26 dalis

101 6 0
                                    

Grįžusi pas teta į namus pasidėjusi pirkinius ant lovos nuėjau pasiimti Tios iš tetos rankų.
-mums jau metas miegučio.- paėmiau Tia iš tetos rankų. Nunešusi mergyte paguldžiau ją į lova ir nuniavau lopšine.
Kai mergyte užmigo ramiai ir tyliai uždariau kambario duris ir nusileidau į svetaine.
-sveiki, aš su jumis noriu rimtai pasikalbėti.- prisėdusi ant sofos prakalbau.
-na?-  prakalbo Carlas.
-naa... aš susitaikiau su Tios tėčiu, ir jis man pasiūlė grįžti pas jį į namus nes ten yra ir parengtas Tios kambarys.- truputi nejaukiai pasijutau.
-viskas gerai, mes su prantame tave.- nusišypsojo teta.
-ačiū dievui išvarai! Bent nugaros nebeskaudės miegoti ant sofos!!- džiauhesi Jake.
-Jake!- subarė jį teta.
-viskas gerai brangioji, gali vykti.- nuoširdžiai nusišypsojo teta.
-kada jis atvyks tavęs pasiimti?- atsikandes obuolio paklausė dėde.
-jis atvyks ug 15 minučių...- suaikrimtusi nusišypsojau.
-ak! Taip greit? Na eime padėsiu susikrauti daiktus.- greit ataistojo teta.
Užlipusios į viršų pradėjome krauti mano daiktus.
-ar galėsime jus aplankyti?- pašnibždomis paklausė teta.
-tai žinoma.- nusišypsojau ir baigiau sudėti visus daiktus.
-na mes jau eisime.- nusišypojau paėmusi miegančia Tia ant rankų.
-leisk ataisveikint su šiuo pomidorėliu.- nusišypsojo ir nubučiavo miegančia Tia ir ji vis dar miegojo.
-iki.- su visais atsisveikinusi uždariau duris.
Akk... ir vėl į tuos pačius namus...
Atvykus Zayn jis išlipo iš automobilio ir sudėjo visus daiktus į bagažine.
-na o dabar duok man pasidžiaugti šita maža pandute.- išsišiepė Zayn ir padaviau jam jau budančia Tia.
-laaabas, pandute.-  jis nusišypsojo ir Tia pradėjo juoktis ir čiupknėti Zayn veidą.
Nuvyke į Zayn namus.
Paguldemė miegančia Tia į jos nauja lovyte.
-šitas kambarys nerealus...- nustebusi tyliai sušnabždėjau.
-mhm..- nusišypsojo Zayn ir nuėjome į svetaine.
-Ak kaip gera grįžti...- nusišypsojau ir prisiglaudžiau prie Zayn.
-einu pagaminsiu konors užkąsti.- atsistojusi pasakiau.
-na jau ne, jau ir taip daug padariai. Geriau užsisakykime kinietiško maisto.- nusišypsojo Zayn ir aš pavarčiusi akis atsisėdau.
*po kokių 2 valandų*
-oo aš einuuu- greit atsistojes Zayn nulekė pas verkiančia Tia.
Po kokių 2 minučiu Zayn su Tia atėjo į svetainę.
-palauk, tuoj paimsiu jai maistelio.- nusišypsojusi nuėjau pašildyti jos košytės.
Pašilus košytei nuėjau iki Zayn ir daviau jam buteliuką.
-nom nom nom nom.- šypsojosi Zayn ir maitino Tia.
-na, aš einu pas tavo šunelius Baju ir Gaju. Senai be juos mačiau.
***Zayn pozicija***

Džiaugiuosi kad pagaliau Arielle gyvena vėl čia. O AŠ TOKS LAIMYNGAS KAD TIA MANO RANKUOSE wohooo!!!!!!!!!
Pamaitines Tia nuėjau į kiema ir atsiguliau šalia Arielles ant hamako. Gulėjome visi trys ir žiūrėjome į dangu.

begėdisWhere stories live. Discover now