💎Piper pov💎
Tudtam, hogy [T/N] családi helyzete nem a legjobb.
Elvégre az apja keveset van otthon, most kiderült, hogy a testőre igazából egy isten, aki elhagyta, az anyja pedig... szóval igen.
Szüksége van Leóra, ez messziről látszik rajta.
Olyan kis cukin tudja nézni a fiút, miközben sepreget, vagy valami olyasmit csinál, amire nagyon koncentrál, hogy sikerüljön.
És még nem is látta szerelni...
A nappaliban gyűltünk össze.
Dél volt, ami egyet jelentett azzal, hogy hamarosan indulnunk kell.
[T/N] a szokásosnál sokkal idegesebb volt, és nem csak azért mert új helyre kerül. Valami nyomasztotta, de nem akarta elmondani, micsoda.
- Piper, figyelsz? - lengette meg előttem a kezét Jason, mire megrázva magam a fiú kékszempárjába néztem.
- Tökéletesen nem. De ha lennél olyan kedves, és még egyszer elmondanád - rebegtettem a szempilláim.
- Rendben... - sóhajtotta Jason, de én tudtam, hogy tetszik neki - Tehát van még két óránk, az indulásig. Hajnalban tájékoztattam Kheirónt a helyzetünkről, így estére várnak. Illetve a római barátaink is a táborban vannak...
- Ú, Hazelék is? - csillant fel a szemem, mire a fiú bólintott.
- Meg Frank, mi? - vigyorodott el Leo, [T/N] pedig a fejét kapkodta, hátha megérti, miről van szó.
- Akkor most...? - szólalt meg értetlen arckifejezéssel.
- Reyna és Frank is beleszólhat abba, hogy melyik táborba kerülj - magyarázta Jason, mire olyan fejjel fordultunk felé Leóval, hogy azt inkább nem részletezem.
- Nem az volt, hogy görög vagyok? - ráncolta a szemöldökét a lány.
- Én meg római, mégis a Félvér Táborban vagyok - vont vállat Jason - Úgyis rajtad múlik, de jobb feltételeket kaphatsz a Jupiter Táborban. Oda a görög istenek ereje nem ér el.
- Vagyis ha túl veszélyesnek tartanak az életre... - sápadt el a lány.
- De vigyázok rád, ne aggódj - ölelte át [T/N]-t Leo - Meg amúgy is hülyeség lenne csak azért megöletni, mert nem szokványos félisten.
- Pontosan. Ráadásul Percyéknek is nagy szava van az Olimposzon. Ha megbeszéljük velük, kiállnak mellettünk - jelentettem ki - Ha más nem, Annabeth biztos kitalál valamit.
- De a Jupiter Táborban a római istenektől nem kell tartanom? - kérdezte ismét értetlenül [T/N].
- Nem igazán érdekli őket - legyintett Jason - Mondjuk Vesta lehet meglátogat.
- Rendben. Akkor vágjunk bele - mosolyodott el a lány, de a remegő keze elárulta, hogy igenis tart attól, ami rá vár.
- Másfél óra múlva itt találkozunk, addig pakoljatok össze, és készüljetek fel az útra - engedett utunkra Jason, felfüggesztve a beszélgetést.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ne játssz a tűzzel! {Leo ValdezxReader} {𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱}
Fanfic[T/N] igyekszik normálisan élni, a folyton utazó apjával, aki városról városra járva tartja szüntelenül a koncertjeit, amikor egy váratlan fordulat következik be az életébe. Még pedig, hogy kiderül, az anyja nem egy utcai csavargó, hanem egy istennő...