Trase nervos din țigară, eliminând vaporii toxici în aer și privi în continuare cum șirul de invitați continua să crească. Mașini luxoase se opreau în fața casei în care se ținea recepția de după nunta lui Margo Wilde și Edward Hook.
Aruncă mucul pe geam și își împreună mâinile pe volan. Filă în continuare zona, tușind când îl văzu pe fericitul mire oferindu-i mâna frumoasei mirese. Își aminti cum, din nou, ieșise basma curată din situație. Ba chiar, victima.
După ce, în urmă cu un an, apăreau primele tabloide cu Margo și Edward, în care identitatea „târfei de lux" era revelată, știuse exact ce trebuia să facă pentru a se amesteca din nou în viața fostei sale iubite. Rey zâmbi când „accidental" Edward se reîntâlnise cu Margo în Philadelphia și își frecă gura entuziasmat. Totul fusese aranjat... mai puțin moartea tatălui său. Pe aceea nu o programase. Nu prevzăuse fuga lui Margo, dar știuse cum să se adapteze situației, iar după ce aflase locația celor doi amorezi îi vânduse un pont lui Fred –fostul iubit al lui Margo, nebun de gelozie. Știuse că nebunul de Fred nu va face mare lucru, iar răzbunarea de a fi respins de cea mai focoasă tipă a liceului nu va fi deplină, așa că începuse să facă săpături. Avea o relație cu Korry de cinci ani deja –pură coincidență, când fata, văzând imaginile, îi zisese:
—Asta e târfa care mi-a distrus familia!
Evident că, trebuise să intre în legătură cu mama iubitei sale și să îi insufle răzbunarea capului sec. Nu fusese o muncă ușoară, dar și multe alte lucruri se întâmplaseră de la sine, fără intervenția sa. Luase astea drept semne divine pentru a continua. Și continuase. O pusese pe Korry să vină după el cu dosarul, o infiltrase pe mama fetei în firma lui Edward și încercase să realizeze o ruptură între cei doi. De altfel, Rey considera nepotrivită relația dintre Edward și Margo, iar el nu dorise să se ajungă la crimă, dar se păruse că Isadora nu înțelesese câteva reguli esențiale –doar Margo trebuia eliminată.
Alibiul lui fusese în permanență prezent, căci nu el făcea lucurile: Korry le făcea pentru el. Răsplata ei: „iubirea" lui Rey și răzbunarea. Ceva mersese prost, în acea zi, iar Isadora fusese cea împușcată, iar Margo rămăsese intactă. Se chinuise să o pună pe Korry să fure filmarea și să o predea mass-mediei în momentul în care nu se afla în Rochester, ci când îi urmărea în Albany, și apoi declarase că cheia de la apartamentul lui Edward –pe care acesta i-o dăduse cândva- îi fusese furată de iubita lui labilă mintal. „Săracul, lângă cine a trăit?". Toți îl compătimiseră, și înainte de a-și da seama Edward și Margo se împăcaseră.
Oftă. Nu mai avea ce să îi mai facă acum, iar asta îl enerva la culme. Își aprinse o nouă țigară când zări o față cunoscută în alaiul miresei.
Dylan Ravenleigh...
Oh... Deci, cumva acesta cunoștea familia Wilde. Aproape că sări din scaun de entuziasm când și Philadelphia Wilde coborî din mașină, privindu-l pe Dylan. O cunoștea pe domnișoara Delia și chiar foarte bine. Nt nt nt... Uite încă o relație care nu ar trebui să existe: cealaltă curvă Wilde și frățiorul său.
Întotdeauna ținuse la fratele său vitreg.
Trase un fum din țigară. Un nou cuplu, o nouă poveste.
CITEȘTI
Mincinoasa -Seria „Domnişoara Wilde": VOLUMUL I
RomanceDupă ce cariera sa de „procurator de informații" din cadrul revistei de scandal „What's New?", din Montana, ia sfârșit brusc din cauza neatenției sale, Margo Wilde se mută din orașul de proveniență în Philadelphia, alături de sora sa mai mică, înce...