Рот изкачи стъпалата пред дома на Дариъс. Вратата се отвори още преди да е посегнал към месинговата дръжка. Посрещна го Фриц.
— Господарю, не знаех, че…
Догенът замръзна, като видя Бет.
Да, ти знаеш коя е, помисли си Рот. Но да запазим спокойствие.
Бет и без това беше нервна.
— Фриц, да ти представя Бет Рандъл. — Икономът не откъсваше очи от Бет. — Ще ни пуснеш ли да влезем?
Фриц направи дълбок поклон и кимна с глава.
— Разбира се, господарю. Госпожице Рандъл, за мен е чест най-после да се запозная лично с вас.
Бет се изненада, но успя да се усмихне, когато догенът се изправи и им даде път.
Тя му подаде ръка, Фриц отвори удивено уста и с поглед потърси позволение от Рот.
— Давай — измърмори Рот, затваряйки вратата. Така и не успя да проумее строгите традиции на догените.
Фриц пое дланта й с двете си ръце и докосна съединените им ръце с челото си. След това каза бързо няколко думи на древния език.
Бет явно беше учудена. Но откъде можеше да знае, че подавайки му ръка, му беше оказала най-голямата чест за расата им. Като дъщеря на принцепс в техния свят тя беше представителка на висшата аристокрация.
Фриц щеше да сияе от радост дни наред.
— Ще бъдем в моята стая — каза Рот, когато икономът освободи ръката на Бет.
Догенът се поколеба.
— Господарю, Рейдж е тук. Имал е… малък инцидент.
Рот изруга.
— Къде е той?
— В банята на партера.
— Игла и конец?
— Има при него.
— Кой е Рейдж? — попита Бет, когато тръгнаха по коридора.
Рот спря пред вратата на салона.
— Чакай ме тук — каза той и продължи нататък.
Но тя го последва.
Рот се обърна и посочи през рамото й към салона.
— Това не е молба.
— Никъде няма да чакам.
— По дяволите, прави каквото ти казвам.
YOU ARE READING
Тъмна любов|| {[ЗАВЪРШЕНА]}
FantasyШестима изключителни воини, най-добрите бойци на вампирите, обединени в Братството на черния кинжал, имат за задача да спасят расата си от гибел. Рот е водачът на Братството. Той е последният чистокръвен вампир, в чиито вени не ...