Pentru Margo sexul era foarte important într-o relație, așa cum probabil era important pentru fiecare persoană ce nu are intenția de a se călugări curând, însă acest aspect o deranja extrem de tare în ceea ce îl privea pe Edward.
Nu dorea să fie înțeleasă greșit, dar un amant se alege exclusiv pentru sexul care este vital unei vieți armonioase, dar când îți alegi soțul, fie el unul fals, nu cauți doar sex. Cauți ceva mai mult, acel ceva pe care ea îl simțea cu Edward și pe care nu îl putea explica. Siguranță. Confort. Dragoste? Cel de-al treilea element se afla sub semnul întrebării pentru că femeia se temea grozav de tare de sentimentul stârnit de simplul cuvânt.
Stând deasupra lui și simțindu-i trupul dogorind în ciuda gradelor scăzute din Livingstone, Margo nu numai că înnebunea, se temea până și de veridicitatea sentimentelor ei. Dacă el voia doar sex, relația lor avea un singur final. Câteva prezervative sau pilule asimilate pentru a feri pruncii de relația lor, iar mai apoi alei lăturalnice pline de regrete în urma unei despărțiri inevitabile. Chiar dacă simțea cum lichidul dorinței se scurge dintre picioarele ei și cum târfa dintre acestea dorește senzația de beatitudine oferită de atingerea zonei feminine, sau chiar a sărutului, dorea în același timp o lungă îmbrățișare. Dorea să audă că este femeia visurilor cuiva, iar mai ales că cineva se îndrăgostea de mintea și nu trupul ei. Dorea toate aceste lucruri și nu știa cum să le ceară, iar dacă el ar fi atins-o pe coapsă și ar fi sărutat-o de noapte bună, asta ar fi determinat-o să se gândească mai bine la cât de falsă era logodna ei cu adevărat. S-ar gândi mult mai bine la sentimentele ei, iar mai ales ar reevalua noaptea deflorării, căci ar ști că el o iubea cu sufletul, iar că această uniune era mai pură decât ar fi putut visa ea vreodată.
Cântări situația în timp ce privea în ochii lui albaștri, știind că nu trebuia să sufere în cazul în care el ar fi ales să o ia acolo.
Ceva se petrecu, însă. Mâna lui urcă în sus, pe coapsa ei bine epilată, pe fundul ce începea să trepideze, fundul ei gol și provocator, ca mai apoi, strângând bine dosul, de parcă ar fi dorit ca degetele ei sa penetreze pervers ambele zone învecinate, și îi șopti:
—Nu mai sunt un adolescent în care testosteronul zboară pe fereastră, iar dacă atunci voiam să te fut destul de tare, destul de repede ca mai apoi să îmi petrec zile vorbind despre tine, pentru a descoperi de ce mă simt atât de ciudat în preajma ta, de ce simt că inima mea este prinsă într-o menghină din care nu pot scăpa, acum, ca adult, vreau să-mi petrec întâi zilele discutind și spionând fiecare gest pentru a mi-l întipări pe retină și pentru a găsi un răspuns la întrebarea ce mă macină de atunci, iar apoi vreau să te dau pe spate cu abilitățile mele la pat, pentru a-ți oferi dependență. Îi plesni puternic fundul, făcând-o să icnească puternic, o trânti pe spate și după ce privi expresia ei șocată și chipul roșu, zâmbi asemeni Celei Mai Lucitoare stele pe care Dumnezeu o iubise cândva, pedepsind iubirea trădătoare cu trofeul aripilor nedemne de îngerul decăzut, și se așeză pe spate expirând puternic.
—Asta a fost... profund, articulă ea. Foarte... foarte... profund...
—Mulțumesc, zâmbi el. Și adevărat.
—Mă pui într-o dilemă, Edward...
—Mă bucur, atunci, că tocmai eu sunt dilema ta.
Ea se întoarse cu spatele la el, glasul lui profund revenindu-i din nou și din nou în mintea ce rămăsese blocată, ca mai apoi să zâmbească. Se simțea din nou ca o adolescentă îndrăgostită. Simțea cum mâinile îi trepidau și cum picioarele i se răceau. Îi lipsea cu desăvârșire pragmatismul în acest moment, iar Edward simțea întreaga agitație din sufletul ei. Asta îl făcea mândru, mai ales că spusese toate acele cuvinte din sulfet.
CITEȘTI
Mincinoasa -Seria „Domnişoara Wilde": VOLUMUL I
RomanceDupă ce cariera sa de „procurator de informații" din cadrul revistei de scandal „What's New?", din Montana, ia sfârșit brusc din cauza neatenției sale, Margo Wilde se mută din orașul de proveniență în Philadelphia, alături de sora sa mai mică, înce...