42.

520 38 0
                                    

Мариса влезе в спалнята и леко се завъртя, при което полата на роклята й се разпери като ветрило около нея.

— Къде беше?

Тя спря по средата на въртенето и диплите спираловидно паднаха надолу.

Хавърс седеше на малкото канапе, а лицето му беше в сянка.

— Попитах те къде беше?

— Не ми говори с такъв тон…

— Срещала си се с онова животно.

— Той не е…

— Не го защитавай!

Тя нямаше и такова намерение. Искаше да сподели с брат си, че Рот е изслушал обвиненията й и е признал вината си. Че се е извинил и че съжалението му е било искрено. Че макар и думите му да не могат да поправят случилото се, тя е доволна, че я е изслушал.

И че дори и бившият й хелрен да е причината да отиде в дома на Дариъс, не е останала там заради него.

— Хавърс, моля те. Нещата са съвсем различни. — В крайна сметка Рот й беше казал, че ще се жени. А тя… беше срещнала друг мъж. — Трябва да ме изслушаш.

— Нямам такова намерение. Знам, че все още ходиш при него. Това ми е достатъчно.

Хавърс се надигна от канапето, но без обичайната си лекота. Когато пристъпи и излезе на светло, тя се ужаси. Кожата му беше сива, бузите му бяха хлътнали. Напоследък отслабваше все повече. Вече беше заприличал на скелет.

— Ти си болен — прошепна тя.

— Добре съм.

— Кръвопреливането не върши работа, нали?

— Не се опитвай да сменяш темата! — Той я изгледа гневно. — Господи, никога не съм мислил, че ще се стигне дотук. Никога не съм мислил, че ще имаш тайни от мен.

— Нямам никакви тайни!

— Каза ми, че си развалила обета.

— Да. Така е.

— Лъжеш.

— Хавърс, чуй ме!

— Престани! — Не отвърна на погледа й, когато отвори вратата. — Ти си всичко, което ми остана, Мариса. Не искай от мен да седя учтиво настрана и да гледам как се самоунищожаваш.

— Хавърс!

Вратата се затръшна.

С мрачна решителност тя изтича в хола.

Тъмна любов|| {[ЗАВЪРШЕНА]}Where stories live. Discover now