14 dalis

27 4 0
                                    

Pramerkiau akis ir John jau nebebuvo.
Prisiminus vakar naktį nusišypsojau. Negaliu patikėti kad vakar jis man tai pasakė... Maniau kad jam esu paprastas eilinis žaisliukas. Atsisėdusi ant lovos krašto užsimoviau maikutę kurią jis vakar numetė.
Paklojau lovą ir nusileidau žemyn, visi buvo svėtainėje, gėrė kavą.
-Kodėl manęs nepažądinot?...- nusiminiau ir visi atsisuko į mane.
-Mums nebereiks daugiau tęsti darbo, viskas pavyko!- iškėlė rankas Jake ir aš nusišypsojau. Pagaliau! Priėjau prie John ir atsisėdau šalia John. Jis švelniai pakštelėjo man į lūpas ir Nora pradėjo juoktis.
-Man atrodo, jūs vakar nemiegojote.- primerkė akį ir John apsimetė kaltu.
-Ne, ne...- nusijuokė John. -Padariau kaiką kitą.- mirktelėjo akį ir visi nusijuokė.
-Gausi pamokyti ir mane.- Nusišypsojo dirbtine šypsena Jake, nors kažkas jam nutiko.
-Na, aš einu palysti po dušu.- pasirąžiau ir išėjau.
***
Mano kūną nupylė šalti vandens lašeliai, buvo taip gera. Galvojau apie John ir savo įvykį vakar. Taip, vis negaliu to iškrpštyti iš savo galvos.
***
Užsidėjau pilkas treningines kelnes ir sportinį lemenuką, sportuoti neisiu, nejuokaukit, tesiog taip šiandien jaučiausi. Plaukus palikau palaidus džiūti iš po dušo.
Nuėjau atgal į svėtainę ir visi visdar ten sedėjo.
-Uu, Tia eis sportuoti su manimi?- Nusijuokė Jake ir visi nustebo.
-Ką? Ne, ne, ne, ne!!!- pradėjau sukinėti galvą į puses.
-Taip, taip, taip, taip!!!- juokėsi ir pagriebęs mane už rankos tempėsi į sporto kambarį, kuriame buvau tik vieną kartą.
***
Visai neblogai bėgti ant bėgtakio, kalbėtis su Jake apie visokias nesąmones, reiks čia dažniau ateiti.
-Kaip einasi?-Įėjo John ir mes nustojome sportuoti.
-Tia visiška manijakė! Ji gali be sustojimo varyti ir varyti!- juokėsi abu ir aš nusišypsojau ir nuraudau.
-Na, eikit palyskit po dušais, važiuosime kažką paveikti.- Paliepė John ir visiškai išjūngusi bėgtakį nuėjau į tą dušą kur ir maudžiausi prieš tai. Buvau beprotiškai suprakaitavusi.
***
Važinėjome vien miško takais, Nora vis plepėjo ir visus jau užkniso.
-Nora!- surekė John.
-Kas?...- Ji išsigandusi atsakė.
-Šššš!- juoktis pradėjo John ir ji atsileido.
-Atsiprašau...- nusikaltusi atsiprašė jd aš nusijuokiau.
-Atvykome!- privažiavome kažkokį ežeriuką, buvo medinis stalas, laužavietė, ir puikus nedidelis tiltelis.
-Čia nuostabi vietaa!- surekė Nora ir vos sustojus mašinai ji mane ištempė ir lėkė pažiūrėti koks vanduo.
-Koks šaltas!- sucypė.
-Ko tu tikiesi?- nusijuokė Jake ir ištraukė daigtus iš bagažinės. Mes iškart nusiovėmė rūbus ir vienu metu nuo tilto šokome į vandenį.
-Palikite tuos daigtus! Ir ateikite!- sušukau išnėrusi.
Vanduo buvo lėdinis, bet buvo gerą atsigaivinti. Ilgai netrukus įšoko ir Jake su John.
Plaukiodama ant nugaros prisiminiau pirmą būčinį su John, baseine. Taip, negaliu nustoti galvoti apie John...
Ir kaip tyčia prie manęs priplaukė John.
-Nepaskęsi taip toli plaukiodama?..- Susirūpino ir nusijuokė.
-Aš moku plaukti John.- pavarčiau akis.
-Gyvatės irgi- pridūrė ir aš išpūtusi akis šokau į John glėbį jr pradėjau cypti.
-John! Palik ną ramybėje!- rėkė Nora jr Jake nenustojo juoktis.
-Grečiau nešk mane atgal!- rėkiau ir tuomet visi pradėjo juoktis išskyrus mane.
***
Visą likusį vakarą nelipau į vandenį. Niekada nebelipsiu!
Deginausi kol dar saulė truputi kaitino.
-Nagi Tia ateik! Juk čia nėra jokių gyvačių!- zyzė Jake ir aš sumykiau neigiamą atsakymą.
-Ugh!...- pavartė akis ir nuplaukė prie tų dvieju.
***
Gulėjau John lovoje, nes jis sakė man atsigulti pas jį. Gulėjau ir laukiau kol jis išlys iš dušo. Ilgai netrukus jis jau gulėjo šalua manęs.
-Nu c'mon, nusiimk visados maikę kai miegosi su manimi!- tyliai sušuko ir nuemė man maikutę. Jaučiausi labai nejaukiai todėl nežiūrėjau į jo akis bet jis pakėlęs mano veidą mane pabučiavo ir mane apsižergė. Pradėjo lėtai bučiuoti mano kaklą ir po truputi ėjo žemyn.
-John, aš nenoriu...- išsigandusi pasakiau, nes dar nebuvau pasiruošusi.
-Viskas gerai, nenori tai nenori.- trūktelėjo pečius ir vėl būčiuodamas pakylo prie mano lūpų ir saldžiai jas pabūčiavo ir jis atsigūlė į savo vietą.
-Nepyk ant manęs..- nutėsiau ir jis pritraukė mne arčiau savęs.
-Viskas gerai, aš palauksiu.- pabučiavo mano lūpas paskutinį kart ir palinkėjęs saldžių sapnų greit užmigo, aš taip pat.

Soriuks kad šita dalis trumpesnė bet jau skauda pirštus!:( Tikiuos patiks ir lauksiu nuomonių!

begėdisWhere stories live. Discover now