Rytas
Vos pramerkusi akis pamačiau kad vis dar eau Zayn kambaryje bet Xayn čia nėra. Viskas buvo kaip ir vakar skauda bet judėt galiu. Vos atsisėdusi ant lovos pamačiau kad ant lentynėlės yra padėtas kažkoks raštelis.Labas rytas, išvykau su darbo reikalais stenkis kuo mažiau judėt bėje gryžes norėsiu su tavim pasikalbėti nebijok dėl gerų žinių.
Myliu Zayn xoxo.Nusijuokuokiau ir pagalvojau kad dabar būtu puiki proga pabėgti. Bet kaip tik išgirstu duru trinktelėjima. Gryžo Zayn.
-labas mažute- iėjes Zayn pasakė ir pakštelėjo į žanda bei prisėdo šalia.
-labas rytas- pasakiau ir Zayn nusijuokė.
-dabar jau pietūs gražuole- pasakės jis kartu nusijuokėme.
-norėjai pasikalbėti!- paklausiau. Gal jis mane išleis.
-taip, žinai kai buvo atvykes Mike?-paklausė jis ir aš linktelėjau.
-tai kai Mike išvyko pamačiau tavo piešinį.
- pasakė jis ir aš sutrikau. Niekas nežinojo kad moku piešti tik mano mama.
-aha- pasakiau ir jis toliau tesė.
-tai žiūrėk labai gražiai pieši tad labai norėčiau kad nupieštum mane, bet negaliu būti šalia nes neturiu laiko bet turiu nuotraukų albumą. Ar galėtum ir maždaug per kiek laiko nupieštum?-paklausė Zayn ir mano veide atsirado didelė šypsena. Labai norėčiau jį piešti savo mylimajį.
-žiurint kokia nuotrauką. Bet ilgiausiai tai eau piesusi 2 valandas- pasakiusi Zayn nuėjo prie lentynos ir paeme nuotraukų albumą.
Pagriebe jį ir prisėdo šalia. Mes jį pavartę Zayn parode kokias nuotraukas nori kad nupieščiau.
-prieš gryždamas namo, nupirkau nauju piestukų tad jie atrodys kaip tikra nuotrauka.-pasakęs jis ladave reikmenįs ir padekojas kažkur išėjo. Pagriebusi nuotrukas pradėjau piesti.
Po 2 val.
Baigusi piešti pakviečiau Zayn jam labai patiko ir sužinojau kad per visą tą laiką Zayn ieškojo kito nuotraukos. Parodes ją man jis pasakė kad nirkam jos nerodė tik man. Kai pamačiau jis buvo labai mielas.
-štai tavo portretai-padavusi jam piešinius jis į juos pažiūrėjes ir mane pabučiavo.-jos labai gražios bet norėčiau kad šia nuotrauka nupieštum dar gražiau. Negalvok kad jie negražūs jie visi tobuli bet noriu šia nuotrauką pakabinti svetainėje virš židinio. Bet dar labiau patiks jei tu mane nupieštum taip ir prisidės mūsu abiejų rankos-pasakęs Zayn aš jį apsikabinau.
-Zayn aš tave labai myliu- pasakiau man visas skausmas nurimo kai apkabinau jį.
-aš tave irgi lelyte- jis taip pat mane apkabino. Kai išgirdau tuos žodžius iš to pačio lūpų smarkiau jį apkabinau.
-na o dabar varau į NiamNiam ir parvešiu tau picos. Kokios norėtum?-atsistojes paklausė manęs.
-studentu su česnakiniu padažu- nusišypsojusi jam jis pakštelėjo man į lūpas ir išėjo o man liko tik tikroviškai piešti jo portretą. Po gerų 2 valandų baigiau piešti bet Zayn dar nebuvo. Pamačiusi ant stalelio prie lovos knyga ant jos buvo parašyta "ledo šunys" kaaa? Tai mano mėgstamiausia knyga! Iškart pagriebusi ją pradėjau skaityti.
Perskaičiusi 4 puslapius grįžo Zayn. Įėjes į kambarį padėjo pica šalia manęs ir prisėdo ant lovos.
-atleisk kad ilgai užtrukau buvau nuvykes į tavo namus bet užtat pica šilta.- pasakęs Zayn mes pradėjome valgyti.
Baige valgyti daviau Zayn tą (tikrovišką) piešinį.-whoa!... tu menininke! Piešk daugiau ir aš tau paroda atidarysiu!-sušuko Zayn ir aš tik nusišypsojau.
-ačiū spurgyte už tai čia tau.- pasakęs Zayn man dave nedidele dežute kuri buvo suviniota. Atviniovusi pamačiau kad tai Iphone 7. Pamačiusi jį įsižiojau ir atidaviau Zayn.
-negaliu jos priimti už ką? Už kelis piešinius? Zayn baik tu durnas?-paklausiau jo ir jis tik įdėjo man atgal į rankas.
-man pohui! Tu paimsi tą dovaną. Dar norėčiau pasikalbėti dėl svarbaus dalyko bet rytoi o dabar miegot.- pasakęs Zayn nusiavė drabužius ir aš padėjau telefona ant stalelio ir mes kartu su Zayn labai greit užmigome.
Rytas
***Zayn pozicija***
Atsikėliau nuo skaidraus kvepavimo man į kaklą. Tai buvo Arielle. Nusišypsojau ir atsikėliau taip nepažadindamas jos. Laukiu nesulaukiu paklausti ar ji sutiks.
Nuėjes į savo kabinetą iš stalčiaus paemiau dežutę. Ir nuėjau į virtuvę paruošti savo gyvenimui pusryčius. Iškepes vaflius padariau arbatos ir nunešiau Ariellei.
-labas rytas miegale.- pažadinau lelyte ir ji pasisveikino ir nusišypsojo savo nuostabia šypsena.
Padėjau pusryčius ant jos kelių ji pavalgė ir aš jos paklausiau.
***Arielles pozicija***
Mane pažadino Zayn ir po kiek laiko pavalgiau.
-noriu tavęs pakalausti.-pasakė Zayn ir pasikasė spranda.
-ar tekėsi už manęs- paklausė jis ir atstūpė bei parodė žiedą.
-taip! Taip! Taip! Taip!- surėkiau ir puoliau jį apkabinti. Verkiu ašara po ašaroa verkiau ne iš skausmo čia buvo laimės ašaros aš jį myliu ir jis mane.
Jis man užmovė žiedą kuris buvo su deimantuku. Išgirdusi šiuos žodžius nebejaučiu skausmo, aš jį myliu niekada jo nepaliksiu. Jis mano meilė.
Pamačiau kad ir Zayn akys ašarotos o aš verkiu kaip iš kibiro piltu. Verkiu be sustojimo nes vis dar negaliu patikėti kad tai pasakė pats Zayn malik. Taip aš jį myliu ir noriu likti su juo visa likusi gyvenima.Sveiki žinau kad trumpa bet su daug įspudžiu dar trūksta 200 žodžių bėje rašau per 1 namuose reklama😄. Iki.