Amint felkeltem reggel, egyből a fürdőbe mentem. Mióta terhes vagyok, folyamatosan pisilnem kell. Komolyan, nem tudok úgy elmenni valahova, hogy ne kelljen a mellékhelyiségbe rohangálnom. Miután végeztem a konyhába mentem és elkészítettem két bögre teát, illetve a reggelit. Lassan Harry is felébredt, szóval együtt megreggeliztünk, ő pedig vállalta, hogy elmosogat amíg én elkészülök. Ultrahangra megyünk ma, én is illetve Elenour is. Neki még lenne pár nap az időpontjáig, de felhívta az orvost, aki nem mellesleg az enyém is, hogy ma menne. Az ultrahang után pedig megyünk a gyermekeimnek bútorokat venni, illetve minden szükséges dolgot ma fogunk beszerezni. Alig 3 és fél hét, és köztünk lesznek. Így tehát amint felöltöztem, átkopogtunk Louisékhoz, majd kocsiba ülve a kórházba mentünk. Amikor szólítottak, akkor négyen mentünk be, de elsőnek engem néztek meg, ugyanis az ikrek miatt elég sűrűn kell járnom
-Jól van, nagyon szépen növekednek, semmi rendellenesség nincs – mosolygott rám a doki – az iker szülések 80% császármetszéssel történik – kezdett beszélni miközben a kezembe adott egy papírkéztörlőt, hogy töröljem le a hasamról a zselét – de nem egy anyuka szült már természetes módon. Ha mindkét baba, be tud fordulni fejjel lefelé, akkor sikerülhet – mosolygott – ön, hogy szeretne?
-Szeretném természetes úton megszülni őket – bólintottam
-Reméljük, a bébik is így gondolják – biccentett, majd a helyemet El vette át. Eddig is nagy volt a hasam, de így, hogy már a 8. hónapban vagyok, nagyobb mint két dinnye. Nagyon nehéz így élni, állni, ülni, aludni. Semmi se kényelmes, de mindent az én csöppségeimért. Megvizsgálta El-t, láttuk a pici babát. Nagyjából 6-7 hetes lehet a magzat. Az orvosom tájékoztatott, hogy az ikerszülés miatt legkésőbb a 34. hétben be kell feküdnöm a kórházba. Az orvos után elmentünk egy baba boltba. Harry és Louis elmentek ágyakat nézni, míg én Elel a babakocsikat nézegettem. Végül egy barna ikerbabakocsit választottunk, egymás mellett volt két fekvő hely, mégse volt olyan széles mint a többi. Miután ez megvolt, Harry elment két hordozót nézni, meg kocsiülést mi pedig a ruhák felé vettük az irányt. Nagyon sok bodyt, nadrágokat, felsőket, pulcsikat, pizsiket vettünk. Volt amik ugyanolyanok voltak, míg olyanok is, amik különböztek. Harryék vettek bútorokat is, pelenkázót és szekrényeket. Egy bútorszállító kocsi hozta haza hozzánk, szóval jöttek a fiúk segíteni szerelni és bepakolni. Egyenlőre egy szobába rakjuk őket, sokkal egyszerűbb lesz úgy, így a szoba sima fehér színt kapott, míg az egyik oldalon rózsaszín díszítés, a másikon kék díszek kerültek fel a falra. Az ágyakat közepére tették, egymásnak tolva, a szoba két oldalára kerültek a pelenkázók, amik egyben szekrények is, így volt négy fióknyi helyem. Egy-egy szoptató fotel került a pelenkázók elé, közös szekrény pedig az ajtó mögé. Pihe-puha szőnyegek feküdtek az ágyaknál. Büszke voltam a szobára. A lányokkal behajtogattuk a ruhákat, és a pelenkákat a fiókokba.
A hetek teltek, nekem pedig be kellett feküdnöm a kórházba, szóval Harry is szinte oda költözött hozzám. Természetesen a férjemnek köszönhetően külön szobát kaptam. Már a szülés kapuján kopogtattam, és nagyon féltem. Hiszen mégis, két gyereket kell megszülnöm.
YOU ARE READING
Olivia
FanfictionOlivia egy 19 éves lány, aki első évét éli a főiskolán. Nehezen megy neki az új élete, nehéz bele szoknia, de nincs egyedül. Ott van mellette a szobatársa Spencer, és Harry is. De vajon, hogyan képviseli a lányt? Vajon mi lesz a sorsuk? Az életük ma...