16 dalis

34 6 0
                                    

Visi trys pavalgemė. John visą dieną neišėjo iš kabineto. Pasiūlyčiau maisto, bet juk jam nieko nereikia.
-Na aš einu į lovą pagulėt, žiauriai pavargau.- padėkojęs už maistą Jake išėjo ir likome dviese su Nora.
-Taigi ką veikiame?- Paklausiau.
-Dėja, eisiu pertvarkyti visas spinteles, pilnos dulkių ir šiaip netvarkyngai sudėta.- pasijuokė.
-Gal padėti?- paklausiau.
-nope, geriau dirbasi kai darau tai viena, bet kai reiks pakalbos paprašysiu.- šyptelėjo ir nunešė visus indus į virtuvę.
Tai ką dabar veikti man? Atsidūsau ir galvojau ką galėčiau veikti. Lauke šalta, televizorius atsibodo, visi užsiėmę. Lipau laiptais į John kabinetą.
Pasituksenau ir nesulaukusi atsakymo įėjau ir pamačiau kaip John bučiuoja kažkokia brunetę.
-A...Atsiprašau..- staigiai uždariau duris kai jie abu atsisuko į mane.
Na gerai, geriau eisiu pas Jake.
Patuksenusi į jo duris šį kart palaukusi atsakymo įėjau.
-Ką veiki?- įkišusi galvą paklausiau.
-Net nežinau, visiškai neturiu ką veikt.- atsidūso ir persivertė ant nugaros.
-Aš taip pat neturiu ką veikti...- liūdnai atsidūsau ir atsisėdau ant jo lovos.
-Ateik, atsigulk šalia manęs.- parodė vietą šalia savęs ir nuslinkau prie jo. Jo ranka apemė mano juosmenį ir jam prisislinkus arčiau jis tiesiog užsimerkė.
-Tai miegot eisim?- tyliai sušnibždėjau ir jis nusišypsojo bet nieko neatsakė.
***
Kartu užmigome, nors buvo kokios 5 valandos. Atsikėliau ir negalėjau judėti. Jake mane laikė suspaudęs tarp savo rankų. Jake buvo giliai įmigęs, ir nenorėjau jo žadinti, todėl turėjau gulėti su juo kol jis atsikels. Žiūrėjau į jo susivėlusius juodus plaukus. Jie buvo sugarbanoti. Myliu tokius plaukus! Su rankomis naršiau po tas garbanas ir Jake atmerkė akis.
-Jau rytas?- atsižiovavo jis.
-Ne, na net nežinau kiek valandų.- šyptelėjau ir žiūrėjau į jo apsimiegojusias akis.
-Jake.- ištariau jo vardą.
-Mm..- nutesę.
-Kiek tau metų?- paklausiau.
-22, o tau?- prisislinko arčiau manęs.
-18.- šyptelėjau.
-Ir tu gyvenai viena? Tokiame dideliame name, nebaisu?- nusijuokė ir aš kiek sutrikau.
-Iškur žinai kur gyvenu?- Nutylinau sakinį.
-Juk daug kartu buvau tavo namuose.- trūktelėjo pečiais.
-Pala, kaip suprast?...- atsitraukiau ir atsisėdau susirsukusi.
-Ugh... Daug pasakoti.- pavartė akis.
-Aš laiko turiu.- nenutraukiau akių nuo jo.
-O aš ne. Aš einu į dušą, eini kartu?- paklausė ir atsistojo.
-Uh..- nusijuokiau. -Ką?- sutrikau.
-Einu maudytis, ar eini kartu?- pakartojo.
-Tai kad man ir taip gera...- nespėjau nutęsti sąkinio bet Jake mane pakėlė nuotakos stiliumi ir ėjo į vonią.
-Žinoma kad eini.- nusijuokė.
***
Visdėlto pabėgau iš jo rankų ir nereikėjo maudytis.
Dabar kartu tesiog tyliai sedėjome su Nora.
-Gal einam maudytis?- pašoko nuo idėjos.
-Na gerai, tik undinėle nebūsiu!- sušukau ir pradėjome juoktis.
Greit nulekėme į savo kambarį pasiimti maudymūkus. Persirengiau ir ant maudymuko užsidėjau tik šortus.
-Paėmiau rankšluosčius, tu paimk  konors atsigerti.- paliepė ir aš linktelėjusi nulėkiau į virtuvę ir atidąriusi šaldytuvą paėmiau gerti.
***
Gulėjome ant gultų ir deginomės. Saule buvo beeproto įkaitusi. Net skaudėjo vaikščioti ant įkaitusio cemento.
