21 dalis

39 4 0
                                    

Grįžę pas mane į namus įvedemė šunis į vidų.
-Turi vonią ar dar kažką? Kur galėtume juos išmaudyti.- Paklausė Jake ir aš linktelėjau. Šiaip nei taip nuvedėme šunis į antrą aukštą ir visus tris įleidome į  kambarį kur buvo didelė vonia.
-Taigii, kas pirmas?- nusišypsojau ir pažiūrėjau į Soli.
***
Išmaudėmę visus  ir juos prašluostę laukiamė kol jie išdžius.
-Aš turiu jau važiuoti, turėčiau atvažiuoti dar vakare arba ryt.- Tai pasakęs įsikišo telefoną į kišenę.
-Gerai.- nusišypsojau ir palydėjau jį iki durų.
-Greit susimatysim.- tai pasakęs jis man pakštelėjo į lūpas ir išėjo. Greit uždariau duris nes Bobis norėjo pabėgti.
Nuėjau ant sofos ir paskambinau Jazz.
-Sveikutė.- pasisveikinau.
-Labas, labas.-
-Kada galėsi atvykti? Turiu tave su kaikuo supažindinti.- Tyliai nusijuokiau.
-Umm.. Gerai, Bet šiandien galiu tik ant 22, tau tinka?- paklausė. Atsakiau teigiamu atsakymu.
-Kaip tavo močiutė?-
-Taip pat, bet atrodo geriau.-
-Na aišku, tuomet lauksiu, Matt bus?-
-Jep, jeigu tau tinka.-
-Žinoma, gerai iki lauksiuuu!.- sušukau ir nesulaukusi atsakymo išjūngiau telefoną.
Pažvelgusi į šunis pastebėjau kad jie alkani. Pagriebusi juodą kuprinę išsitraukiau nedidelį maišelį šunų maisto kurį davė šunų prižiūrėtoja. Įbėrusi maisto į tris indelius visus padėjau truputi atokiau viena nuo kito. Įpyliau atsigerti į vieną didelį bliūdelį. Visi pradėjo valgyti o aš atsisėdusi šalia jų juos stebėjau.

Nežinau ką sau galvojau... Trys šunys? Aš nesusitvarkysiu, kas išvis perkasi 3 šunis vienu kartu?!

***

Suskambėjus durų skambučiui Bobis pradėjo loti.
Nutildžiusi jį nuėjau ir įleidau Matt su Jazzy.
-Ir ką gi aš girdėjau?- Su milžiniška šypseną įėjo Jazz.
-Taip.. Jau atspėjai.- atsidūsusi nusijuokiau. -Nusipirkau šunų.- pasikasiau pakaušį.
-Kiek?- susiraukė ir aš iškėliau 3 pirštus ir jie du išsižiojo.
-Durna?- pasakė Matt ir aš nusijuokiau. -truputi..-
-Tai kur jie yra?!- surekė Jazz ir apsidairė. Nuėjusi į antrą aukštą išleidau visus tris žvėris, jie iškart lėkė į apačią.
Jazz pamąčiusi šunis suklukė ir atsisėdusi visus glostė ir meilykavo.
-Jie labai mieli.- nusijuokė Matt ir paemė Bobi į rankas.
-Dieve kaip norėčiau aš šuniuko, bet vis nepasiryžtu, ir nežinau ar dar ęsame pasiruošę.- atsidūso Jazzy ir ir glostė Soli.
-Tai pasiimkit kažkuri, aš taip pat nesu pasiruošusi.- sukikenau. -Bet vistiek pasiėmiau tris šunis.- trūktelėjau pečiais.
-Pala, kaip tu juos pasiėmiai? Juk parsivesti tris šunis nėra lengva.- susiraukė ir aš viską paaiškinau.
-Tu rimtai? Duosi mums vieną šunį?- nustębo Matt ir aš sulinksėjau.
-Kiek sumokėti?- atsistojo Jazz ir pradėjo glosyti Bobi.
-Baik tu, tesiog rinkis.- nusijuokiau ir ji pradėjo šokinėti ir mane apsikabino.
-Myliu! Myliu! Myliu!- rėkė ji.
-Matt katras tau patinka?- Visa apsidžiaugusi paklausė.
-Bobis.- nieko nelaukęs atsakė.
-Na, jis gėriausiai mums tiktu, gyvename bute, būtu sunku turėti didelį šunį.- pasiaiškino.
-Tai puiku!- tik žinokit neturiu jokių daigtų.- pasakiau bet jiems tai netrukdė.
***
Visi trys sedėjome ant lauke, verandoje ir tesiog pasileidę tylia muziką kalbėjomes. Ahh, karšta arbata, tamsų, šiltą, bet tuo pačiu ir šaltas vėjas, ir ramios supynės, pasiilgau tokių vakarų su jais. Šunys lakšstė po mano kiemą, gerai kad galinis kiemas užtvertas.
-Visdar negaliu patikėti kad mes turime šunį Matt..- Neatitraukdama akių nuo šunų nutraukė jaukią tylą.
-Žinau..- nusišypsojo Matt.
-Jau turbūt vyksime namo.- pažiūrėjo į laikrodį Matt, kuris rodė 01:47.
-Jeigu norite, galite miegoti čia.- pasiūlyiau bet jie papūrtė galvas.
-Ryt abiems į darbą, dėlto vyksime namo, dar išsimiegoti reiks.- atsidūso ir abu pakilo, aš taip pat.
-Žinai, tau gerai kad tau nereikia dirbti.- suzyzė Jazz kai aš įleidau šunis į vidų. Jie tokie paklusnūs!
***
-Žiauriai myliu tave Tia!- surekė Jazz ir mane pabučiavusi į žandą pakėlė Bobi ir atsisveikinę kartu su Matt išėjo link savo mašinos.

