25 dalis.

99 8 0
                                    

-na mums jau metas miegučio.- paėmusi Tia pasakiau.
-na, o kur mes miegosime?- pradėjusi supti Tia rankuose paklausiau.
-miegotike mano kambaryje, o qš ant grindų, vis linksmiau.- nusišypsojo Jake ir aš jam nusišypsojusi nuėjome į Jake kambari. Taip labai myliu savo pusbrolį, jis jau beveik baigė mokykla.
Rytas.
Atsikėlusi nuo Tios verksmo daviau jai buteliuką su pienu. Pažvelgusi kiek valandų atsikėliau iš lovos ir pažvelgusi kaip guli Tia kuri jau beveik miegojo nusišypsojau ir tyliai  pasigriebiau šortukus ir maikute iš kuprines ir juos užsidėjusi. Susišukavau plaukus  tyliai atidariusi duris nusileidau į virtuve.
-labas rytas.- pasisveikinau su visais ir atsisėdau prie Carlo ir  Jeiko.
-laba, laba.  Mam noriu valgyt.- suinkštė Jake.
-nu tuoj tuoj.- maišė kažką teta.
-taigi mes au tavo teta pagalvojome, kad galėtume tau duoti senajį Jake vežimėli. Jis beveik neoanaudotas, šviesiai žalias. Gali gulėti ir mergaitė ir berniukas.- nusišypsojo Carlas.
-ne ne jau ir taip daug davė...- kalbėjau ir mane nutraukė Jake.
-baik dejuoti ir tesiog imk.- atsikando obuolio Jake. Išgirdusi verksmą greit nubėgau pas Tia.
-labas rytas mažute.- nusišypsojau ir  mano telefonas suzvimzėjo.
Gavau žinute iš Zayn.
Zayn: labas, galiu pamatyti Tia?
Aš: neilgam...
Zayn: laukiu lauke.
Pažvelgusi pro langą pamačiau Zayn mašina ir Zayn kuris buvo atsirėmės į automobilio kapotą.
Nusileidusi žemyn su mažyle pranešiau kad trumoam išeinu, nuėjau link Zayn.
-va ji.- atsargiai perdavusi Tia Zayn iškart pamačiau Zayn veide šypsena.
-labas gražuole, ar mama gerai tavim rūpinasi?- vis kalbino Zayn Tia.
-aii dar va 5000 eurų, čia už Tia nupirk visko ko jai reikia.- padaves man pinigus pasakė Zayn.
-ne, man nereikia tavo pinigų. Galiu ja pasirūpinti ir pati.- suraukusi antakius pasiemiau Tia ir jau norėjau eiti į vidų.
-palauk, ar galėsiu ją pasiimti 2 dienom?- paklausė Zayn su kibirkštėle vilties.
-ne.- apsisukusi jau dariau duris.
-prašau, noriu parodyti savo tėvams.- nuliūdės vis dar prašė manęs Zayn.
-dar pagalvosiu.- pasakiusi pasiemiau Tia ir nuėjau atgal į vidu.
Iėjusi į virtuve pamačiau jau paruošta vežima. Giliai atsidūsiau ir įdėjau Tia į vežimėli.  Padavusi jai mažą žaisliuką, ją nuvežiau į galini kiemą kur  maudėsi Jake.
-ei Jake! Kur tavo tėvai?- šūktelėjau ir Jake išniro iš vandens.
-ką,- kilstelėjo antakį Jakeobas.
-kur tavo mama su tėčiu?- dar kart riktelėjau.
-jie išvyko pas savo  draugus, sakė senai matėsi.- vėl paniro į vandenį Jake.
-taip greit?- paklausiau bet atsakymo nebegavau.
Palikusi Tia lauke kuri jau miegojo  nuėjau į vidų.
-hmm ką čia užvalgius.- naršiau po lentynas.
-oo jaaaa.- nusišypsojusi ištraukiau mini oreo dežute.
Juos pasiemusi nuėjau prie Tios ir įdėjusi jos maistelio į tašę išėjome pasivaikšioti. Jau ėjome iš parko ir gavau žinute nuo Zayn.

Zayn: na tai kaip ten su tom 2 dienom? :)

Aš: aš bijau tau leisti ją pasiimti...

Zayn: nagi, jei bijai gali vykti kartu ;).

Aš: kur vykti?! Jei Tia turės toli išvykti tuomet ji niekur neis su tavimi!

Zayn: juk pati žinai kad mano tėvai gyvena  barselonoje. Nagi gali vykti kartu :)).

Aš: ughhh.... gerai bet tik dėl tavo tėvų, pernelyk nesimėgauk tuo.

