3 diena

418 19 0
                                    

                ***Arielles pozicija***
Truputi pradėjau budintis, pramerkusi akis pastebėjau kad esu savo kambaryje taip pat skaudėjo visus šonkaulius ir veidą. Pažiūrėjusi į šoną pamačiau rudaplauki kuris žiūrėjo į mano akis ir laikė padėklą su blynais  ir arbata. Vos atsisėdusi  rudaplaukis padėjo padėkla šalia manęs nusišypsojo ir...
-labas Arielle, aš Zayn štai tavo bananiniai ir šokoladiniai blynai su vaisine arbata.- nusišypsojo Zayn ir atgnybė gabaliuką blyno ir mane pradėjo maitinti. Baigusi valgyti išgėriau arbata ir atsiguliau gulėti atgal nes nieko negalėjau judinti tesiog plyšau iš skausmo, Zayn padėjo man atsigulti ir apkamšė mane. Truputi pagulėjusi užmigau be galvodama kas  toks, kodėl jis manim rūpinasi, ir kaip jis čia pateko.
                        Po 2 valandų
                   ***Zayn pozicija***
Žiūrėjau į Arielle kol ji užmigo, paemės padėkla su indais nunešiau į virtuvę ir išploviau bei sudėjau į vietas. Susiradęs savo telefona paskambinau Harry ir pasakiau kad atvažiuotu dar nusiunčiau adresą žinute. Po kelių minučių atvyko Harry jis dribo ant sofos svetainėje lyg jis čia jau butu buvęs 19 kartų.
-sveikas Zayn, ką iš manęs norėjai?-paklausė dairydamasis jis
-kai ji atsikels sužinosi- atsakiau ir prisėdau ant fotelio ir kalbėjome su Harry apie Bostono mafija.
              ***arielles pozicija***
Atsikėlusi po saldaus miego apsidairiau ir nieko nebuvo turbūt tai te buvo sapnas, gaila. Vos atsikėlusi nuėjau į vonia užmaskavau sumušimus susitvarkiau plaukus ir apsirengiau taip👇

Apsirengusi leidausi laiptais žemyn į virtuvę bet lipdama laiptais išgirdau vaikino balsa sklindantį iš svetainės

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Apsirengusi leidausi laiptais žemyn į virtuvę bet lipdama laiptais išgirdau vaikino balsa sklindantį iš svetainės.
Tyliai, ramiai nusileidau ir pažiūrėjusi pro durų tarpelį pamačiau rudaplauki ir dar kažkokį garbanių. Greit skuodžiau į savo kambarį bet aišku nebūsiu aš jei neužkliūsiu už laiptu.
-atsibudai jau?-išgirdau balsą už savęs ir turbūt atrodžiau kaip kvailė.
-na taip- atsisukusi į juos pasitvarkiau sijona ir prakalbau.
-tai tu pasiruošk ir lauksim tavęs svetainėje- ir jie nuėjo atgal. Taip ir likau nesupratus kam ruoštis.
Kadangi mano namuose 2 vaikinai nubėgusi į savo kambarį pasidažiau blakstienas ir lūpas su vos matomu blizgiu, susirišau plaukus į aukštą arklio uodegą. Pasižiurėjau į veidrodį gan gerai užsimaskavau visus sumušimus. Baigusi lipau laiptais su didžiuliu skausmu bet turiu kentėti, nenoriu atrodyti tokia jautri ir liesa kokia ištikro esu.
- na ir ką norėjote man pasakyti?-paklausiau atsisėdusi  ant fotelio prie vaikinu.
-naa... tiesa ta kad...-prakalbo rudaplaukis.
-nu žodžiu tu mano sesė ir tiek todėl kadangi Bostono gauja tave mėdžios mes tave saugosim ir neleisim jiems tavęs pagropti.- pasakė garbanius ir aš nieko nesupratusi paklausiau nes nė nežinau kas ta Bostono gauja ir ką per šūda man jie malą.
-pala... pala.. kas ta gauja koki šūda man malat aš net į jį nepanaši!-sušaukiau parodydama ranka į garbaniu.
-nesijaudink tau negalima, ryt vešime tave pas daktarus, jokiu ne.- pasakė rudaplaukis, nieko nebesuprantu! Aš juos pirma kartą matau! Kas ta gauja! Koks dar brolis! Aš į jį net nepanaši! Jau geriau eisiu padarysiu kokių nors vaflių. Bekepdama galvojau apie juos gal kai valgysime jie privalės man paaiškinti aiškiau.
Baigusi kepti sudėjau į 3 lėkštes ir padariau arbatus nunešusi į svetainę jie du nustebo baigusi nešioti visi pradėjome valgyti. Jie du išpūtė akis paragavė vaflių.
-whoa! Tavo rankos auksinės! Tau pasisekė Zayn kad ją saugai tu!-pasakė garbanius ir kaip supratau to gražuoliuko vardas yra Zayn ir tipo Zayn dabar mane saugos?!
-naa nesiskundžiu-abudu nusijuokė.
Baigė valgyti Harry išėjo bet taip ir nepasakė kas čia vyksta. Ryt reiks paklausti Zayn. Nuvedusi Zayn į svečių kambarį pasakiau kad jis galės čia nakvoti, palikusi jį viena kambarį ėjau sutvarkyti virtuvę iš po vaflių gaminimo.
-žiūrėk man reikia nulėkti iki savo namų pasiimti keleta daiktų tai tu šilčiau renkis ir lauksiu tavęs kieme.-iėjes į virtuvę pasakė Zayn ir išgirdau kaip užsitrenkė lauko durys. Nuėjau į kolidoriu griebusi paltą išėjau į lauką, užrakinau duris ir priejau prie juodo rang rover automobilio ir sėdau į prieki. Važiavome gal kokia valandą visa kelia klausėmes muzikos. Jutau kaip mašina sustoja tik dabar pamačiau kokiuose rūmuose atsiradau.

begėdisWhere stories live. Discover now