώ μην το αφήσεις. Ενημέρωσε. Με τον πατέρα σου πάμε να πάρουμε ενα καφέ, η αδερφή σου είναι έξω από την πόρτα. Αν την χρειαστείς να φωνάξεις αμέσως." έσφιξε την παλάμη μου ενθαρρυντικά.
Απομακρύνθηκε από το κρεβάτι και άνοιξε την πόρτα για να βγει έξω.
Από το άνοιγμα της πόρτας κατάφερα να δω την αδερφή μου να κοιτάει προς το μέρος μου.
" Οφηλία." την κάλεσα αλλά δεν την είδα να ανταποκρίνεται. Κάποιος έπρεπε να μου πει τι είχε συμβεί.
Ξεφύσηξα αγανακτησμένη όταν η αδερφή μου συνέχισε να με αγνοεί.
"Οφηλία!" φώναξα για έκτη φορά. Η πόρτα ανοιξε διάπλατα και εκείνη μπήκε φουριόζα στο χώρο.
Φαινόταν νευριασμενη, εξοργισμένη για την ακρίβεια. Μα τι έκανα;
Μηπως τσακώθηκε με τον Αντριαν;
KAMU SEDANG MEMBACA
Mean girl's minion [Greek]
Fiksi Remaja-The only thing he couldn't have was me.- "Κορίτσια, να τος." αναφώνησε και αμέσως μετά αναστέναξε. Χάζευε το αγόρι που όλες οι κοπέλες ήθελαν και λάτρευαν. Το αγόρι που είχε όποια ήθελε, όποτε την ήθελε και όπου την ήθελε. Γύρισε προς το μέρος μας...