Išjūngusi telefona įsidėjau jį į kišenę ir ėjau toliau.
Pasodinusi Tia ant lovos padėjau jai žaisliukų ir ji žaidė su jais.
Pagriebusi telefona parašiau Zayn.

Aš: bet ar Tia nepermaža skristi? Jei ji pradės verkti? Nemanau kad tai gera mintis...

Palaukusi 5minutes atsakymo negavau. Išjūngusi telefona žiūrėjau į Tia ir galvojau.

Kodėl jis būtinai turėjo mane mušti? Ačiū dievui Tia nenukentėjo... bet gal jam atleist? Ne, ne pirma išsiaiškinsiu kodėl jis taip elgėsi. Ir kas be ko!!! Jis mane išdavė!... ughh kodėl viskas turi būti taip sudėtynga!

Gavusi žinute peržvelgiau telefona.

Zayn: viskas gerai, skrisime mano tėvo privačiu lėktuvu. Dėl visko pasirūpinta. :)

Aš: mhm... klausyk Zayn aš pagalvojau, gal nori susitikti?

Zayn: taip žinoma :) kur kada?

Aš: dabar parke :3.

Zayn: ok būsiu už 10 min. ;).

Gal ir gerai nusprendžiau...  aptarsime apie skrįdi, paklausiu kas buvo ta mergina... eghh jei jis užsimins tuomet ir paklausiu.
Paguldžiusi Tia į vežimėlį sudėjau žaisliukus, buteliuką ir dėl visa ko sauskelnes.
Nuleidus vežimą į apačia pranešusi Jake kad išeinu, ėjau link parko.
Atėjusi prie parko dairiausi Zayn ir jį pamačiau ant mažų vaikų supynių.

-sveikas- nusišypsojusi pamojavau Zayn.
Pamates mane Zayn nusišypsojo parodydamas savo baltus dantis.
-labas panelės.- vis dar šypsojosi Zayn.
-na, dėl ko norėjai susitikti?- primerkes Tiai akį Zayn paklausė.
-na dėl to skrįdžio, aš truputi nerimauju.- atsisėdusi šalia Zayn ant supyniu pasakiau.
-naaa... sakau nebijok, skrisime vieni su stuardese ir kapitonu. Tad nėra ko bijoti.- nusišypsojo Zayn.
-na, tikraj turėčiau nerkimauti...
-taip, o dabar eime apipirkti Tia, juk nenorime kad Tia vyktu su šiais drabužiais...- suraukė antakius Zayn.
-mhm... - pavarčiusi akis sumykiau.
Po 15 minučių.
-žiūrėk, šis mažas seilinukas labai tiktu Tiai prie jos rudų akių.- nusišypsojo Zayn.
-taip, kaiptik jai.-  nusjšypsojome.
Nupirke jei drabužėliu ir kelis daigtus
Užsukome užkąsti į kavine.
-aš kavos- nusišypsojusi padavėjai ji žvilgtelėjo į Zayn.
-man kavos su pienu ir 2 cukraus.- nusišypsojo Zayn.
-gerai, tuojau bus.- nusišypsojo padavėja ir nuėjo.
-o Tiai?- kilstelėjo antakį Zayn.
-na įdėjau buteliuka su sultymis bet dabar ji nealkana.- nusišypsojau.
-ak taip,- pasikasė pakaušį Zayn.
-klausyk, kodėl nebenori būti kartu? Suprantu kad  mušiau, pats nezupratau kodėl bet dabar viskas pasikeitė neišdrįščiau pakelti rankos prješ jus dvi.- nuleido akis Zayn.
Akk jis atrodo toks nekaltutis, negaliu jam neatleisti.
-bet kas ta mergina su kuria važiavai mašina?- paklausiau.
-ak ta Dora, ji Niall puseserė. Niall prašė kad ją nuveščiau į kluba nes jį yra gryna kalė.- pasakė Zayn ir aš nusišypsojau.
-yes yes yes yes yes!- pradėjo šokinėti Zayn. Nusijuokusi gurkštelėjau kavos.

Žodžiuuu žiauriai ilgai nebjvo dalies. Čj gal kelias skaktytojas praradau, bet pasistenksiu kūrt dažniau. Nebuvo minčių ką rašyti todėl nieko ir nerašiau😂. Sorry for real taijgii kitoj daly Zayn,Tia ir Arielle vyks į didelę kelione pas Zayn tėvus. Ydomu ar Zayn mama priims Arielle kaip Zayn sužadėtine.
Taijgi čiau for now♡☆

begėdisWhere stories live. Discover now