5 diena

324 18 3
                                    

Aš spraginau 3  pilnus bliūdus popkornų, Austė gėrimus kurie buvo olkoholiniai, o Orinta dėjo ir pjaustė vaisius į 3 lėkštutes. Nes liko tik Louis, Harry, Zayn, Orinta, Austė ir aš. Orinta yra Louis mergina o Austė Harry mergina. O aš turbūt skaitaus kaip Zayn mergina...  viska paruošusios nunešėme į svetaine ant stalo,ten yra   ilga sofa ant kurios telpa 5 žmones ir 2 sofkutes ant kurių telpa po 2 ir yra 1 fotelis venvietis ir Zayn sėdi ten. Austė sėdos prie Harry nes jie du ant dvivietės sofos, o Orinta su Louis taip pat ant dvivietės Zayn sedėjo ten pat tai aš atsisėdau ant ilgiausios sofos viena. Pradėjome žiūrėti filmą aš įsipatoginau bet Zayn atsistojo paeme mane nuotakos stiliumi ir pasodino mane ant savo kelių. Pasijaučiau nejaukiai nes jaučiau jo daikta po kelnėse, jis pastebėjo tai ir prasižergė ir aš atsisėdau į tarpą.
Puse filmo praėjus Louis užmigo ant Orintos kelių nes buvo gan vėlu. Kai buvo baisi dalis aš labai išsigandau kartu su Auste bet vaikinai juokėsi ne iš mūsų o dėl to kad nebuvo jiems baisu nu bet pati durna parinkau tą filmą. Po kėlių minučių Orinta užsnūdo, Austė buvo prie savo telefono o aš žiūrėjau su vaikinais filmą valgydama popkornus. Bandžiau susitelkti į popkornus  o ne į filmą bet niekas neišėjo.
Baigusis filmui ėjome žaisti žaidimą butelį.(jei kas nežino pasigooglinkit)
Pirmas suko Louis, Louis turėjo aistryngai pabučiuoti Auste kadangi visi buvo išgėre tad jiem buvo nesvarbu. Kita suko Austė- atsisuko į Harry ji su malonumu jį pabučiavo taip ir ėjo žaidimas ir buvau labai laimynga nes į mane dar neatsisuko...
Suka Louis dabar Louis turi bučiuoti Zayn aš tesiog plyšau iš juoko kai jie bučiavosi. Suko Zayn atsisuko į Harry bet Zayn butelį atsuko tiesiai į mane. Aš pažiūrėjau į jį šitaip😑 ir jis tik nusijuokė ir isisiurbė man į lūpas. Jaučiau cigarečių skonį nuo jo putlių lūpų. Baigę žaisti visi išsiskyrstė nes jau buvo  puse 4 nakties.
Nuėjau į savo kambarį užsidėjau Zayn marškinius ir bandžiau užmigti bet buvo baisu tad užsidegiau šviesą ir nusileidau į apačia pasišildyti pieno.
Išgirdau žingsnius ir labai išsigandau,
Pamačiau pro duru tarpelį klauną, suklykiau ir atsitupiau ant grindų užsimerkiau ir susigūžiau. Man tik pasirodė, man tik pasirodė. Kartojau sau mintyse ir išgirdau sunkius žingsnius artėjančius virtuvės link.
-heyy... viskas gerai aš čia tavęs niekam neatiduosiu- pakėles ir apkabinės mane Zayn šnabždėjo man į ausį. Jis nunesė mane į savo kambari ir paguldė į lova, atsigulė šalia manęs ir pasakojo ką veiksime rytoj.
-ryt mes važiuosime apsipirkti, nupirksiu tau drabužiu, nupirksiu ką norėsi- vis kalbino jis bet manęs tie dalykai nedomina apsikabinau Zayn ir jaučiau kaip jis mane apkabina, pabučiuoja ir aš užmiegu.
                            Ryte
Atsikėliau dar vis Zayn glebyje, atsargiai išliūkinau iš lovos nepažadindama Zayn. Nuėjau į virtuvę pažiūrėjau ką galėčiau pagaminti, paėmiau kiaušinius ir pradėjau juos kepti. Baigusi kepti užvyriau kavos sudėjau viską ant padėklo ir nunešiau į Zayn kambarį. Pažadinusi jį pamaitinau ir pagirdžiau. Palikau jį viena nes nenoriu ten būt kai jis rengsis ir reikia nunešti padėklą.
Užlipau į savo laikina kambarėli ir apsirengiau taip pat kaip vakar nes neturiu daug drabužiu.
Nusileidusi jau pamačiau Zayn dedant batus tai paklausiau kodel.
-kur išvažiuoji?-paklausiau ir pakėliau viena antakį.
-na jau tu keliauji kartu su manimi apsipirkti, tad maukis batus-atsakė ir išėjo laukan. Užsidėjau juodus conversus ir išlėkiau į lauką.
                         Akropolyje
Nuėjome į sinsėju nusipirkau ten dvi poras batų ir 1 derinuką. Tada nuėjome į sportlandą ten nusipirkau derinuką sportuoti. Tuomet nuėjome į saldumynu parduotuve 'Maja' pasiemiau ten mažų spalvotu burbuliukų. Apsipirke važiavome atgal į Zayn namus be važiuodami valgėme spalvotus burbuliukus jie kaip guma bet jie veliau ištirpsta burnoje mano mėgstamiausias tamsiai violetinis o Zayn šviesiai mėlinas. Gryže nubėgau pasidėti pirkinius ir Zayn atsekė iš paskos.
-šiandien ateis Louis su Orinta, Harry, Liam ir Nial. Apsirenk gražiai- mirktelėjo akį ir išėjo. Pasirinkau šita nes Zayn jis labai patiko

