Nenusiridenus nė puse laiptu, praradau sąmone.
*po kokių 6 valandų*
Atsikėliau toje pačioje lovoje kaip ir buvau. Mano galva tiesiog plyšo iš skausmo. Jau buvo suteme, akimis ieškojau laikrodžio. Sunkiai atsistojusi nuėjau įsijūngti šviesą. Įjūngusi šviesa pažvelgiau į laikrodį. Jau buvo puse 2 nakties. Patrynusi akis bandžiau atidaryti duris ir jos buvo atrakintos. Iškišusi galva pažvelgiau į viena puse ir į kitą. Buvo tylu ir ramu. Tyliai pravėriau duris kad galėčiau praeiti ir jos kaip tyčia sugirgždėjo. Sustojau ir klausiausi ar niekas neatsikėlė. Vistiek tuščia. Per tamsa susiradusi laiptus jais atsargiai lipau. Belipdama laiptais pamačiau šiokia tokia šviesele ir filmo murmėjimus. Nulipusi laiptais trenkiau kojos mažylį į laipto turėklais ir garsiai nusikeikiau.
-faak!- susiėmiau už burnos ir tyliai nuėjau į šoną. Pažvelgusi pro durų tarpa pamačiau 7 vaikinus ir daug alkoholio ant stalo.
-jūs nieko negirdėjot?- pasuko galva kažkoks brunetas.
Visi tik pasukinėjo galvas ir toliau žiūrėjo filmą. Ohhh 'The Nun" jauu senaiii pažiūrėjau jį. Ehh nuobuodokas... vaikinas sustapdė filmą ir 3 iš jų atsitojo ir ėjo link manęs. Išsigandusi apsidairiau ir pamačiau spintele. Atsitūpusi už jos stebėjau vaikinus. Jie išėjo į lauką, prieš išeinant užsidegė cigaretes. Atsisdūsusi grįžau į kampelį prie durų. Klausiausi ir stebėjau vaikinus.
-tai būtu visai gerai kokių popkornų ar dar konors...- vienas prašneko.
-joo. Aš toooks alkanas.- suinkštė kitas. Ir vienas vaikinas susitiko su mano akimis. Shit.
-ei tu. Umm Jessica taip?- kilstelėjo akį vaikinas. Palinksėjau. Gal jie tesiog pasakys kad eičiau miegot.
-ateik kad geriau matyčiau.- susiraukė ir aś pasirodžiau visu kūnu.
-oo nusidažei plaukus? Tau tinka ta spalva. Anyway paspragink mums popkornų ir konors papjaustyk pavalgyt.- paliepe juodaplaukis ir nuėjau į kažkokį kambarį. Nu jo iėjau į rūbine...
-Jess!!! Kas tau, juk virtuvė čia!- supykės prakalbo tas pats vaikinas ir nuėjau atgal pas jį. Jis numojo ranka į bara. O neee jis apšviestas shiit. Nuėjusi nuleidus galva ir po spinteles ieškojau popkornų. Radusi pilna spintelių popkornų ištraukiau 4 pakelius. Grįžo tie 3 vaikinai ir nužiūrėjo mane. Wtf kaip jie dar nemato kad aš ne kažkokia Jessica???
Įdėjusi pakelį į mikrobange nustačiau ant 3minučių ir ištraukusi 2 plastmasinius bliūdelius ir laukiau kada susispragins. 2 pakius įdėjau į viena o kitus į kita. Kad nereiktu atsistot ir pasiimt popkornų.
-ei Jess! Pamesk kolos. Šaldytuve jis!- atidariusi šaldytuvą pamačiau daug RedBull, CocaColos, Spraito, Mountain Dew ir Fantos. Pagriebusi kokokolos skarbonke pamečiau vaikinui ir jis nusišypsojo. Ughh nenoriu eiti pas juos... nulenkiau galvą kad plaukais užsidenkčiau veidą ir padėjau popkornus ant stalo.
-o dabar staigiai miegot! Jau 12 valanda miegot turėjai!- užstaugė tas pats vaikinas kuris prisėdo prie manęs kavinėje. Linktelėjau ir greit nuskubėjau laiptais. Atsigulusi į lovą verkiau. Jazz? Kur tu kai man tavęs reikia?! Noriu namo...
Rytas.
Atsikėliau su užtinusiomis akimis nuo verkimo. Pažvelgusi į laikrodį pamačiau kad buvo puse 9 ryto. Atsisėdau ant lovos ir pasirąžiau. Sedėjau kokias 15 minučių ir niekas neatėjo. Atidariusi duris nusileidau laiptais. Iš po vakar jaučiuosi drasesnė. Na aš ir nesu kažkokia bailė. Mane tėtis išmokė apsiginti.
-labas rytas miegančioji gražuolee!- nusišypsojo kažkokia mergina. Nusišypsojau atgal. Ji atrodė patikima ir miela.
-aš Nora.- nusijuokė ta pati mergina ir nunešė indus į virtuvę.
-a.. aš Tia...- vos pralemenau kažka.
-nebijok. Nieko tau nedarys.- nusijuokė dar karta mergina.
Nusišypsojiau ir dairiausi.
-ateik, man reikia pagalbos. Tik tu gali man padėt.- pakvietė mane mergina.
-kodėl tik aš?- sutrikau.
-nes esam vienintelės nameeeeee.- nusijuokė mergina. Tai būtu geras metas pabėgti.
-tu labai miela, tik juokiesi ir šypsaisi.- nusišypsojau.
-prašau, padėk man dingti iš čia.- paprašiau ir merginos akys išsipute.
-žinai man nebereikia pagalbos. Viska padarysiu pati o tu žiūrėk televizorių. Ir mergyt paklausyk manęs. Niekada nebėk iš čia!!! 6 merginos bandė bėgti. Jas sugavo. Leido tik su ja atsisveikinti, tuomet, ją išprievartavo ir nušove.- nuliūdusi pasakė Nora.
-ohh...- atsidūsau ir atsisėdau ant sofos. Na ir kas... mane suras Jazz. Ir uždarys šia vieta su mano tėčio pagalba. Įsijūngiau šreka, juk jis mano vaikinas. Duhhh. Nusijuokiau iš savęs.
-štai tavo pusrytukai. Su meile daryti.- nuoširdžiai nusišypsojo Nora ir padėjo blynus ir kava su braškėmis ant stalo.
-ačiū, atrodo gardžiai. Ar gali papasakoti kas čia per vieta?- paklausiau.
-na tai čia mes turėdim daryt ką jie liepia. Kaikurios merginos šoka klube o 3 arba 2 merginos aptarnauja žmones kurie yra šiame name, na lyg tarnaitės.- viska papasakojo Nora ir norėjau jai pasakyti bet kažkas iėjo pro duris.
-Nora! Paruošk stala 12 vaikinų! Kolos ir traškučių. Judinkis nesedėjus!!! Jie jau pakeliui!- užstaugė vaikinas ant Noros ir aš greit baigusi valgyti padėjau lėkštes ant baro.
-oo Tiaaa...- nusišypsojo tas pats vaikinas kuris vakar liepė man miegot.
-vadink mane JP.- pamerkė aki JP ir aš nusišypsojau. Kažinau ką daryt nerėkit!
-Tia aš norėsiu kad tu aptarnautum mus kai žiūrėsime filmą.- palinksėjau galva ir atėjo kažkokia brunete.
-Jess paduok jai tarnaitės uniforma. Ji dirbs su Nora. O čia bus paskutinė tavo užduotis. Pradėsi šokti klube. JUDINKIS!- mergina vos neapsiverkė ir kartu nuėjome į rūbine.
-atleisk, mes galime pasikeisti jei taip nori.- jaučiausi kalta.
-tu nesuprasi! Aš jį myliu.... Jake ohh Jake. Niekada tavęs nebepamatysiu..- verkdama kalbėjo mergina.
-štai tavo apranga. + tu nekalta... ta suknistas JP kaltas...- ir mergina išėjo iš kambario. Well that was weird...
Apsivilkau tiesų lemenuką ir laaabai trumpus šortukus ir baltus marškinius. Lemienukas su šortais buvo juodi o marškiniai balti. Užsisakščiusi marškinius užsiaviau savo konversus ir išėjau iš kambario. Beabėjo ir susišukavau plaukus į aukštą uodegą. Išėjusi iš kambario jau pamačiau pilna vaikinų sėdinčiu ant sofos. Greit nuėjau prie baro pas Nora.
-sekmės... įpač su Jake. Jis padarys viska kad tik tave paliestu. Saugokis jo.- sušnibždėjo Nora. Linkstelėjau ir pažiūrėjau į vaikinus.
-Tia ateik pas mane.- pakvietė mane JP ir nuėjau pas jį.
-atnešk man mano telefona, jis 2 aukšte eik tiesiai, durys po dešine. Bus ant lentynos.- nusišypsojau jam ir nuėjau į antra aukšta.
-ir Tia, tarnaites vaikšto prasisegusios.- pagriebė man už rankos JP ir aš linktelėjusi nuėjau į viršų. Radusi jo telefona atsisėgiau marškinius. Paėmusi jo telefona jį įjūngiau. Jam buvo atsiūsta žinute iš kažkokio. Zack.
Zack: lauksiu krovinio po 12 valandos.Išjūngiau telefona ir nulipau žemyn.
-štai.- padaviau jam juoda Iphone 8 ir jis mane patempė už rankos ir aš staiga atsiradau prie jo ir jis mane pabučiavo. Žinojau kad reikia atsakyti į bučinį nes bus šakes... žinau kad esu bailė. Bet jūs palaukite kito vakaro. Baigus bučiuniui atsitraukiau ir peržvelgiau vaikinus beveik visi buvo atsisuke. Sutikau Jake žvilgsnį ir pamerkiau jam akį.
-whoa. Whoa. Whoa. Mergyttt tu tai pavarai.- įsižiojo Nora. Ir mes nusijuokėme.Heyy taijjjgii. Labai retai keliu dalis nu bet nėra noro ir nesugalvoju ką rašyt. Bet jau turiu planų. Kaip manot kaip baigsis? Ar ji pabėgs? Ar kaip? Parašykite kaip norite kad baigtusi. Kažka sugalvočiau kad prijūnkčiau🙂. Myliu, bučiuoju ir ate😘🖤.