Bir Takım İşler

102 3 0
                                    

Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım. Havanın güzelliği beni sabah yürüyüşüne teşvik ediyordu. Ablamı da alıp çıkmak istedim hem böylece dün söyleyeceğim konuyu şimdi açabilirdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra ablamın odasına daldım ama yatak muazzam bir şekilde toplanmıştı ve odada kimse yoktu. Aşağı indim mutfaktaki tabak seslerini takip ettim. Emel teyzeyle bizimki hem sohbet ediyor hemde kahvaltı hazırlıyordu. Onları bir müddet öyle izledim. Ablam tabak elinde arkasını dönünce beni gördü e haliyle de korktu. Tabak elinden düşüp çığlık atınca Emel teyze de sıçrayıp " kız dur aklımı aldın kardeşin gibi " deyip arkasını dönüp beni görünce ikinci bir çığlıkla başını tuttu.

O kadar mı korkuncum?

Ablacım böyle gelinir mi sessiz sessiz?

Ama çok tatlı duruyordunuz ne yapayım?

Onun huyudur kızım aklını alır böyle ara ara.

Aaa sizde beni hortlak yaptınız iyice.

Ablam kırıkları toplamak için eğildiğinde hemen yanına gidip ellerinden tutup kaldırdım.

Bunun için çok nârinsin prenses ben hallederim. Sen üstünü giyin yürüyüşe çıkacağız.

Emel teyze gülerek;

Hadi hadi siz gidin toplarım ben buraları alıştım artık her gün her gün tabak çanak kırklarına.

Bu yürüyüş nereden çıktı Kuzey sen tek giderdin her sabah.

Bu gün ablamla gitmek istemiş olamaz mıyım?

Altında bir şey var sanki ama hazırlanalım bakalım.

Ama o böyle deyince ben ona anlatamıyordum ki. Hep çıkarlarım için bir şeyler yapıyormuşum gibi konuşuyordu. Anlaşılan gene yattı benim bu konu. Giyinip geldi.

Yalnız çabuk olalım Derinler birazdan burada olurlar.

Geliyorlar mı?

Evet çağırdım.

Tamam o zaman çıkalım hemen çabuk geliriz.

Sahil de bir iki tur attıktan sonra Derin'i ilk defa gördüğüm yerde duraksadım. Gözümün önüne geldi o anki gözleri.

İyi misin Kuzey?

İyiyim abla, gelsene benimle.

Kolundan tutup onu o gün Derin'in durduğu o noktaya götürdüm.

Deli misin dur düşeceğiz şimdi.

İşte tam burası. Burada duruyordu, onu ilk burada gördüm. Gözlerimiz ilk burada değdi.

O meşhur yer burası demek.

Evet öyle. 

E düğün ne zaman?

Ay abla hiç sormayacaksın sanmıştım.

Nasıl yani?

İki gündür bu konuyu açmak için kırk takla atıyorum fark etmedin mi?

Hayır, bu muydu benimle konuşacağın konu?

Evet, akşam konuşabilir miyiz senle ?

Tabi konuşuruz şimdilik bir şey çaktırmıyorum bizimkilere.

Aynen.

Tamamdır, gidelim hadi gelmiştir yeni gelin.

Ablaaa.

Aşkın Dönüm NoktasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin