ANUNŢ

171 14 2
                                    


După cum bine ştiţi, aceasta este prima mea carte pe wattpad. A fost o carte plină se surprize şi pe parcurusul căreia m-am dezvoltat mult. În tot acest timp în care am scris la acestă poveste, în perioada asta în care am fost Evelyn,  mi-am găsit stilul şi nu regret nicio clipă că am stat până noaptea târziu ca să nu pierd vreo idee. Ca să vă faceţi o părere, cartea are 800 de pagini în format word.

Dar, eu voiam defapt să vă vorbesc despre viitoarea mea activitate pe acest site. Am de gând să mă reapuc de o carte care a fost iniţial postată, ca mai apoi să fie retrasă. Este finalizată în capul meu, iar acum că ştiu cu se ce mănâncă scrisul, nu o să mă mai lungesc mii de capitole.

Şi, ca un ultim lucru pe care îl cer înainte să părăsesc pentru o perioadă activitatea de autor amator, vreau să-mi spuneţi despre stilul meu de a scrie. Vreau să ştiu ce v-a deranjat şi ce nu v-a plăcut. Poate o repetiţie obsesivă a unui lucru, prea multă descriere, prea puţină descriere. Poate că nu m-am lăsat înţeleasă iar acţiunea cărţii a fost haotică. Habar n-am ce este în mintea voastră în acest moment, dar vreau să ştiu. Pentru ca pe viitor să nu mai fac asta, să mă corectez şi pentru ca următoarele mele cărţi să fie îmbunătăţite, mereu este loc de mai bine.

La ÎNCEPĂTOR nu voi modifica nimic. Este munca mea, sudoarea mea, cârceii mei de la degete. Este dovada evoluţiei mele şi sunt mândră de ea. Nu mulţumită, dar mândră.

Deci până una alta, îmi doresc să îmi lăsaţi acest feedback. Mulţumesc anticipat. <3

ÎNCEPĂTORUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum