kaip ji taip galėjo...?

150 13 0
                                    

Išėjusi į lauka pamačiau juoda bmw ir ten sedėjo už vairo Zayn. Greit nuskuodžiau į savo kambary ir užsirakinau. Tikiuos jis manęs nematė...
-o! Zayn bičiuli! Senai matytas!- išgirdau jauno vaikino balsa.
-100 metų...-kikeno Zayn. Na jis visai neliūdi kai jį palikau!
-tai kur ta tavo nuotaka?- dar kart paklausė Malik.
-ji savo kambaryje...- atsakė jis ir išgirdusi sunkius žingnius artėjant greit atsisėdau ant lovos.
Kai Harry iėjo į kambary greit uždare duris.
-jei išties nori sukelti pavyda Zayn apsirenk šita derinuką.- šyptelėlėjo jis ir iš spintos ištraukė labai gražų derinuką.

-gerai, ką man sakyti?- paklausiau pakėlusi antakį.
-būk prie pat Jake jis blondinas, tipo būk jį labai įsimylėjusi jį ir daryk ko jis tik panorės.- šyptelėjo jis ir prieš uždarydamas duris dar pridūrė.
-beje, būsime svetainėje...- mirktelėjo akį ir išėjo.
Apsivilkusi drabužius susišukavusi plaukus ir pasidažiusi blakstienas išėjau iš kambario ir perėjusi ilga kolidorių nuliau laiptais ir jau buvau prie svetainės iėjimo. Giliai įkvėpiau iškvėpiau ir ėjau atsisėsti šalia savo tipinio vyro Jake. Atsisėdusu šalia jo jis man permėte ranką per petį. Jaučiau Zayn žvilgsny į mane. Tai buvo labai nepatogu tad su piktu žvilgsniu persmelgiau jį o jis tik nusijuokė.
-taigi kada ruošiesi ją vesti?- su pykčio gaidele paklausė Zayn.
-na dar apie tai negalvojame.- šyptelėjo Jake ir žvilgtelėjo į mane.
-pirma noriu susipažinti su Jake tėvais- nusišypsojau Harry Zayn ir Jake. Buvo nelengva apsimetinėti...
-taigi Harry, ar galėčiau pasilikti čia nakčiai? Norėčiau ilgiau pabūti su Jake.- paklausė Zayn ir Harry žvilgtelėjo į mane lyg klausdamas ar taip ar ne.
Aš jam linktelėjusi Harry sutiko ir viskas kaip ir normaliai praėjo ir vaikinai dar buvo o aš jau nuėjau miegoti nes buvo gan velu.
Užsivilkusi miegojimo šortukus ir maikute susirišau plaukus į kuoduką ir išsivaliusi dantis jau gulėjau lovoje ir žiūrėjau televizoriu.
Nieko gero nerodė tad jį išjūngiau ir bandžiau užmigti bet menulio šviesa man labai trukdė. Susinervi

