Capitolul 39

2.4K 232 40
                                    

Se produsese o scurgere de carburant...

Pe Central Street, lângă restaurantul fast-food mașina unui afacerist bogat explodase ca urmare a scurgerii carburantului. Exista un mort și trei răniți care fuseseră transportați la spital. Norocul lui Margo fusese Edward, ca de fiecare dată, care se străduise din răsputeri să o scoată din mașina răsturnată, înainte ca și aceasta să explodeze din cauza fisurării motorului. Bărbații, în acest caz, fuseseră cu mult mai abili, și asta pentru că, Margo rămăsese țintuită de centura de siguranță. Amândoi trecuseră prin momente de groază când, reușind să iasă, își dădură seama că mașina lor exlodase, imediat după ce fusese pornită, și o dată cu ea murise un om nevinovat.

Ambulanța nu întârziase să apară, iar Margo și Edward, alături de ofițerul vătămat fură transportați la cel mai apropiat spital din zonă. Cuplul fu considerat în vacanță, iar polițistul relată întreaga întâmplare unui alt ofițer, colegi de secție. Nimănui nu-i mai păsa de amenda pentru tulburarea liniștii publice, ci de moartea –destul de suspectă- a unuia dintre colegii lor.

—Dusesei mașina la service?

—Nu.

—Ai umblat la motor?

—Nu.

Fiecare răspuns monosilabic pe care îl dădea Edward adâncea misterul, și se verifică vehiculul imediat ce se putu umbla la aceasta. Găsiseră capacul pompei din rezervor slab strâns, și la incipit au vrut să-l incrimineze pe bărbat că, nu avusese grijă cu manevrarea acestuia. Însă, Edward putu să dovedească faptul că nici măcar nu făcuse plinul mașinii. Dovezile bărbatului nu puteau fi contestate în instanță și de aceea, la trei zile după „accident" cei doi se întorceau acasă. Regina și Richard se îngrijiră de starea lor imediat după ce ieșiră din spital, iar Philadelphia și mătușa lui Margo dădură apeluri disperate, la care cu greu Margo răspunsese.

—Ni se putea întâmpla numai nouă, bolborosi bărbatul trântind ușa noi sale mașini pe care insistase să o cumpere cu vorbele „Pe mine nu mă descurajează nici o explozie la motor!". Așadar, noua Mazda3 Sport avea o capacitate mare, Edward descărcându-și furia pe ea în primele ore de mers.

Margo oftă și tuși. Rămăsese cu o ușoara sensibilitate din cauza accidentului, care urma să treacă după câteva zile. Femeia, însă, nu se putea gândi decât la un lucru. Goddefrey Brandon fusese în acea parcare. Cum putea să fie asta o coincidență? Nu spusese nimci nici atunci, în spital, și nici când polițistul îi adresase întrebări, dorindu-și să se elibereze de povara tăcerii cât mai curând. Nu avusese ocazia de a face asta, din cauza faptului că, bărbatul de lângă ea era în întârziere. Se amânaseră câteva ședințe, iar un imperiu –cum precizase Hook, nu se conducea singur.

Nu se supărase pe el pentru agitația de care dădea dovadă, ci doar avea mai mult timp pentru gândurile negre. Cum ar fi putut ea să-l prindă pe acest „fost" iubit? Căci, era mai mult decât sigur faptul că, el era vinovatul. Nu avea dubii, iar lipsa acestor impedimente îi punea rotițele în funcțiune mai mult decât și-ar fi dorit. Își făcea, din nou, griji.

—Te las acasă și fug până la firmă, îi zise acesta pe drum. Trebuie neapărat să ajung acolo...

—În regulă, zise și ea. Vin și eu, după ce reușesc să mă aranjez, puțin.

—OK. Te aștept, atunci. Și pentru prima dată în șaptezeci și două de ore, Edward se întorsese spre ea, îi așezase o mână pe picior și spusese, simplu. Ai grijă de tine, iubito. Se aplecase, sărutându-i obrazul ce se continua cu o mandibulă dureroasă și femeia își lipi buzele de ale sale, cu lacrimile sfărâmându-i-se între gene.

Mincinoasa -Seria „Domnişoara Wilde": VOLUMUL IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum