Başlığa bak be :D
Neysem Ponçiklerim bakın az helee!
Niye geldim ben biliyor musunuz? tabii ki hayır! hemen öğreniyorsunuz o zaman :)
Bugün tam kitabımı yayınlayalı 1 yıl olmuş! vay bee :D
bende 1. yılımızın şerefine size tabii ki bölüm atacağım ama bu yazımı önce bir okumanızı istirem :)
Bu kitabı yazmaya başladığımdan bu yana beni hiç yalnız bırakmayan sevdiklerim için küçük bir yazı yazacağım. onlar hep okudu ve beni gerçekten yalnız bırakmadılar.
kitabı aslında 18 Eylül de yayınladım ama burada 19 eylül yazıyor. çok da şey etmeyin siz Canlar.
18 Eylül aslında benim ve ailem için önemli bir gün. Çünkü yıllarca İstanbul'un Ümraniye ilçesinde yaşadık. tüm sevdiklerimiz ile beraber.
dostlarım,aşklarım,akrabalarım hepsi orada hala. tıpkı kalbim gibi...
hikayede de bunu aksettirmeye çalıştım. İstanbul gibi bir ilden ailem ile beraber Amasya'nın küçük bir ilçesine yerleştik. kitap da bunu anlatmaya çalıştım birazda.
bu kararı verdiğim andan itibaren benim hep yanımda oldu bu güzel yürekli insanlar. şöyle bir baktığım zaman harika bir iş çıkarmamışım ama benim zaten amacım da bu değildi. kendi hayatımdan esinlenerek bir kitap yazmak istemiştim ve istediğimi de az çok yaptım.
ama bu kadar kolay pes etmeyeceğim ee malum karadeniz kanı akıyor damardan :)
öncelik olarak en yakınlarımdan başlamak istiyorum aslında;
-beni her koşulda destekleyen ve yanımda olan buraya bu kitapla başladığım andan beri de yorumları beğenileri ile hiç gitmeyen canım ablacım Hale Bayram. Her şey için Teşekkürler...
--Beni her zaman güldürmeyi başaran (istisnai durumlar var) ve bu hikayeyi yazmak istediğimde de yalnız bırakmayan ve hep destekleyen Canım kuzenim Beyzanur Bayram... Her şey için Teşekkürler... (kendisi ile birlikte kitap yazıyoruz bakın bir derim!)
---Uzun bir aradan sonra konuşmaya başladığım (küs değildik saçmalamayım) Çocukluk arkadaşım o Her şey'i sığdırdığım İstanbul'u bana hatırlatan güzel arkadaşım Sümeyye Nisa... Her şey için Teşekkür ederim...
----Yanı başımda olan Ponçiğim, ne zaman üzülsem ya da başka bir durum olsa yaşından çokça olgun bir tavır sergileyerek benimle konuşan biriciğim kitabı yazdığım zamanda beni hiç yalnız bırakmayan ve bölüm sonlarındaki o küçük yıldıza basmaktan çekinmeyen küçük Dostum Sultan Aydın. Her şey için Teşekkür ederim...
-----Her insanın baktığında kendinden bir parça gördüğü arkadaşı olur. ama o baktığımda direk kendimi gördüğüm ve benim için özellikle de kalbim için çok güzel bir yere sahip olan, beni kitabı yazdığım zaman diliminden bu yana yalnız bırakmayan hep 'ne zaman bölüm atacaksın' diyerek beni mutlu eden arada bir kitaptan göndermeler yapan Üniversitenin bana kazandırdığı biriciğim Gamze Uluhan. Her şey için Teşekkür ederim...
-buralarda mı tam olarak bilmiyorum ama sana da çok şey borçluyum bil istedim. Üniversitenin bana kazandırdığı diğer Dostum. Arada buralara uğrayarak beni yinede mutlu eden ponçiğim Derya Tüylü.Her şey için Teşekkürler...
--Aslında buralarda fazla bulunmasa da benim için önemli bir isimden daha bahsetmek istiyorum size. kendisi benim Çocukluk olmasa bile okul kapısından girdiğimden bu yana sevgisiyle beni mutlu eden yaklaşık olarak 14 yıllık bitmeyen bir Dost. evet evet! kitabın başında size kısa da olsa ileri ki bölümlerde az da olsa bahsettiğim canımın içi Lokumum. Ayşe Seda Sarıahmetoğlu. Her şey için Teşekkürler...
--- yine ilk andan bu yana beni hiç yalnız bırakmadı tıpkı küçüklüğümden bu yana olduğu gibi... duygularımı bile utanmadan sıkılmadan anlattığım tek insan.insanın hayatında böyle bir insan olmalı dediği biri. namı diğer Ruh öküzüm. Sİbel Tozlu. Her şey için Teşekkürler...
daha kimler var?
benim özellikle bildiğim bu kişiler var. minnettar olduğum...
şimdi sizden bir şey rica edeceğim madem bu zamana kadar yanımda oldunuz olmuşken tam olun ama değil mi?
hazır mısınız? çok kolay bir şey isteyeceğim sizden.
kitabımın büyümesinde bana yardım etmenizi istiyorum. nasıl mı?
şöyle bir geriye gitmenizi ve beğenmediğiniz bölümleri beğenmenizi, karakterler,kurgu ya da benim hakkımda yorum yapmanızı istiyorum. çok bir şey değil dimiii?
haa! bir de şey isteyeceğim. Çoğunuzun ınstagram kullandığını biliyorum şöyle bir story lerinizde kitabı küçük de olsa tavsiye etseniz benden mutlusu olmaz vallahi.
eee bu güzel yardımlarınızın size güzel bir geri dönüşü olacak tabii ki. unutmam yaptığınız güzel şeyleri tıpkı sizleri unutmadığım gibi...
Hoşça Kalın Allah'a emanet olun güzel yürekli insanlar...
Sizde okuyorsanız ve 'bende varım' derseniz yanımda olduğunuzu gösterecek küçücük davranışlarınız kitap için beni çok mutlu eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#HİSSİZ VEDA#
JugendliteraturVedalar canını sıkmasın, Yine buluşabilmek için Bir 'hoşçakal' gereklidir. Richard Back Sahi? Hangisi daha zor? Gitmek mi? Kalmak mı?... ### Her yazarın kalemini dokundurduğu kağıtta bir parç...