4 diena

408 21 0
                                    

Kartu su Zayn išlipe iš automobiliu užėjome į vidu. Čia tesiog nuostabu! Milžiniški laiptai tiesiai prieš duris, pasisukus į dešinę nedidelė virtuvėlė su baru, o kairėje svetainė su židiniu iš svetainės tesiasi  į didelį kambarį kuriame yra ilgas stalas ir daug kėdžių. Taip pat milžiniški langai kurie atveria baseiną ir mažą namelį prie jo. Šale laiptų yra ilgas kolidoriukas kuris veda prie baseino.
Visas galinis kiemas apdengtas labai aukšta tamsia tvora. Ta tvora papuošta žibintais. Dar yra laužo vietelė už baseino ir aplink laužą suoliukai dar truputėli toliau yra hamakas ir du dideli šunys ir vienas didelis šuo viduje. Baigusi apžiūrėti Zayn namus ir per tą laiką Zayn baigė krautis daiktus. Išėje iš jo namų aš sėdau atgal į mašiną kol Zayn dėjo kuprine į galą. Isėdes Zayn į vairuotojo vieta ir vykome atgal į mano namus.
-tavo namas nuostabus...-pagyriau nes nenorėjau važiuoti tyloje kai važiavome į prieki.
-na jį vakar nusipirkau. Ar matei šunis?-paklausė ir nusišypsojo.
-taip ir jie labai mieli nesikandžioja- atsakiau ir nusišypsojau.
-heyyy! Kodėl jie tau mieli? Jie turi būti pikti, jie visiem pikti...- kiek surimtėjo Zayn.
-kokie jų vardai?-paklausiau su šypsena veide.
-tie du lauke jie broliai Bajus ir Gajus o mergyte ji kambaryje jos vardas Bekė. Ja atėmiau iš blogų šeiminynku.- jis šypsojosi be pasakodamas kai jau buvome prie pat mano namų bet jo šypsena staiga dingo ir staiga sustabdė automobilį. Gerai įsižiūrėjusi pamačiau juoda audi prie mano kiemo. Zayn akys iškarto pasidarė juodos ir jis pasuko kita linkme nei mano namai. Pasirodo jis apvažiavo mano nama tad atsiradome prie mano namo tik iš kitos pusės.
-lik čia- pasakė Zayn ir lipo iš mašinos
-bet Zayn ka tu da...- bandžiau aiškintis bet mane jis nutraukė.
-pasakiau lik čia!-sušaukė jis aš krūptelėjau ir uždariau automobilio duris. Susigūžiau ir laukiau Zayn. Jau buvo tamsu tad nieko nemačiau. Net nemačiau kur nuėjo Zayn. Maždaug po 20 minučių pasirodė Zayn su mano kuprine nesupratusi nusisukau į langą nes dabar jo labai bijau...
Tyliai pradėjau verkti nes dabar norėjau būti  tėčio glėbį, gerti arbatą su mama valgyti ledus su tėčiu, gaminti maista su savo šeima.
Zayn mašina sustojo ir pamačiau kad sustojome parduotuvėje.
-einam-liepė Zayn bet nenoriu ir bijau kad jis nepamatytu mano ašarų.
-ne, aš nenoriu pasiliksiu čia-pasakiau ir toliau nekreipiau dėmesio į jį.
-na jau aciprašau einam galėsi išsirinkti ką norėsi, kad ir tą kačiuką.- pasakė jis bet stop stop iš kur jis žino kad noriu kačiuko?
Žinodama kad su juo neverta ginčytis nusivaliau ašaras ir kartu nuėjome į parduotuve. Zayn nuėjo į alkoholio skyriu o aš nuejau į saldumynu skyriu. Susiradusi guminukus pasiemiau 3 pakius ir 1 oreo milka bei pasiemiau 7up nuėjau iki Zayn kuris rinkosi kuri alaus imti o aš noriu tik paklausti jo.
-ar paemiai mano pinigine?-paklausiau ir Zayn atsisuko į mane.
-na taip bet ji kuprines gale neimk aš sumokėsiu.-pasakė ir toliau rinkosi.
-gerai bet aš gražinsiu kiek dabar sumokėsi.- pasakiau jis dar kažka norėjo pridurti ir aš apsisukau ir nuėjau pasiimti braškini čiulpinuką.
Išsirinkes Zayn jis už viską sumokėjo ir gryžome atgal į automobilį.
Po 30 minučių jau buvome jo namuose. Išlipusi pagriebiau pirkinius ir savo kuprine nuėjau į vidų. Iėjus nusiaviau  batus ir Zayn parodė kur bus mano kambarys. Išsikrovusi daiktus nuėjau į vonia truputi pasimirkiau ir pamačiau Zayn marškinius ant lovos pagriebiau juos užsivilkau ir palindau po kaldra galvojau kaip dabar man gyventi nes aš myliu Zayn nesuprantu kaip jį  pamilau per tą vieną diena bet, tai turbūt buvo meilė iš pirmo žvilgsnio
Norėčiau kad ir jis mane pamiltu...
                                 Ryte
Atsikėlusi nuo šunų lojimo lauke. Žvilgtelėjusi į kuprines vidų Zayn paeme tik 1 derinuką tad renktis reiks jį.

