6 dalis

62 4 1
                                    

-tai kur tave nuvežti?- kilstelėjo antakį vaikinas be iśvažiuojant iš kiemo.
-umm... nežinau, kur būtų geriausia?- atsirėmiau į langa.
-na aiśku važiuosim į prekybos centrą.- pasakė vaikinas
Jau ėjome prekybos centro maximos link. Galėjome tiesiog nuvažiuoti į maxima  nu bet nežinauuu.
-tu čia rinkis ko tau reikia, aš palauksiu prie išėjimo.- pasakė Jake ir nuėjo atsiliepdamas telefonu.
Gal galėčiau pabėgti dabar? Turbūt vienintelė proga.
Na... nežinau... yra tik 1 išėjimas... nuėjusi pažiūrėti kur sėdi Jake pamačiau kad jis sėdi ir dairosi manęs.
-gaaall... nešįkart....- nors galėčiau pasakyti žmonėms kad esu pagropta nu nežinau... jeigu būsiu gera ir klausysiu gal jie mane paleis. Vis būtu geriau...
Viska susipirkusi padėjau 2 vidutinio dydžio maišus šalia Jake.
-aš... turiu nueiti į tualeta.- pasakiau ir Jake atsistojo ir paeme pirkinius. Sekė paskui mane kaip šuniukas.
-tu tik greitai nes dar turėsime kaikur užvažiuoti.- įlindes į telefona pasakė vaikinas ir aš įėjau į merginų tualetus.
Čia buvo praviras langas, bet jis aukštai beveik liečia lubas ir nėra toks didelis... bet pralysčiau.
-YOLO- tyliai pasakiau. (You only live once kas nežinot :Dd)
Pradėjusi lipti ant kriauklės stiebiausi kaip balerina bet niekaip nepasiekiau.
-ughhh.... aš niekada nepabėgsiu...- nusiminiau.
-žinai jeigu būtum gera mergaitė ir manęs klausytum.- užrakines duris vaikinas priremė mane prie sienos.
-ir padarysi ko noriu AŠ. Gal padėsiu pabėgt.- apsilaižė lūpas Jake.
-t...tikrai?...- mano kvepavimas padidėjo.
-prižadu.- sumurkė Jake man į ausį ir pradėjo mane glamonėti.
Jis nuo kaklo leidosi link mano vietelės. Stūmiau jį visa galia bet niekaip jo nenustūmiau. Bandžiau spardytis bet jis buvo užsėdes mano kojas, o rankas laikė.
Rytas.
Atsikėliau nuo šalčio. Atsimerkusi pamačiau Jake kuris gulėjo ant manęs pusnuogis. Buvau mašinos galinėje sedynėje.
-kas vakar buvo?- užsiemusi už galvos prakalbau.
-labas rytas mažutee.- atsikėles Jake apsikabino mane ir pasodino ant savęs. Buvau tik su apatiniais.
-ką aś vakar veikiau?...- markščiausi.
-mylėjaisi su manim mažut... o ką? Nepatiko?- susirūpino Jake.
-ne... tiesiog nieko neprisimenu ir plyšta galva...- iš skausmo man net nerūpėjo su kuo esu kur esu ir ką dėviu.
-na žinoma, juk kai buvome užsuke į Starbuksa nusipirkai cold  coffee. O kol ėjai pasiimti šiaudelį. Idėjau ten narkotikų. Žinoma jie ilgokai kol suveikė. Bet viskas buvo tobula.- pasididžiavo savimi vaikinas.
-TU PADAREI KĄĄ!?!?!?- išplėčiau akis.
-nusiramink... viskas gerai. Dabar esi mano mergina, todėl klausysi manęs. AIŠKU?- pradėjo nervintis Jake.
-nuo kada aš tavo mergina!?!- įniršau.
-ehh... nuo vakar. Sakau būkim pora o tu. OKEY!- juokėsi iš manęs vaikinas.
-hahaha. Kaip juokynga aš tavęs net nepažystu.-atsiplėšiau nuo jo apsivilkau drabužius ir jau žinojusi kad durys užrakintos peršokau į priekį ir atsirėmiau į langa ir pradėjau verkti.
-na nereikia jau ir tų dramų. Patikėk tau bus linksma.- nusišypsojo vaikinas.
-Supranti kad aš ne tokia! Aš nesu viena iš tų kekšių kaip Nora! Nesirengiu kaip kokia padla!- užrėkiau ir vaikinas nutilo. Parvažiavome atgal kur mane ir buvo įkaline.
-KUR JŪS POVELNIAIS BUVOT A!?!?!?!- Užrekė ant mūsų John.
-ramink bazara asile gi pas Zach važiavom.- pavartė akis Jake ir John nusiramino.
-na tai ką, lauksiu tikro maisto.- pasityćiojo iš manęs John ir pasijuokes išėjo. Jake nė nepažiūrėjas į mane išėjo.
Norėjosi klykti... rėkti visa gerkle. Padėkit...

begėdisWhere stories live. Discover now