7 dalis

69 4 3
                                    

-štai.- padaviau Norai ir sau jogurto ir šaukštelius.
-labas rytas merginos. Kaip miegojote?- iėjes į virtuve nusišypsojo John.
-normaliai.- ir įsidėjau jogurto šaukštelį į burną.
-aii visai gerai.- nusijuokė Nora.
John pagriebes pieno ir dribsniu juos įdėjo į bliudelį.
-tai gal norėsite važiuoti apsipirkti ryt?- kilstelėjo antakį John.
-OMG! Pirma kart gyvenime ištrūksiu iš šito namo nors pusvalandžiui!!!!- suklykė Nora ir apsikabino John.
-einu ieśkotis ką ryt rengsiuos!- ir Nora nuskuodė į mūsų kambarį.
-sveiki gyvi.- apsimiegojas Jake iėjo į virtuvę.
-labas rytas ir tau.- nusijuokė John.
-nesisveikinsi Tia?- kilstelėjo antakį Jake ir John atsisuko į mane.
-nu labas.- pasimečiau.
-konors valgyt?- kilstelėjau antaki ir pažiūrėjau į Jake.
-uhmm... man padaryk kavos. Du šaukšteliai cukraus.- pasakė Jake ir įlindo į telefoną.
-ei Jake. Norėsiu kad ateitum į mano kabineta po 15 minučių turėsime kaiką aptarti.- šyptelėjo John ir įdėjęs bliūdelį į indaplovę išėjo.
-tai ką veiksi vakare?- paklausė Jake ir aš jam padėjau kavos puoduką.
-um.. nežinau. Juk turiu normalų maista ruošti...- atsidusau ir Jake nusijuokė.
-ką ruoši?- paklausė Jake.
-aijj nežinau galvoju gal kokios sriubytes or somethin...- Jake gurkšteljo kavos.
-galėsi mane pamokyt?- nusišypsojo Jake. Ir aš nusijuokiau. Jis rimtai į mane pažiūrėjo.
-kodėl tokiam vaikinui kaip tau reiktu mokintis daryt valgyti?- nusijuokiau.
-koks skirtumas...- suirzės atsakė Jake.
-tai pamokysi ar ne- staiga suirzo Jake.
-na gerai, gerai...- sušnabždėjau.
Po 15minučių.
*Jake pozicija*
Pasituksenau į John kabineta. Ko jis dabar nori?
-užeik Jake.- išgirdęs balsa pradariau dvigubas duris ir jas įėjas uždariau.
-kažko norėjai.- be sėsdamas paklausiau.
-na taip... kadangi mes pažįstami nuo neatmenamų laikų. Esi man kaip brolis. Ir man reikia tavo patarimo. Ir tik tavim galiu pasitikėti, kad niekam neišpliurpsi.- labai atsakyngai kalbėjo John. O jeez jis atrodo taip juokyngai kai jis rimtas.
-na..?- leidau jam tęsti.
-na... žinai tą mergina Tia.- kilstelėjo antaki John ir aš linktelėjau.
-kaip manai, ar mes būtume graži pora. Noriu su ja būti pora. Jr nežinau kaip atrodys, ką tu manai, TIK NEBANDAI NIEKAM SAKYT ARBA SKRISI Į DANGU.- pagrasino man John.
-na žinoma būtumete graži pora. Tinkate vienas kitam. Na bet tavo reputacija nukris iki 0.- pamelavau. Jis negali atimti mano 2 meilės 2 kartus iš eilės... TAIP ji man patinka, ir aš ją įsimylėjas iki ausų. PATENKINTI!?!
-gerai sakai... na nežinau pagalvosiu iki ryt. Praneśiu tau.- šyptelėjo John. Turiu greičiau veikti kol jis neatemė jos iš manęs.
Išėjes iš jo kabineto išgirdau muzika apačioje. Grojo rusiški repai ir kažkas tokio. Nusileides į apačia pamačiau Tia be dainuojačia ir pjaustydama mėsą.
*Tios pozicija*
Dainavau daina Nebezopnaso. Pjausčiau mėsa ir dariau formas lyg kukuliu.
-tai ką čia darai dabar?- nusišypsojas žiūrėjo į mane Jake.
*Jake pozicija*
-ai, per garsiai muzika. Uhmm... atsiprašau.. patildysiu.- išsigando Tia.
-Kaip tu drįsti!- surikau ir ji sustingo.
-Kaip tu drįsti daryt valgyt be manęs?!?!!?!- piktas priėjau prie jos ir nusišypsojau ir ji atsipalaidavo bet vistiek jautėsi nejaukiai.
-pagarsink tik tą muzika ir sakyk ką man daryt.- nusišypsojau ir ji nusišypsojo.
-na gali formuoti mėsa į kukulius.- šyptelėjo Tia ir pamaišė makaronus.
Ji stovėjo man už nugaros ir aš atsisukęs į ja žiūrėjau kaip ji šoko.
