Derinle ilk önce yemek yemek için lokantaya gittik. Karnımızı doyurduktan sonra da bilardo oynamayı teklif ettim.
Yalnız ben bilmiyorum oynamayı.
Karşında yüzyılın en iyi oyuncusu duruyor öğretirim bir şeyler.
Diyorsun.
Tamam biraz abartmış olabilirim ama biliyorum bir şeyler ya.
İyi gidelim o zaman.
Istakalarımızı aldık tabi Derin haliyle nasıl tutacağını bile bilmiyor. Hangi adam sevgilisini bilardo oynamaya getirir ki kendi kendime gülmeye başladım.
Ne gülüyorsun gel de nasıl tutuluyor göster şunu.
Gülümseyerek yaklaştım ve ıstakayı parmaklarının arasına nasıl koyacağını nasıl topa vuracağını kaba taslak anlattım. Beni pür dikkat dinliyor bir çocuk saflığıyla elindeki ıstakaya bakıyordu. Sonra kafasını bana doğru çevirdi gözlerini kısarak, "Bay çok bilmiş" dedi.
Haydaaa döndük gene başa.
Şaka yapıyorum, hem alınacak bir şey yok telefonumda hala aynı kayıtlısın.
O da bende gece kuşu olarak kayıtlıydı ama ben dile getirmek istemedim. Sonuçta bu adı ona geceleri uyuyamıyor diye takmıştım ve söylersem hoşuna gitmeye bilirdi onu incitmek de istediğim en son şey.
O zaman sevgilim şu topa benim yardımım olmadan vur bakalım Bay çok bilmişin olmadan nasıl oynuyorsun?
Denedi ama önündeki topa bile vuramadı. Tekrar denedi tekrar ve tekrar. Sonunda sinirlendi ve dönüp dedi ki " Öğretecek misin gidecek miyiz? ".
Oo dur bakalım daha yeni başladık sen de hemen pes ediyorsun. Istakayı eline aldıktan sonra elini yere sabitleyeceksin.
Elini masaya sabitledim ve ıstakayı elinde nasıl ileri geri kaydıracağını gösterdim. "Şu beyaz topu görüyorsun değil mi?"
Kör değilim görüyorum kocaman top.
İşte o top aracılığıyla diğer topları deliklere sokman gerekiyor. Yani doğrudan renklilere vuramazsın anladın mı?
Tamam, hadi vuruşu göster.
Aceleye bak ya sanki yangından mal kaçırıyoruz. Biraz sinirli biraz da meraklı ama bu hali ayrı bir tatlı. Karşımızda üçgen şeklinde duran topları tek vuruşla dağıttık.
E bunlar dağıldı şimdi ne olacak.
Oyun başladı hayatım. İstediğin top grubunu seç.
Yarısı beyaz olanları istiyorum.
Bu tabiri beni gülümsetti.
Tamam düz renkler de benim o zaman.
İlk oyunu kazanması için elimden geleni yaptım. Ve zor da olsa kazandı.
Yaa sen mızıkçılık yapıyorsun bilerek sokmadın o topu deliğe.
Hayatım neden bilerek yapayım?
Oynamayacağım seninle bir daha.
Neden oynamayacakmışsın bakalım?
Bak bir de dalga geçiyor.
Gülerek. "Eee oyunu da kazandığına göre bir dilek hakkı doğuyor sanırım sana. Dile benden ne dilersen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Dönüm Noktası
RomanceKuzey'in hayatında bilmediği o kadar çok şey var ki, belki de kim olduğunu bile bilmiyor. Önüne bir fırsat çıkıyor denize düşmeden yakalaması gerekiyor o fırsatı yoksa ellerinin arasından kayıp yok olacak. Aslında hayatını tam anlamıyla yaşanacak bi...