Uyandığımda her yerim tutulmuştu. Gözlerimi açtığımda masanın üzerinde uyuya kaldığımı fark ettim. Kanepeye baktığımda ablamın da uyuyor olduğunu gördüm. Telefonumun şarjı bitmişti. Kolumdaki saate baktığımda saatin daha 6 olduğunu gördüm. Projeleri toparlayıp odadan çıktım. Öncelik olarak telefonu şarja taktım açıldığında Derin'in ve Burcu'nun defalarca aradığını gördüm. Ve Derin'den bir mesaj vardı. Mesajı açtım.
"Hayatım Emel teyzeyle konuştum çalışıyormuşsun akşam bize gelin diyecektim, işin bitmiş olursa bekliyoruz. Seni seviyorum."
Yüzüme büyük bir tebessüm yerleşmişti. İçimden defalarca bende seni seviyorum diye tekrarladım. Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. Kendime bir kahve yapıp yorgunluğumu üstümden atmaya çalıştım. Camın önüne geçip güneşin doğuşunu izlemeye başladım. Her yerim o kadar ağrıyordu ki bu gün koşuyu es geçecektim. Fincanın dibini görünce mutfağa gidip bulaşık makinesine yerleştirdim. Bir değişiklik olarak da kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Salondaki masanın üzerini silip kahvaltılıkları çıkardım. En son da omleti pişirdim. Tabaklara koyarken Emel teyze arkamda belirdi. Elimdeki tabakları düşürmemek için büyük çaba sarf ettim.
Emel teyze arkamda ne yapıyorsun?
Hep sen mi korkutacaksın beni? Dün çok çalıştın bıraksaydın ben hazırlardım.
Hallettim ben. Ablamı uyandırmaya gidiyorum, ha çay demlemedim onu halledersen sevinirim.
Tamam bende o.
Gülerek yukarıya çıktım. Ablam hala yukarıda kanepede uyuyordu. Alnına küçük bir öpücük kondurdum. " Prenses uyan hadi kahvaltı hazır. " Gözlerini hafif hafif araladıktan sonra gerinerek " günaydın " dedi. Etrafına baktıktan sonra "ben burada mı uyumuşum ".
Bende masada uyumuşum her yerim ağrıyor.
Kıyamam sana, dün çok çalıştın. Gitme istersen işe.
Olur mu abla öyle şey. Gitmem lazım, istersen sen de gel ama sıkılırsın.
Yok, bende mi bir iş bulsam acaba?
Çalıştırır mıyım ben seni sence?
Ama sıkılıyorum.
Üniversitede ne okudun sen?
Moda Tasarım mezunuyum.
Çok iyiymiş ya bence gerisini kahvaltıda konuşabiliriz, hadi bakalım inelim aşağıya kahvaltı benden bu gün.
Hadi canım, oyalamasana o zaman beni.
Gülerek aşağıya indik. Çayın kokusu buram buram geliyordu. Sofraya geçtikten sonra yemeye başladık.
Abla ben bu gün erken çıkmaya çalışacağım. Çıkınca arayayım seni taksiye bin gel yanıma olur mu?
Nereye gideceğiz?
Geldiğinden beri adam akıllı gezdiremedim seni.
Önemli değil canım ben istediğim yeri geziyorum.
Bana gerek yok yani.
Öyle mi dedim ben?
O zaman bir ara kampa gideceğiz.
O olur bak.
Tamamdır, çıkıyorum ben prenses görüşürüz.
Yanağına bir öpücük kondurduktan sonra telefonumu alıp çıktım. Yolda Derin'e mesaj attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Dönüm Noktası
RomansKuzey'in hayatında bilmediği o kadar çok şey var ki, belki de kim olduğunu bile bilmiyor. Önüne bir fırsat çıkıyor denize düşmeden yakalaması gerekiyor o fırsatı yoksa ellerinin arasından kayıp yok olacak. Aslında hayatını tam anlamıyla yaşanacak bi...