-na jau baigei?- ataisuko Tia ir aš greit nusisukau.
-what!?! Tu net pusės nepadarei o man juos jau reikia kept dėt.- supyko Tia ir pastūmusi mane pradėjo daryti mano darba. Nusijuokiau ir nuėjau nusiplauti rankas.
-na  dabar te liko išvirti mėsos kukulius ir bus baigta.- šyptelėjo man Tia ir aš priėjau arčiau jos. Jis pradėjo žvalgytis lyg bijotu. Na ji bijo. Duhh.
Nubraukęs nuo jos veido plaukus švelniai paemiau už smarko ir švelniai ją pabučiavau. Išpradžių ji neįsileido o poto atsakė į bučinį. YES!
*Tios pozicija*
Jau visi sedėjoms ir valgėme mano ir Jake paruoštus spagečius su mėsos kukuliais. Na praktiškai tik aš juos dariau. O tas bučinys. Ah...
-na tai ištiesu laaaabai skanu.- apsilaižė lūpas John ir Nora palinksėjusi kimšo.
-senokai nevalgiau tokio maisto.- kimšo ir kimšo Nora.
-šaunuole Tia, gausi daryt dažniau. Nusišypsojo John.
-hey... ne viena aš dariau Jake man padėjo.- šyptelėjau Jake. Jis sudrovėjo.
-aa...- pasimetė John ir piktai pažvelgė į Jake.
Gal aš nutilsiu...
Vakaras. Nora apačioje žiūri filmą su John ir Jake. O aš norėjau pabūti 1. Išsimaudžiausi apsiviniojau rankšluoščiu ir nuėjau iki rūbinės. Pagriebusi neriniuotus raudonus apatinius juos apsivilkau ir radusi stora crop'top'a jį užaidėjau ir užsivilkau juodas nike tympas. Užsidėjusi śiltas kojines nuėjau pažiūrėti ką jie žiūri.
-ką žiūrit?- iėjusi paklausiau ir Jake žvilgtelėjo į mane ir nusišypsojo.
-ššš...- nutildė mane Nora ir pažiūrėjau į televizoriu.
-tylos zona? Rimtai? 10000 esu mačiusi.- nusijuokiau ir Nora piktai ir nuoširdžiai pažiūrėjo į mane kad nutilčiau. Žinau kad turėčiau praleisti vakara viena, bet noras dingo. Noriu atsisėsti prie Jake. Pala, ką?
Atsisėdusi prie Noros pagriebiau keleta popkornų. Uhh kaiptik pataikiau ant action.
John sustabdė filmą.
-eii... taip labai ęsam susispaude. Tia eikš, ant kelių atsisėsi.- pasakė John.
-tai kad man ir čia gerai..- šyptelėjau.
-ne negerai, ateini čia.- supyko John ir turėjau eiti atsisėsti ant jo kelių. Ugh.
Padėjusi ranka pajaučiau Jake ranka ir jis sukabino mūsų rankas ir paslepė kad nematytu John.
Pažvelgiau į jį ir jis nuośirdžiai nusišypsojo. Čia kas kokios varžybos or somethin?....
Baigemė žiūrėti filmą ir John išėjo miegoti. Be išeidamas pakštelėjo man į žandą. Jis nuėjo ir iškart jį nusivaliau ir taip privečiau nusijuokti Nora.
-kokį dabar žiūrim?- beeidama per filmus klausė Nora.
-įjūnk Šuns tikslas. Labai draugė rekomendavo.- šyptelėjau ir Nora suvedė Šuns tikslas ir paleido filmą.
Jake vėl sujūngė mūsų rankas. Uhmm okey?... filmui nė nsįpusėjus Nora užmigo o Jake prisiglaudė arčiau manęs.
Atsirėmusi į Jake braukiau ašaras nuo veido ir Jake tai pamatęs nubraukė ašara ir apkabino. Verkiau nes mirė šuo 3 kartą...
Jake mane apsikabino ir pabučiavęs mane palinkėjo saldžių sapnų ir greit užmigo. O aš žiūrėjau kempiniuka ir niekaip negalėjau užmigt. Oh Jazz prašau rask mane. Noriu namo.
*Jazz pozicija*
-sveiki, čia kalba Zayn?- paklausiau atsakiusi į skambuti.
-na taip, kas nutiko? Čia Jazzy taip?- linksmai kalbėjo Zayn.
-taip, bet yra tokia diiidelė problema.- atsidusau.
-na o kur Tia? Ir kokia problema?- kilstelėjo antakį Tios tėtis.
-suprantate... Tia dingo... jos nėra apie 3 savaitės. Policija jos nebeieško. Net nežinau kodėl neskambinau jums ankščiau.. nežinojau ką daryt, stresavau. Darykit kąnors aš noriu susigražinti Tia, prašau grįžkite...- kūkčiodama padėjau ragelį ir kritau į lova ir kukćiodama užmigau.

begėdisWhere stories live. Discover now