2.16 - gyerekem lesz! -

162 5 0
                                    


A temetés után egy héttel kipakoltuk Sam bácsika cuccait, egy részét a padlásra tettük, míg a másik részét amire nem volt szükségünk eladományoztuk rászoruló családoknak. A házat megtartjuk, amolyan nyaraló félének. Most újra itthon vagyok, a directioner házba, ahonnan költözünk. A srácok, közös megegyezés alapján döntöttek, hogy ideje tovább állni innen, viszont senki se szeretett volna távol lenni a másiktól, így egy elég furcsa megoldást találtunk a problémára. Kívülről az egész ház úgy néz ki, mint egy emeletes ikerház. Viszont belül, négy egyenlő laskást rejtett. Egy nagy, üveg borítású ajtón kellett bemenni, amivel szemben egy nagy lépcső helyezkedik el. Az ajtótól jobbra és balra egy-egy sötét barna ajtó, míg az emeleten, pont ugyanott csakugyan egy-egy barna ajtó rejti a lakásokat. Tágas, 3 szobás, 2 fürdős, nappalis, konyhás lakásokat alakítottak ki. Úgy döntöttünk, hogy a születendő ikrek miatt mi lentre megyünk, így a jobb oldali lakásba kezdtünk költözködni. A megoldás azért jó, mert együtt van a csapat, még is mindenkinek megvan a magánszférája ami nem csak egy szoba. Nehéz lett volna az ikrekkel egy házban lakni, plusz 3 fővel és barátnőikkel. Így tehát lassan mindenki átköltözött, berendezkedett és már a 8. hónapot ott töltöttem. A fiúk kiadták az új albumukat, így kaptak egy kis pihenőt. Minimum 3 hónapnyi szabadságot kértek a babák miatt. Szembe velünk El és Louis laktak, felettünk Niall, vele szembe pedig Liam és barátnője, Katy. A beköltözésünkre össze gyűltünk Louisék lakásában, és mindenki koccintott. Történetesen ők pezsgővel, míg én gyerekpezsgővel. Mindenki elvette a poharát, de egy még ott virított.

-Még mielőtt ünnepelnénk, szeretnék átadni pár ajándékot – mosolygott körbe El – először is, a hamarosan kétszeres anyukának és apukának – nyújtott felém egy ajándék szatyrot

-El, nem kellett volna – rázom a fejem és kicsit szomorú leszek, mivel én nem készültem semmivel

-Csitt – kacsint rám – nézd meg – bólintok, majd a szatyorba nézve kiemelek két bodyt. Az egyik rózsaszín, és egy kék nyíl mutat jobbra, amire kékkel van írva, hogy „Az én tesóm" míg a másik egy kék body, rózsaszín nyíllal és felirattal „Az én tesóm"

-Ez eszméletlen cuki – ölelem át szorosan – köszönjük

-Semmiség – mosolyog – ezt nektek Payno – nyújt Liam felé egy szatyrot ami egy Mr és Mrs-es pólót rejt. Katy vigyorogva köszöni meg. Már rég kinézte, de nem merte megvenni. Niall egy képkeretet kapott azzal a felirattal, hogy „A leendő Mrs. Horan". Végül Louis felé fordult – ezt pedig neked drágám

-Szívem – csóválja a fejét majd bele nyúl és kihúz egy számomra nagyon is ismerős dolgot. Eltátom a számat és könnyek gyűlnek a szemembe. Majd Louis elő húz egy fehér Adidas babacipőt, és egy képet ami valószínűleg egy ultrahang felvétel kép. Lou sírva öleli magához barátnőjét – Gyerekem lesz – kiáltja el magát Lou és megcsókolja El-t. Amint elváltak barátnőmhöz siettem és szorosan átöleltem, majd gratuláltam Lounak is. Végül El is gyerekpezsgőt ivott.  

OliviaWhere stories live. Discover now