Бет се отби в апартамента си, нахрани Бу и малко след дванадесет беше в редакцията. По изключение не беше гладна и остана да работи по време на обедната почивка. Е, ако можеше да се нарече работа. Беше й трудно да се съсредоточи и в общи линии само пререди купчините хартия на бюрото си.
Бъч й беше оставил две съобщения през деня, с които й напомняше за уговорката им да се видят в дома й около осем вечерта. Но към четири часа тя реши да отмени срещата. Нищо хубаво нямаше да излезе от нея. В никакъв случай нямаше да предаде Рот на полицията и дълбоко се заблуждаваше, ако си въобразяваше, че Железния ще прояви снизходителност само защото я харесва и са в дома й.
Все пак нямаше намерение да заравя главата си в пясъка. Знаеше, че ще я извикат на разпит. Нямаше друг начин. Докато Рот беше заподозрян, щяха да я въртят на шиш. Трябваше да си намери добър адвокат и да чака да я повикат в участъка.
Отиде до ксерокса и на връщане погледна през прозореца. Беше късен следобед, небето беше покрито с облаци и тежкият, плътен въздух предвещаваше гръмотевични бури. Наложи се да отклони погледа си. Очите я боляха и неприятното чувство не премина, въпреки че примигна няколко пъти.
Върна се на бюрото си, глътна два аспирина и се обади в участъка да потърси Бъч. Рики я уведоми, че са го пуснали в принудителна отпуска и тя поиска да я свържат с Хосе. Той вдигна телефона веднага.
— Чувам, че Бъч е временно отстранен. Кога е станало това? — попита тя.
— Вчера следобед.
— Ще го уволнят ли?
— Неофициално? Вероятно.
Значи в крайна сметка Бъч нямаше да дойде в апартамента й.
— Ти къде си, Би-лейди? — попита я Хосе.
— На работа.
— Да не ме лъжеш? — Гласът му беше по-скоро тъжен, отколкото сърдит.
— Виж номера, от който ти се обаждам.
Хосе въздъхна дълбоко.
— Трябва да дойдеш в участъка.
— Знам. Ще ми дадеш ли малко време да си намеря адвокат?
— Мислиш ли, че ти трябва?
— Аха.
Хосе изруга.
— По-добре стой настрана от този мъж.
— Ще ти звънна по-късно.
YOU ARE READING
Тъмна любов|| {[ЗАВЪРШЕНА]}
FantasyШестима изключителни воини, най-добрите бойци на вампирите, обединени в Братството на черния кинжал, имат за задача да спасят расата си от гибел. Рот е водачът на Братството. Той е последният чистокръвен вампир, в чиито вени не ...