-Aš nebegaliu, einu maudytis.- Nusiėmusi akinius nuo saulės greit nubėgo ir įšoko į baseina. Aš taip pat padariau ką ir ji. Ramiai plaukiojomes ir visą kitą.
-Keista kaip tie du gali sedėti namuose per tokį karšti.- Priplaukė prie manęs Nora.
-Aha, įdomu. Einu pakviesiu bent Jake.- išlipau iš vandens ir apsigobusi rankšluosčių nuėjau į vidų. Atrodo kad nieko nebuvo namuose tik mirtina tyla. Nuėjau į Jake kambarį bet ten jo neradau. Pas John net neisiu. Prisiminusi kad Jake visada eina į salę ėjau link ten.
Išgirdusi muziką už medinių durų iškart jas pravėriau.
-Einam maudytiss!- surėkiau per garsią muziką ir išgąsdinau Jake.
-Juk aš sportuoju, visas prakaituotas.- Nulipo nuo sportuoklio.
-Nu irr! Palysk po dušu ir ateik.- suzyziau.
-Na gerai, būsiu po 20min.- pavartė akis ir aš nusišypsojusi ėjau atgal. Be lipdama laiptais prasilenkiau su John.
-Kur eini?- paklausė bet jį ignoravau.
-Tia.- garsiau pasakę ir aš toliau lipau laiptais.
Atsidūso ir lipo laiptais aukštyn.
Greit bėgau per takelį nes jis buvo įkaitęs ir įšokau į pavėsį.
-Jake turėtu būti už 20minučių.- pasakiau ir nusiėmiau rankšluostį.
-O john?- nusivalė vandenį nuo akių Nora.
-Nekalbu su juo.- patrūkčiojau pečius ir lėtai įlipau į vandenį ir priplaukiau prie Noros.
***
Išnirau iš vandens ir pajutau kaip visas vanduo smarkiai suvirpa. Apsidairiau ir pamačiau išnirusi Jake.
-Pagaliau.- pasakiau ir mergina nusijuokė.
Su Nora darėme visokias nesąmones vandenyje. Užspringusi vandenių pradėjau koseti ir Nora man padaužė į nugarą. (Nekaip nuskambėjo bet ok:D).
Net nepajutau kai kes kartu su Nora nėremė į vandenį. Abi išnėrusios vienu metu užpuolemė Jake. Pradėjome jį taškyti o jis mus.
-Sveiki!- išgirdusi John balsą atsisukau į namo pusę.
-Galiu prisijūngti?- paklausė ir nusišypsojo.
-Žinoma!!!- sušuko Nora ir panėrė po vandenių. Vėl pradėjau plaukioti ant nugaros nes tai vienas mėgstamiausių mano dalykų. Taip malonu, nieko nesigirdi nes ausys po vandeniu, žiūri į dangų ir plūduriuoji. Plūduriavau kokias 5 minutes ir pajutau rankas ant liemens ir mane prisitraukė John prie savęs.
-Ką čia darai?- susiraukiau ir padėjau savo delnus ant jo krūtinės.
-O ką? Negaliu liesti savo panelės?- norėjo mane pabučiuoti bet greit atsitraukiau.
-Norėtum.- pavarčiau akis ir nuplaukiau prie Noros ir Jake.
Prisiminiau tą vaizdą kai įėjau į John kabinetą ir nusprendžiau atsilyginti jam. Įsisiurbiau į Jake lūpas ir jis mane apsikabinęs atsakė į būčinį.
-Okayy, akward..- nuplaukė Nora ir jutau pikta John žvilgsnį. Būčiuodamasi nežymiai nusišypsojau.
***
-Labos Nora.- palinkėjau labos nakties Norai kuri sedėjo ir žiūrėjo savo serijalą. Įėjusi į kambarį pradėjau klotis lovą. Vos atsigulus į lovą išgirdau tuksenimą, pranešusi kad gali užeiti, Jake atidarė duris.
-Jau eini miegoti?- susiraukė ir aš linktelėjusi šyptelėjau.
-Juk dar tik 21:30.- nusijuokė.
-Iškart neužmigsiu, tesiog norėjau gulėti lovoje.- trūktelėjau pečius. Jam priėjus prie manęs jis pakštelėjo man į žandą.
-Tuomet labos.- šyptelėjo ir aš atsakiusi jam tuo pačiu užmerkiau akis.

begėdisWhere stories live. Discover now