Derin anlatıyor;
Korkmana gerek yok abla uygun ilik bende var. Bu iş çok kısa zamanda hallolacak üzülmene bile değmez.
Kuzey yalnız bırakır mısın beni?
Tabi dedikten sonra ayağa kalktığında beni gördü. Yüzü asıktı gözleri gözlerime değdiğinde ağlamamak için zor durduğunu gördüm. Kötü hissediyordum. Hatta berbattım. Kuzey yanımdan geçerken bir şey fısıldadı. "Onu bulduğum gibi kaybedemem beni yalnız bırakma" bunları duyduktan sonra onu yalnız bırakmama imkan yoktu zaten. Gözlerim Nil'e ilişti yanına usulca yaklaştım. Biliyorum yalnız kalmak istedi ama bırakamıyordum işte. Yaşlı gözlerle bana baktı ve "ölüyorum" dedi.
Yok öyle bir şey yaşayacaksın, hem ilik de bulunmuş bak.
Derin, çıkmak istiyorum buradan, hastane köşelerinde ölmek istemiyorum.
Nil iyileşeceksin dedim her şey çok güzel olacak.
Olmayacak, kandırma beni ne olur yaşama ümidiyle ölmeyi beklemek istemiyorum. Çıkarsınlar lütfen.
Tamam çıkacaksın ama doktor ne zaman derse o zaman.
İstemiyorum.
Nil ben verdiğim sözleri tutarım. Söz veriyorum iyileşeceksin güven bana olur mu?
Elleriyle suratını kapadı. Keşke Kuzey'in karşısına çıkmasaydım onu üzmeseydim. Şuan gelmeseydim buraya yok oluşumdan haberi bile olmayacaktı.
Nil dedim rahatlatıcı bir sesle eğer gelmeseydin ilik bulman daha zor olacaktı. Hem bak Kuzeyde kabullendi seni.
Sizin de aranızı bozdum. Affedin beni.
Nil aramızı bozmadın bak böyle düşünme iyileşeceksin ve bu süreçte daima yanında olacağız ayrılmayacağız anlaştık mı daha en başından pes edip yenilgiyi kabullenmek yok. Doktorun yanına gidiyorum şimdi gelicem hemen tamam mı?
Burak'ın odasının önünde dikiliyordum. Elimi havaya kaldırıp kapıyı çaldım. İçerden ses gelmedi içeri girdim. Burak elinde bir kaç kağıt parçasına bakıyordu. Beni görünce ayağa kalkıp elini uzattı. Bende bana uzanan eli sıktım.
Arkadaşının iliği bulundu gözün aydın. Kurtuluyor.
Ama o hiç ümitli değil.
Sen onu cesaretlendirirsin inanıyorum ben sana hastaneden çıkabilirsiniz sen bana telefon numaranı ver ben hastaneye gelmeniz gerektiğinde çağıracağım sizi. En kısa zamanda da iyileşecek korkmayın olur mu?
O kadar olumlu konuşmuştu ki çok rahatlamıştım tebessümle kafamı salladım ve çantamdan kartımı çıkartıp ona uzattım. Kartı eline aldı ve " vaay psikolog he" dedi. Sen bu işin üstesinden sandığımdan daha çabuk gelecek gibisin hadi kolay gelsin.
Teşekkür ederim. Çıkıyoruz biz o zaman.
Çıkabilirsiniz.
Hemen Nil'in yanına gittim.
Çıkıyoruz hadi bakalım.
Eşyalarını toplamaya başladım. Stresten Burcuyu tamamen unutmuştum. Onu daha sonra arayacaktım. Hastaneden çıktığımızda Kuzey'in bahçede oturduğunu gördüm. Yanına gidip çıkıyoruz diyebildim sadece. Hemen ayağa kalktı kafası karışmıştı eli ayağına dolandı sonra da " siz burada bekleyin ben arabayı getireyim"dedi.
Nil bana dönüp " O nasıl biri?"
Mükemmel bir insan. Zamanla tanıyacaksın.
Zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Dönüm Noktası
RomanceKuzey'in hayatında bilmediği o kadar çok şey var ki, belki de kim olduğunu bile bilmiyor. Önüne bir fırsat çıkıyor denize düşmeden yakalaması gerekiyor o fırsatı yoksa ellerinin arasından kayıp yok olacak. Aslında hayatını tam anlamıyla yaşanacak bi...