Išgirdusi durų trenksmą nulėkiau į svetaine apsikabinau Orinta ir abi nuėjome į mano kambarį parodžiau jai savo naujus drabužius ir jai labiausiai patiko toks sijonėlis su crop'topų mano ji irgi mėgstamiausias. Pagusios žiurinėti drabužius nusileidome pas vaikinus.
Iėjusios Orinta atsisėdo Louis ant kelių o aš šalia Zayn. Po ilgo laiko Zayn, Harry ir Louis nusprendė pasikviesti draugų ir nuvažiuoti į parduotuve. Taigi aš su Louis liksiu Zayn namuose ir lauksiu kitųbo Harry, Zayn ir Orinta išvažiuoja į parduotuve, aišku Orinta pasiliktu su manim bet ji važiuoja pažiūrėti kanors skanaus ir konors išgerti merginoms. Merginų bus 3 o vaikinų 6 bus Louis, Zayn, Harry, Nial, Liam, Justin. Ir merginos aš Austė ir Orinta.
Visi susirinkę aš su merginomis pasiememe braškes su vaisiai bei su mangų sūltimis ir Radleriu. Žiūrėjome  filmą (šuns tikslas) po filmo visos labai verkėme. Nusileidusios pas vaikinus į svetainę. Jie klausėsi trankios muzikos, gėrė alkoholi  ir kalbėjo apie dirty dalykus.

Kai visi išsiskyrstėme mes su Zayn pagalvojom ir nusprendėm eiti pasimaudyti 3valandą nakties, ne delto kad dabar daug challenges yt, bet tiesiog dėl įdomumo, juk vanduo šildomas ir apšviestas.
Apsivilkau savo maudimuką, nutepenau į lauką ir laukiau Zayn.
Po maždaug 20ties minučių Zayn dar nėra. Nuėjau pažiūrėti kur jis taip ilgai užtruko bet tik iėjusi kažkas už nugaros mane pagriebė ir uždėjo kažkokį skudurą ant veido.
Te užuodžiau vyriškus kvepalus,
-aciprašau...- te išgirdau ir tamsa...

begėdisWhere stories live. Discover now