O gün kendimi tuhaf hissediyordum, daralıyordum, nefes almaya ihtiyacım vardı belki de yalnız kalmaktı istediğim tek şey, yorgundum, bitkindim kısaca kötüydüm ve anlaşılan o ki benden daha kötü olan bir başkası daha vardı, tam karşımda duran bir kız. 20 li yaşlarda denize adım adım yaklaşan; kumral uzun saçlı 1.70 boylarında bir kız. Alt tarafı deniz havası almak için dışarı çıkmıştım biraz da kafamdaki düşüncelerden arınmak için, üstelik hava buz gibiydi ve ikimizden başka da dışarıda hiç kimse yoktu. Bu havada böyle sahilde gezmek için ancak deli olmak gerekiyordu. Ve ben bu özelliğe sahibim ama o?
Hiç kimseler yok burada,
Ne işi var bu soğuk havada?
Yoksa amacı kafa tutmak mı denizin azgın dalgalarına?Kızın denize yaklaşması üzerine, ona doğru yürümeye başladım. Kızın hıçkırık seslerini duyunca duraksadım, ağlıyordu ve belki de sadece hava almak için buraya gelmişti, benim şuan sandığım şey sadece kafamda kurguladıklarımdı. Belki de burnumu hiç sokmamam gerekiyordu. Ama içimden bir ses yanına git diyordu ve bende o sesi dinleyip ona doğru yürümeye başladım. Genelde bu sesi dinleyince başıma pek hoş şeyler gelmez ama içimde kendi kendimi kemirmek yerine şansımı denemeyi seçtim. Yanına vardığımda bir ayağını boşluğa doğru uzatmıştı bile
İçimde soğuk rüzgarlar eserken,
Ruhunu denize teslim etmeye hazırlanıyor karşımdaki.
Ben ne yapacağımı bilemezken,
Kalbim çoktan yaptı gerekeni.kolundan tutup geriye doğru çektim.
Ne yapıyorsun deli misin sen?
Bir şey söylemeden kolunu benden kurtardı gözlerini bana doğru çevirdi, perişan görünüyordu. Gözleri o kadar kızarmıştı ki tabiri caizse kan çanağı gibiydi. Tekrar konuşma ihtiyacı duydum.
İyi misin bitkin gözüküyorsun?
Bu soruma da cevap vermeden az önceki gibi ağır adımlarla denize yürümeye koyuldu. İntihar edecekti bu belli bir şeydi. Kafamı kurcalayan bu değildi bir soru "neden?" Nedeni neydi? Sevgilisi miydi konu yoksa ailesi mi? Deli mi bu kız ya bundan bir insan neden canına kast etsindi ki? İçimden kendime soru sormayı kesip kızı belinden tuttuğum gibi geri çektim. Ve ne yazık ki yere düştük olayın şaşkınlığıyla ne yaptığımı idrak edemeden kız bana bağırmaya başladı.
Ne yaptığını sanıyorsun sen!
Afallamıştım bu soru karşısında.
Ne yapıyormuşum seni izlememi mi bekliyordun acaba?
Hadi şimdi de kendini kahraman ilan et günün kahramanı waoow ne havalı ama öyle değil mi?
Kızım deli misin nesin ben olmasam şuan bu aldığın nefesi bile alamıyordun daha ne istiyorsun işte?
Tek derdin bu dimi, benim burada canım yansın her nefes alıp verişimde yüreğim dağlansın sen orada ukala ukala konuş. Bay çok bilmiş.
Pardon ben mi Bay çok bilmiş oluyorum şimdi, sevgilinden mi ayrıldın nedir yani salak saçma şeyler için atıyorsunuz kendinizi sonra olan annene babana oluyor aptal aptal konuşacağına git annenin babanın yanına kim bilir ne hâldedirler.
Öldüler.
Bu cevap karşısında kalakaldım ne demem gerekiyordu başın sağ olsun mu, yoksa neden, nerede, en önemlisi ne zaman? Bundan dolayı mı ağlıyordu, kafam iyice kazan olmuştu. Çok şükür ben bir şey demeden o konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Dönüm Noktası
RomanceKuzey'in hayatında bilmediği o kadar çok şey var ki, belki de kim olduğunu bile bilmiyor. Önüne bir fırsat çıkıyor denize düşmeden yakalaması gerekiyor o fırsatı yoksa ellerinin arasından kayıp yok olacak. Aslında hayatını tam anlamıyla yaşanacak bi...