22 dalis

61 5 0
                                    

Išlydėjau tėvus ir atsisukau į Jake.
-Atleisk kad tai nutiko, pati nežinojau kad jie atvyks.- užrakinau duris.
-Viskas gerai, pasitaiko.-šyptelėjo ir priėjęs prie manęs nubraukė plaukų sruogą nuo mano akių.
-Tai aš einu persirengti, nes esu visdar su pižama.- nusijuokiau ir nulėkiau į antrą aukštą.
Užsimovusi baltus aptemptus džinsus ieškojau kokią galėčiau užsivilkti maikutę.
Atsidūsau. Nieko gero. Niekas netinka. Nusimoviau džinsus ir pagriebiau paprastą, švelniai mėlyną trumpą suknelę. Šiandien buvo tobulas oras ją užsivilkti!
Susirišau plaukus į aukštą arklio uodegą ir pasidąžiusi su lūpų blizgiu nubėgau į apačią kur manęs laukė Jake.
-Ką šiandien veiksi?- paklausė Jake ir aš trūktelėjau pečiais.
-Tuomet gal nori važiuoti pavalgyti? Matau kad neseniai atsikėliai.- nusijuokė ir aš sutikau. Abu įsėdome į jo juodą automobilį ir išvažiavome iš mano kiemo.
-Kur nori važiuoti?- paklausė ir sustojo prie raudono šviesoforo.
-Nežinau, man tik kavos užtektu, bet jei noei valgyti galime važiuoti į kavinę.- pasiūliau.
-Nelabai esu alkanąs, o kavai niekada nepasakysiu ne.- nusijuokemė ir įsukome į Starbuck's kiemą.
Užsisąkę ko norėjome privažiavome prie kito langelio.
***
Vaikščiojome po parduotuvę ir apsipirkinėjome šiam vakarui. Nusprendėme vakare pasiimti šunis ir visi 4-iese pažiūrėti saulėlydį prie jūros.
-Ko dar reiks?- paklausė ir vilko pilną krepšelį.
-Man kaip ir viskas! O tau?- paklausiau ir jis atsakęs kad nieko nereikia nuėjo prie kasos.

Grįžę pas mane į namus viską gražiai susidėjome. Kadangi jau buvo vakaras, todėl po truputi ruošemės važiuoti.
Persirengiau į patogias treningines kelnias ir hoodie.

Nusileidau žemyn kur Jake jau laukė su prisegtais šunimis ir maišu.
-Pasiruošus?- šyptelėjo ir aš padariau tą patį.

Įleidusi šunis į bagažinę atsisėdau į priekį.

Nesiskūsiu, mylių dabartinį gyvenimą, šunys, vaikinas, draugai. Visko ko gali geisti mergina. Dabar pagalvojus, džiaugiuosi kad mane pagrobė, nors visdar nesuprantu esmės. Bet pasiilgau tų dienų, kai visados darydavome nesąmonės su Nora, darydavome valgyti su Jake ir visą kitą. Žinoma ir dabar galėčiau tai daryti, bet tai būtų ne tas pats.

-Taigi, kaip laikosi Nora, ir John?- atsukau savo veidą į Jake.
-Norai liūdna be tavęs.- nusijuokė. -O John miega su kekviena kekše iš eilės, toks pat kaip ir anksčiau.- trūkteltjo pečiais ir nieko neatsakiau.

-Žinai ką prisiminiau.- nusišypsojau ir jis pakėlė antakį.
-Kai pirmą dieną atsiradau pas jus, turėjau pasikeisti su mergina, ir ji verkė kad nebegalės būti arčiau tavęs. Tik nepamenu jos vardo.- nusijuokiau ir Jake susiraukė.
-Nepamenu jokios merginos, reiks pasižiūrėti, bet turiu nuojautą kas bys tokia.- šyptelėjo.
-Tai dabar vienintelė Nora prižiūri visus namus?- susirūpinau bet vaikinas papūrtė galvą.
-Yra dar Daniella, ji Noros metų, bet Norai vistiek nėra taip linksmą kaip būdavo su tavimi.- šyptelėjau nuo jo sąkinio. Aš irgi jos pasiilgau.
***
Atvykome prie jūros, vėjas nebuvo toks didelis kaip įprastai, tikra sekmė, ar ne?
Jake paemė maišwlį o aš šunis. Ėjome per paplūdimį ir žiūrėjome kur galėjome pasitiesti adijeliuką.
Rądę vietą viską susiruošemė ir atsigulėme ir paleidome šunis.

Buvo tobula, ramu, bangos, jokių žmonių (Kas buvo keista) ir švytintis saulėlydis.
Įsidėjau avietę į burną ir pagriebusi kažkokį pagalį pakviečiau šunis. Joms pribėgus jį toli numečiau. Ir taip visą vakarą, džiaugiuosi kad jas pasiėmiau.

-Žinojai kad tave labai myliu?- Paklausė manęs Jake kai prisiglaudžiau prie jo papūtus stipresniam vėjui.
-Žinau, bet ar tu žinai kad aš tave myliu dar labiau?- paklausiau ir jis prūnkštelėjo.
-Tu negali manęs mylėti labiau, nes aš tave myliu iki begalybės.- šyptelėjo ir aš atsidūsau nes nežinojau ką jam atsakyti. Po kiek laiko tylos prakalbau.
-Vistiek tave myliu labiau.- apsikabinusi jį gulėjau ir žiūrėjau kaip saulė po truputi pradinginėjo.

Labai atsiprašau kad trumpa dalis!!:(

begėdisWhere stories live. Discover now