Бъч среса косата си, наплиска лицето си с одеколон и облече един костюм, който не беше негов. Както аптечката в банята беше пълна с различни видове афтършейвове и кремове за бръснене, така и в гардеробите имаше множество чисто нови мъжки дрехи с различни размери. До един дизайнерски и с отлично качество.
Никога преди не беше носил „Гучи“. И макар че не беше муфтаджия, просто не можеше да се срещне с Мариса, облечен с дрехите, които беше носил предишната вечер. Дори и да бяха шик — а те не бяха — беше сигурен, че сега миришат на кръчма — смесица от турския тютюн на Ви и уиски. Искаше да бъде свеж като маргаритка за нея. Наистина го искаше.
Бъч се завъртя пред голямото огледало и се почувства като гей, но не можа да се въздържи. Черният костюм на тънко райе му стоеше добре. Снежнобялата риза с отворена яка подчертаваше тена му. Мокасините „Ферагамо“, които намери в една кутия, бяха добре лъснати.
Почти съм красив, помисли си той. Но ако го погледнеше по-отблизо, тя щеше да види кървясалите му очи.
Четирите часа сън и уискито, които беше изпил, си личаха.
Чу се леко почукване. Чувствайки се като измамник и с надеждата, че не е някой от братята, отвори вратата. Беше икономът, който го погледна усмихнат.
— Господине, много сте елегантен. Отличен избор. Отличен.
Бъч повдигна рамене, като оправяше яката на ризата си.
— Да бе.
— Но в горното ви джобче трябва да има кърпичка. Ще ми позволите ли?
— Да, разбира се.
Дребното старче енергично се отправи към един скрин, издърпа едно от чекмеджетата и започна да рови в него.
— Тази е идеална.
Възлестите му ръце превърнаха белия квадрат в своего рода шедьовър на оригами и го пъхнаха на мястото му на гърдите на Бъч.
— Сега сте готов за гостенката си. Тя е тук. Ще я приемете ли?
Да я приеме?
— Да, по дяволите.
Излязоха в коридора и икономът тихо се засмя.
— Изглеждам глупаво, нали? — попита Бъч.
Лицето на Фриц веднага стана сериозно.
— Няма такова нещо, господине. Просто си мислех колко доволен щеше да бъде Дариъс. Той обичаше къщата му да е пълна.
YOU ARE READING
Тъмна любов|| {[ЗАВЪРШЕНА]}
FantasyШестима изключителни воини, най-добрите бойци на вампирите, обединени в Братството на черния кинжал, имат за задача да спасят расата си от гибел. Рот е водачът на Братството. Той е последният чистокръвен вампир, в чиито вени не ...