Бет се обърна в леглото и потърси Рот, но си спомни, че той се качи горе.
Седна и се подготви да посрещне болката, ако се върне. Но нищо не я заболя и тя стана. Беше гола и огледа тялото си. Всичко си беше както преди. Подскочи няколко пъти. И в това отношение всичко беше наред.
Единственият проблем беше, че не виждаше много добре.
Отиде в банята. Свали контактните си лещи. Изведнъж започна да вижда идеално.
Е, все пак има някаква полза.
Уау. Зъбите. Имаше пълен комплект удължени кучешки зъби.
Наведе се към огледалото и ги опипа. Помисли си, че ще й е нужно известно време, за да свикне да се храни с тях.
Импулсивно вдигна ръцете си и изви пръсти като нокти на хищно животно. Изсъска.
Страхотно.
Отсега нататък Хелоуин щеше да бъде наистина забавен.
Среса косата си, облече халата на Рот и се запъти към стълбите. Изобщо не беше задъхана, когато стигна до най-горната площадка. Физическите упражнения вече нямаше да бъдат проблем.
Влезе в салона и видя Бъч да седи на дивана на известно разстояние от очарователна блондинка. Отнякъде долитаха мъжки гласове и висока музика.
Бъч я погледна.
— Бет! — Той се втурна към нея и я прегърна силно. — Добре ли си?
— Добре съм. Наистина, чувствам се прекрасно. — Което беше учудващо, като се има предвид какво беше преживяла.
Бъч се отдръпна и обхвана лицето й с ръце. Вгледа се в очите й и се намръщи.
— Не ми изглеждаш друсана.
— Откъде ти дойде наум?
Той поклати тъжно глава.
— Не крий нищо от мен. Забрави ли, че аз те доведох тук?
— Аз ще си тръгвам — каза блондинката и стана.
Бъч незабавно се обърна към нея.
— Не. Остани!
Той отиде до дивана. Погледна жената с изражение, което Бет никога преди не беше виждала на лицето му. Тя очевидно го беше пленила.
— Мариса, да ти представя една моя приятелка. — Той наблегна на думата. — Бет Рандъл. Бет, това е Мариса.
YOU ARE READING
Тъмна любов|| {[ЗАВЪРШЕНА]}
FantasyШестима изключителни воини, най-добрите бойци на вампирите, обединени в Братството на черния кинжал, имат за задача да спасят расата си от гибел. Рот е водачът на Братството. Той е последният чистокръвен вампир, в чиито вени не ...