Piknik alanına vardık, mangalların başına Arif, Tunç ve ben geçtik. Ateşi yakmakta bayağı zorluk çektik ama hallettik sonunda kızlarda sofrayı hazırladı. Burcu ve Derinde geldiğinde hamağı kurdular neredeyse her şey hazırdı.
Emel teyze.
Efendim Kuzey.
Bu etlerin piştiğini nereden anlayacağız biz.
Üstü kızardıysa pişmiştir.
O zaman bu yandı galiba.
3 kişi bir mangal yapamadınız çekilin bakayım çekilin.
Kızların hepsi bize kıkır kıkır gülüyorlardı.
Abla bari sen yapma.
Tamam tamam bir şey demedim ben.
Tunç gel bakayım seninle erkek erkeğe konuşalım bi.
Tabi ağabey.
Bizimkilerden biraz uzaklaştıktan sonra boş bir banka oturduk.
Tunç şimdi sana bir şey soracağım ama ablana falan bir şey söylemiyorsun anlaştık mı?
Tabi ağabey sor.
Ablanın sevgilisi var mı?
Kuzey ağabey ama Derin abla.
Lan oğlum kendime değil Arif yakmış abayı senin ablana söyle bakayım var mı sevgilisi?
Vallaha ne yalan söyleyeyim ben de başından beri çok yakıştırıyorum ama..
Ama ne?
Ablam uzak böyle işlere.
Akşam konuşurum ben ikna olmaz mı dersin.
Şansını dene ama sanmıyorum.
Özel olmayacaksa nedenini öğrenebilir miyim?
Ağabey ben görmedim ama zamanında babam ablama çok şey yapmış. İlk darbeyi babadan yiyince erkeklere güveni kalmamış. Tabi babamın anneme yaptıkları da cabası. Sadece ablam biliyor ben çok bir şey bilmiyorum küçük olduğumuz için o zamanlar aklımız da ermiyordu..
Tamam, tamam anladım ben. Akşam bir şansımı deneyeyim olmadı Arif dener bir de.
Ağabey ablam bilmesin anlattıklarımı olur mu?
Yok aslanım bilmez korkma sen. Neyse bakalım bizim yanmış etlerden güzel yapabilmişler mi? Halbuki gayet güzel kokuyordu.
Gülerek geri kalanların yanına gittik. Etler pişmiş sofra hazır sadece biz eksiktik. Ama ne çabuk yaptılar bunları hiç bir fikrim yok.
İyi kaytardınız yalnız.
Kim biz mi alakası yok.
Tunç neredeydiniz ablacım.
Dolaştık. Duygu. dedim Tunca dönüp göz kırparak.
Hadi geçin sofraya her şey hazır bir tek siz yoksunuz.
E geldik abla. dedi Tunç.
Sofraya geçip Emel teyzenin yaptığı ve tabi bizim kızların da yardım ettiği sanat eserlerini miğdeye indirdik.
Ellerinize sağlık hanımlar vallaha enfes olmuş.
Afiyet olsun.
Top oynamaya ne dersiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Dönüm Noktası
RomanceKuzey'in hayatında bilmediği o kadar çok şey var ki, belki de kim olduğunu bile bilmiyor. Önüne bir fırsat çıkıyor denize düşmeden yakalaması gerekiyor o fırsatı yoksa ellerinin arasından kayıp yok olacak. Aslında hayatını tam anlamıyla yaşanacak bi...