-na ką, liko tik merginos.- atsisukusi į Berta ir Soli nusijuokiau ir nusipraususi atsiguliau į lovą,kurioje jau miegojo išsitiesusios mergytės. Neilgai trukus užmigau.

***

Atsikėliau nuo šunų lojimo ir nuėjau į apačia. Prie durų pamačiau Jake ir iškart atrakinau duris.
-Ką čia taip anksti veiki?- paklausiau pasitrynusi akis.
-Anksti?- nusijuokė. -Dabar 15:46.- parodęs laikrodį visdar juokėsi.
Išpūęiau akis ir pažiūrėjau į Jake.
-Kodėl neatidarei man durų?- paklausė ie aš susiraukiau.
-Net negirdėjau sueų skambučio.- sukikenau ir abu nuėjome ant sofos.
-Pala, kur Bobis?.- apsidairė Jake.
-Negi jau jis mir!...- pradėjo barti ir juoktis tuo pačiu bet aš jį sustabdžiau.
-Nee! Aš jį atidaviau Jazz, ji senai norėjo šuns, o trys šunys man jau per daug.- trūktelėjau pečiais.
-O 10 šunų nebūtu perdaug, kaip tu norėjai?- išsišiepė ir aš pavarčiusi akis nusišypsojau.
-Žinai, atrodai labai sexualiai su savo pižama.- pakėlė lūpū kampučius ir aš pažiūrėjau į savo pižamą. Taip, trumpti juodi šortukai, ir sportinė liemenėlė.
-Žinai, aš beveik taip pat apsirengus su tavimi sportavau.- pakelnojau antakius.
-Žinau, ir vos galėjau susilaikyti.- nusijuokė ir nė nepajutau kaip jis atsidūrė prieš mane. Rakomis atsilošė į atlošą ir pradėjo mane būčiuoti, atsąkiau į jo būčinį ir jis lėtai ir lengvai atsisėdo ant manęs. Pajutau jo didelius delnus ant savo liemens ir aš padariau tą patį su juo. Paėmęs mane už klubų jau norėjo mane pakelti bet išgirdome kaip kažkas beldena į langus ir Jake staigiu judesiu atsitraukė nuo manęs. Pažiūrėjau pro langą ir pamačiau savo mamą kuri viską matė.
-Neįleisk jų.- išpūtė akis Jake nusijuokemė ir nusivalę lūpas įleidau juos.
-Nu labas.- jau užsiraukusi įėjo mama.
-Sveika, labas tėti!- linksmai priėjau prie jo ir jį apsikabinau, visada labiau mylėjau tėti.
-S..Sveiki.- nejaukiai nusišypsojo Jake ir mama suraukusi akis žiūrėjo į jį.
-Labas! Aš Zayn Malik, bet mane gali vadinti Zayn arba tu.- nusišypsojo ir priėjo prie Jake.
-Mhm, aš Arielle.- užsidėjusi netikrą šypseną priėjo prie Jake.
-Kodėl tu manęs taip bijai?- nusijuokė tėtis kai Jake net bijojo pajudėti.
-Jis tėsiog drovus.- sukikenau ir Jake atsisėdus atsisėdau šalia jo.
-Tai jūs čia kaip ir oficialiai?-paklausė mama.
-Sakyčiau taip.- nusišypsojau ryškia šypseną ir pakštelėjau jam į žandą.
-Va čia tai grožis!- surekė tėtis pamatęs Berta ir Soli kurios gulėjo netoli baro.
-Oh, tik dabar pastejote.- nusijuokiau. -vakar su Jake nuvykome juos paimti.-šyptelėjau.
-Kokia proga?-paklausė mama.
-Šiaip sau.- šį kart atsakė Jake.
-Jos tokios mielos.- nusišypsojo tėtis glostydamas jas abi.

begėdisWhere stories live. Discover now