29.

671 35 1
                                    

Бет остави чашата с вино обратно на масата. Съжаляваше, че не може да се контролира по-добре.

- Не ти е приятно, нали? - тихо попита Рот.

- Кое?

- Че пия от друга жена.

Тя се засмя мрачно, презирайки себе си. Него. Цялото това положение.

- Искаш да ми натриеш носа, така ли?

- Не. - Той замълча за момент. - Но ми се иска да убия някого при мисълта, че някой ден зъбите ти ще се забият в кожата на друг мъж и ще поемеш неговата кръв в себе си.

Бет го погледна учудено.

Тогава защо не останеш с мен, помисли си тя.

Рот поклати глава.

- Не мога дори да си го помисля.

- Защо?

- Защото не можеш да бъдеш моя. Независимо от това, което ти казах преди.

Фриц влезе, разчисти масата и сервира десерта. Ягоди върху чиния с позлатени ръбове, заедно с шоколадов сос, както и малка бисквитка.

В друг случай Бет би омела чинията си за нула време, но сега беше твърде развълнувана, за да яде.

- Не обичаш ли ягоди? - попита Рот и сложи една в устата си. Белите му зъби се забиха в сочния червен плод.

Тя сви рамене, като се опитваше да не го гледа.

- Обичам.

- Заповядай. - Рот взе една ягодка от чинията си и я поднесе към устата й. - Позволи ми да те нахраня.

Хванал ягодата с дългите си пръсти, той протегна ръката си към нея.

Тя искаше да вземе това, което й предлагаше, но отговори:

- И сама мога да се храня.

- Да, знам - нежно отвърна той. - Но не е там работата.

- Ти прави ли секс с нея?

Рот повдигна въпросително вежди.

- Снощи ли?

Тя кимна.

- Когато се храниш, правиш ли любов с нея?

- Не. И нека да отговоря на следващия ти въпрос. В момента не спя с никоя друга жена, освен с теб.

В момента, мислено повтори тя.

Бет погледна ръцете си, чувствайки се глупаво, защото й стана болно.

Тъмна любов|| {[ЗАВЪРШЕНА]}Where stories live. Discover now