history

94 6 0
                                    

Zayn Tia ir Arielle labai daug keliavo aplankė Zayn tėvus, Arielles tėvus Tiai paaugus jie nuvyko į Harry nameli Ispanijoje. Tiai nupirkome papūga, kuri išskrido per 3 dieną. Zayn susirado darba Floridoje, dabar jis turi savo verslą. Per tą laiką Arielle pasiliko ten pat su Tia. Arielle susirado draugių, kurios tapo Arielles geriausios draugės. Jos kekviena diena susitikinėdavo o Tia eidavo kartu. Tiai pradedant eiti į mokykla, iš jos tyčiojosi, smurtaudavo, ir smarkiai mušdavo jos klasės draugai. Ji draugų neturėjo. Bet užtat buvo Bajus ir Gajus. Ji su jais praleido 6 valandas per diena. Bet po kelerių metų nuostabios draugystės. Dėje bet Tia palaidojo savo geriausia drauga... Baju... jai buvo stresas. Ji nežinojo ką daryti. Ji tik pasikviesdavo Gaju jį apsikabindavo ir verkdavo, žinodama kad praras 2 geriausia draugą. Ji žinojo kad nebeturės draugų. Arielle perraše Tia į kita mokykla. Iš jos šaipėsi visos merginos. Tik ne jos vienintelė draugė Jaz (Jazzy). Ji pagelbėdavo Tiai bedoje. Ji lyg buvo sesuo Tiai. Ji kekviena diena būdavo su Tia. Jū gyvenimas, labai panašus. Ir kur Arielle? Ji paliko Tia viena ir išvyko pas Zayn į Florida jie paliko Tiai nama ir viskas kas priklausė jiems Londone. Kekviena savaite jie siūsdavo po 100 eurų. Išsilaikiusi teises Tia susitaupė pinigų ir nusipirko sportini automobilį. Jos gyvenimas skamba gerai ar ne? Bet ištiesų jūs nė neįsivaizduojate kuo ji tapo...

begėdisWhere stories live. Discover now