nusi atsistojau ir ėjau užtraukti užuolaidas kai užkliuvau už batų. Nukritusi atsistojau nes neskaudėjo ir priėjusi prie lango pastebėjau kad išties šiurpoka. Greit užtraukiau užuolaidas ir skuodžiau į lova. Nu bet dabar tikrai neužmigsiu... :/. Po kokių 20 minučių išlipau iš lovos nes be šansų būčiau užmigusi. Nuėjusi į rūbine pagriebiau megsta šilta megstini iki kelių jį užsivilkus dar pagriebiau tampkutes ir tyliai nutepenau į virtuvę. Buvo baisoka nes išties gyvena daug žmonių bet tylu kaip kapinėse... iėjusi į virtuvę sutikau Jake kuris vogė spurgas iš šaldytuvo.
-Jake?- nusijuokusi kreipiausi į jį. Jis į mane atsisuko su pilna burna spurgu ir su dideliom išsigastom akim.
-nuu...- baiges valgyti spurgas atsakė jis. Na išties jis labai nemandagus. Suraukusi antakius paklausiau.
-kodėl nemiegi?- pakėliau antakį.
-išalkau, o tu?- taip pat kelstelėjo antakį lyg 'omg kokia tu nedadaušta'.
-nesimiega- atsakiusi užkaičiau arbatinuką ir pagriebusi puodelį iš spinteles kuri buvo gan aukštoka pasistiebiau ir pajaučiau kaip Jake trinkteli man per užpakalį.
-eii! Laikyk rankas prie savęs!- užriaumojau.
-juk tu mano būsimoji žmona, darau ką noriu nes dabar tu mano.- mirktelėjo akį jis ir išėjo.
-fee...- iškišusi liežuvis pasimaiviau ir jau sedėjau balkone, gėriau karšta šokoladą ir stebėjau menulį bei galvojau.
O gal man gryžti pas Zayn?
Ne ne ne...
O gal taip?
Jokiu būdu!
Tik 1 kartelį🙂
Ne! Ne! Ir dar karta ne!
Tik šanselį...
Juk jis turi kita ohh atleisk (kitas).
Kalbėjausi su savimi.
-o gal visdelto atleisk- išgirdusi senai pažystama balsa pasisukau į dešinę ir ten už kelių metrų rūkė Zayn ir žiūrėjo į mane.
-pff...- nutesiau ir toliau žiūrėjau į menulį.
-juk žinai kad aciprašau.- vis maldavo jis o aš bandydama nekreipti  į jį dėmesio skaičiavau žvaigždes.
-uhh...- atsiduso Zayn, numete nuoruoką  ir akimirksniu dingo.
Gal jam išties atleisti?
Taipppp taipppp.
Pagalvosiu rytoj...
Rytas.
Atsikėliau šiltuose pataluose ir išgirdusi juoką sklindanti iš svetainės prisimeniau kad turiu vaidinti žmona nepažįstamam vaikinui.
Išlipusi atlikau ryyini ritualą ir apsirengusi nusileidau į svetaine kur visi buvo.

-sveiki- šyptelėjau ir pamojavusi rankas nuėjau į virtuvę ir pasitaisiusi kavos ir dribsnių pavalgiau ir

išsiplovusi indus nuėjau atgal į svetaine.
Prisėdau ten kur buvo vietos.
-labas rytas Arielle.- nusišypsojo didele šypsena Harry ir atsakiusi jam tuo pačiu toliau sedėjau.
-ir tuomet nuhackinau Konijaus programą ir ji dabar mano.- šypsojantis Niall atsirėmė ir visi vos nesijuokė.
-juk supranti kad jo kompanija jau peremė Zayn?- juokdamasis atsakė Jake.
-Arielle atnešk mano kavos. Greitai greitai!- suriko Jake ir man pratrūko nervai.
-vakar kabinėjais o šiandien prie draugų jau normalus!? Nebesiruošiu apsimetinėti tavo žmona! Asilas!- surėkiau ir nuėjau į savo kambarį. Prieš išeidama mačiau kaip visi liko išsižioje.
Nuėjusi iki savo kambario jį užrakinau ir pasiknisusi stalčiuje radusi pieštukus ir baltus lapus pradėjau piešti.

Beveik baigusi piešti kažkas pasibeldė į duris ir aš greit užverčiau piešinį.
-ką veiki?- iėjes Zayn manęs paklausė. Labai pykstu ant jo.
-nekalbėsi?- nuleido galva jis.
-nu kas yra?- jau beveik rėkdama atsisukau į jį.
-kodėl turi būt tokia ožka?!- taip pat rėkė jis.
-kodėl turiu visuomet tavęs klausyti!?- surėkiau.
Staiga Zayn įsisiurbė man į lūpas.
Jį atstūmiau atremdama į jo krūtine rankas.
-dink iš čia!- surėkiau.
-ne!- atrekė.
-eik lauk šlikštyne!- išstūmiau jį. Keista nes jis kažkaip atidarė duris.

Atleiskite kad daug tarpų😅😶 tesiog taip užaibugino😭.
5 vote ir 2 nuomuonės ir kitoje dalyje sužinosite ar Arielle atleis Zayn.

begėdisWhere stories live. Discover now