Jau praėjo 4 dienos iš po to 'baliaus'.
Visos dienos buvo tokios kaip ir anksčiau. Tik pastaruoju metu, namuose buvome tik su Nora, bet tai ir buvo gerai, darėmė ką norėjome, maudėmės, maudėmės ir dar karta maudėmės. Buvo nepakenčiamai karšta, net vanduo mūsų neatgaivino. Žiūrėjome siaubo filmus kekvieną vakarą iki 03:00. Poto bijojome užmigti, todėl abi miegojome vienoje lovoje, nors buvo labai mažai vietos. John su Jake būdavo grįžę tik kokiai valandėliai per visą dieną.Sedėjau virtuvėję, atsikandau obuolį ir galvojau ką tokio daro Jake su John, kad net negali grįžti pamiegoti.
-Prašom.- šyptelėjo Nora ir padėjo du kavos puodelius ant stalo.
-Nora, gal tu žinai kodėl jie tokie užsiėmę?..- nepažiūrėjusi į ją toliau mąsčiau.
-Anksčiau visados žinodavau, visiškai viską, dabar man jie visiškai nieko nesako ir nesąkė.- susikrimto ji.
-Aišku..- vis mąsčiau ir ji nusišypsojo.
-O kaas?...- nutesė jį ir išsišiepė. -Nerimauji dėl John?- vis išsišiepusi sedėjo ji. Ir taip, ji žino apie būčinį tuolete.
-Kaip ir.., juk bent pavalgyti galėtu.. ir šiaip jo pasiilgau..- atsidūsau ir pamaišiau šaukštelį kuris buvo beveik paskendęs tarp juodos kavos.
-Na, manau kad viskas greit užsibaigs, visdėlto, jau ir taip jie ilgai dirba..- ji taip pat atsidūso ir gurkštelėjo kavos.
***
Jau baiginėjome kavą ir kaip tik pro duris įėjo John ir po jo Jake.
-Leisk atspėsiu, atvykote tik pasiimti popierių?..- pavartė akis Nora, John įėji į virtuvę o Jake užlipo į viršų.
-Ko dar?- nusijuokė. John buvo be miego, pavargęs, ir vos užkandęs.
-Gak bent pavalgysi?..- Pavarčiau akis nes pykau ant jo.
-Neturiu laiko.- suprūnkštė ir kaip tik Jake nulipo laiptais.
-Greit susimatysim.- Jau norėjo eiti pro duris bet patėmpiau John už rankos.
-Neiiik..- sutrypiau kojomis ir jis žiūrėjo į mane.- Bent pavalgyk! Adba palauk kol kavos padarysiu!- nerimavau dėl John sveikatos.
-Tia paleisk, aš labai skubu.- pavartė akis ir aš vistiek nepaleidau.
-Tia!- surekė jis ir mane pastūmė, tistrukiau nuo jo ir jis užtrenkė duris.
-Negi jau su manimi taip blogai?!- Nusijuokė Nora ir priėjo prie manęs ir apsikabino.
-Nebijok, jam bus viskas gerai, o ji piktas tik todėl nes jis igą laiką nemiegojęs ir ilgą laiką normliai nevalgęs. Nagi eime, mūsų laukia saug darbų.-
***
*John pozicija*
-Nesirūpinkite bose, jūs su Jake galite vykti namo, pailsėkite, galėsiu viskuo pasirūpinti.- palinksėjo Klaidas ir aš šyptelėjau. -Ką be taves daryčiau.- paspaudžiau jam ranką ir su visais atsisveikinę išvykome namo. Jau buvo gan vėlu, todėl skubėjome namo.Grįžus namo visos šviesos buvo išjūngtos išskyrus virtuvės.
Įėjome į vidų ir virtuvėje sedėjo Nora su Tia. Kartu sedėjo, kalbėjosi, ir gurkšnojo arbatą.
-Jau neturėtumetė miegoti?- Jake atsisėdo šalia jų.
-Ne.- susiraukė Nora ir linktelėjo man.
Įėjęs į virtuvę norėjau pasisveikinti su Tia ir pabučiuoti jai į žandą, bet ji pasitraukė ir aš tyliai suurzgiau.
Atsidūsau ir atsisėdau prieš Jake.
-Tai? Baigėsi jūsų nesąmonės?- Noros akys dairėsi į mus du.
-Pokolkas ne, bet manau kad jau nebeilgai, max 2 dienos.- šyptelėjo Jake ir Nora pradėjo šokinėti. - Girdėjai Tia? Galėsiu tavęs vienos nebeužknisti.- pakrutino Tia, bet Tiai nebuvo įdomu.
Kodėl ji turi būti tokia ožką? Pati kalta kad mane laikė, kai aš skubėjau.
-Na, nežinau kaip jūs, bet aš einu miegoti.- pradėjo stotis Jake.
-Aš kartu!- sušuko Nora ir iškart pasitaisė.
-Ną turiu omeny ne kartu miegoti, tesiog ir aš einu miegoti, bet ne su juo, taprasme į savo kambarį... Ną supratot!- pasidavė ji ir visi nusijuokė.
-Na aš nesupykčiau jei eitum su manim miegoti.- prisilenkė prie jos ir nusišypsojo pikta šypsena.
-Aš noriu miegoti šiandien ok?...- pavartė akis ir visi vėl nusijuokė.
-Žinoma kad miegosi su manimi.- paemė Nora už rankos. - Juk esu pavargęs, galėsi miegoti, aš tik noriu sušilti greičiau, plius man patinka miegoti šalia šilto žmogaus.
*Tios pozicija*
-Juk esu pavargęs, galėsi miegoti, aš tik norij sušilti greičiau, plius man patinka miegoti šalia šilto žmogaus.- man tai nuskambėjo mielai bet tuo pačiu ir ne.
-Na gerai.- šyptelėjo ir palinkėję labos nakties abu išėjo. Likau tik su John.
-Na, aš einu miegoti, labos.- atsistojau ir jau norėjau eiti bet jis paemė ir mane pakėlė.
-K...Ką darai?- tvirčiau į jį įsikabinau kai jis pradėjo lipti laiptais.
-Pamatysi.- šyptelėjo.
***
Jis paguldė mane į savo lovą ir nuėjo nusiprausti, gerai kad jau buvau su pižama. Jam išjūngus šviesą, jis atsigulė į lovą.
-Su kokia tu pižama?- paklausė John ir aš sutrikau.
-Šortais ir maikute?..- atsakiau visdar nesuprątusi.
Jis prisislinko arčiau manęs ir mane truputi pakėlęs nuemė man maikę, likau tik su šortukais ir apatiniais drabužiais.
-Man reikia daugiau šilumos, ahh tos prakeiktos maikės.- numetė mano maikę ant grindų, užklojo mus abu ir mane apsikabino. Buvau atsisukusi į jį nugara, jis laikė savo didelia ranką man ant juosmens, bet neužilgo jis mane atsuko į save.
-Nepyk dėl šiandien, nežinau kas man ten buvo...- atsiprašė ir nubraukė mano plaukų sruogą kuri krito man ant akių.
-Viskas gerai, pasitaiko.- sušnibždėjau ir pati nepajutau kaip jį pabučiuoju.
1...2...3... Šis būčinys atrodė ilgiausias, buvo toks šiltas ir jaukus.
-Myliu tave Tia.- Jis lėtai sušnibždėjo mums atsitraukus. Negalėjau tuo patikėti.
-Aš tave irgi myliu.- Nusišypsojau ir John padarė tą patį.Dadadadamm! Dvi istorijoos! Gal ir trečią sukrapštysiu.:)