 Žvilgtelėjusi į kuprines vidų Zayn paeme tik 1 derinuką tad renktis reiks jį

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Išgirdusi vaikinu riksmus lauke tad nutariau nueiti ten. Čia buvo gal 8 vaikinai ir 2 merginos. 6 vaikinai maudėsi baseine o blondinas su Zayn  kepė šašlykus ant šašlykines o dvi merginos deginos ir gėrė kažkokias sultis. Vienas vaikinas mane pamatęs sušuko.
-ei! Gražuole! Atnešk savo subinyte čia!-jis sušuko ir visi nutilo, buvau labai susigėdusi todėl apsisukau ir nuėjau į virtuvėle konors užkąsti.
-eii... apsiirenk maudimuką ir ateik pasimaudysim.- atėjes Zayn į virtuve apsikabino mano liemenį ir sumurkė į ausį. Buvo labai keista kas jam? Gal jis girtas? Nes jis taip vakar nesielgė. Aš linktelėjau galva ir Zayn vėl išėjo prie kitų. Užlipau į savo kambarį pasiknisau kuprinėje bet maudimuko neturėjau. Atidariusi langą kuris buvo į galini kiemą. Zayn iškart pamatęs kad parodžiau jam ateit jis greit atskubėjo.
-Zayn aš maudimuko neturiu- pasakiau jam ieinant į kambari.
-viskas gerai, merginos tau kokį duos.- pasakė Zayn ir nuėjo iki merginų.
-sveika aš Austė o čia Orinta- jos prisistatė aš taip pat ir jos man davė maudimuką👇

-sveika aš Austė o čia Orinta- jos prisistatė aš taip pat ir jos man davė maudimuką👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kadangi šis maudimukas man tiko jos jį man atidavė ir visos trys nuėjome prie vaikinu. Tas pats vaikinas sušvilpė ir Zayn jį nužudė žvilgsniu.
Mes visos trys atsigulėme ant specialiu gultų staiga Zayn šoko į baseina ir aptaškė mumis ir mes visos vienu metu surekemė Zayn varda.
-ką? Norit jūs? Labai šiltas vanduo-paklausė jis išnėres. Orinta ir Austė nenorėjo o aš norėjau.
-noriu-pasakiau ir Zayn lipo iš vandens. Ir ėjo link manęs. Jis mane pakėlė ir šoko kartu į vandenį laikydamas mane.
Abu išnirome vienu metu ir visi juokėsi. Šašlykai iškepė tad visi ėjome užkąsti. Ir žinoma Zayn nebūtu Zayn jei nepaleistu savo 3 šunų ir šunys nebūtu šunys jei iš manęs neatimtu maisto... padėjusi lėkšte ant stalelio ir ėjau maudytis viena nes kiti valgė o aš savo porcijos negavau po kelių minučių išoko į vandenį Bajus jis prie manęs priplaukė o aš plaukiau nuo jo kuo toliau taip su juo ir žaidėme gaudyniu kol visi kiti baigė valgyti.
Bajui lipant iš vandens lipau ir aš nes jau darėsi šaltoka.
                         Po 30 min
Visi dar truputi pasimaudė ir ėjome persirengti. Persirengiau taip👇

Nes tik šį ir ana balta derinukus te turiu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nes tik šį ir ana balta derinukus te turiu. Baigusi persirengti nusileidau laiptais ir nuėjau į svetaine nes ten visi laukė manęs ir Orintos. Harry su Auste, Louis išvažiavo į parduotuve. Kadangi visi prisistatė visų vardus žinau. Visi susėdome ant sofu tik aš ir Orinta nuėjome pažiūrėti koki filmą galėtume žiūrėti. Išrinkome kad filmas bus siaubo, jo pavadinimas "tas" angliskai "it" . Baigusios ieškoti kaip tik Louis Harry ir Austė gryžo iš parduotuvės mes 3 merginos nuėjome visa maista suruošti o vaikinai šnekėjo ką galėtume nuveikti po filmo.

begėdisWhere stories live. Discover now