Ramiai atsiguliau į lovą bet miegoti visiškai nenorėjau. Lyg ir valgyt norėčiau... hmm.... jap einu pavalgyti. Nors ne...
Jau 2:57. Aš niekaip neužmigsiu. Man reikia konors užkąsti, na dabar jau NORMALIAI UŽVALGYTI. Tyliai atsikėliau iš lovos kad nepažądinčiau Noros. Nuėjau į virtuvę ant pirštų galų. Atsidariusi šaldytuva atsižiovavau.
-čia niekas negyvena kad nėra maisto or somethin...?- sumurmėjau ir naršiau po lentynas. Radusi rafaelo dežute juos pradariau ir atsisėdusi ant stalo valgiau saldainius. Liko paskutinis saldainis ir kažkas įjūnge šviesą. Atsisukusi į svetaines iėjima pamačiau Jake.
-ką gi čia darai?- suraukė antakius Jake ir pasitrynė akis.
-aijj... nieko... vaaalgau...- nusišypsojau.
-ką čia val?... eii!! šie saldainiai buvo mann!- papūtė lūpas vaikinas ir pasieme paskutini saldainį ir atsisėdo ant baro kedės ir visas supykes suvalgė paskutinį saldaini.
Nušokau nuo stalo ir iš šaldytuvo pasiemiau RedBull ir pradariau skardine.
-pamesk man viena, vistiek nebeužmigsiu- atsiduso Jake. Pagriebiau dar viena skardine ir numečiau Jake. Jis sugavo ją ir iškart atsigėrė.
-eime, pažiūrėsim kokį filmą, vistiek jau išgėrei RedBull. Jau nebeužmigsi.- nusišypsojo Jake ir pamerkė akį.
-okeyy...- pagriebusi nebaigta RedBull nuėjome atsisėsti ant sofos ir Jake įjūnge filma 'Nerve'. Vaikinas pasigriebe pleda nes buvo šaltoka.
-ateik arčiau sušilsi.- pamojo ranka Jake. Atsiguliau šalia jo ir jis mane užklojo su pledu. Atrodėm taaaiip akward. Atsirėmiau į jį ir su ranka paliečiau jo presa. Greit atitraukiau ranką ir Jake nusijuokė. Jis mane apkabino. Jaučiausi lyg būčiau mylimo glebyje...
Rytas.
*Jake pozicija*
Atsikėliau nuo kažkieno juoko. Pramerkiau akis ir pamačiau John, Tom ir Nora kurie juokėsi ir fotografavo mus. Kažkokia mergina gulėjo su manim ir buvo apsikabinusi mane.
-labasrytas ir jums.- pavartės akis atsikėliau taip pažadinamas mergina.
Ji atsižiovavo ir pasitryne akis.
-labasrytas- nusišypsojo visiems.
*Tios pozicija*
Atsikėlusi pasisveikinau su visais ir nuėjau palysti po dušu besimaudydama galvojau apie Jake. Negi jis man patinka? Bet aś jam tikrai ne... jis turbūt net nežino mano vardo... būčiau jam tik eilinė kalė.
Bet aś ne tokia, ir aš jam tai įrodysiu. Nežinau kaip. Bet kažkaip OKAY?
Išlipusi iš dušo apsiviniojau rankluoščiu ir atsirakinusi tuoleto duris greit nulėkiau iki drabužinės.
-hmm... ka čia apsivilkus.- kalbėjaus su savimi. Norėčiau kaip nors cozy. Pagriebusi kažkokio vaikino palikta hoodie jį užsivilkau. Ir kaip Nora sakė būtinai turiu atrodyti sexualiai. Kekviena miela diena... taj užsidėjusi hoodie užsivilkau labai trumpus šortukus kuriu beveik nesimatė ir užsivilkau nike kedukus. Norėjau adidas nu bet ant mano kojos nebuvo...
Anyway. Išėjusi iš drabužinės nuėjau pas visus į virtuvę.
-ohh Tia, jau pasigedom tavęs.- prakalbo John ir atsikando obuolio.
Nusišypsojau ir užkaičiau kavą.
Atidariusi šaldytuva nieko neradau. AGAIN.
-ughh... ar kasnors gali nuvažiuot į parduotuve ir nupirkt maisto?!. Aš čia tuoj numirsiu iš bado.- pavarčiau akis ir visi nusijuokė.
-na gerai, panele TIA kadangi žinai ko reikia nupirkti. Tu nuvažiuosi su Jake į parduotuve ir nupirksi maisto.- nusišypsojo evil smile John.
-na oke...- nutraukė mane John.
-IR visa šia savaite mums ruoši normalaus maisto, supratai? Štai 500 eurų, kad grįžtumet su maistu ir su Tia. Saugok ją kaip savo akī supratai Jake. Nes poto kentėsi. Na o aś einu palysti po dušu.- padėjes ant stalo 500 eurų John išėjo. Pažvelgusi į Jake jis man pamerkė akį ir pamojo ranka kad eičiau.
-paaalaauuk aš dar neapsirengiau.- sutrikau.
-na žinoma, juk esi su MANO megstiniu- piktai į mane pažiūrėjo vaikinas ir aš nusijuokusi greit nubėgau persirengti. Užsidėjusi odos spalvos crop'topa ir baltus džinsinius šortukus iki liemens užsidėjau tokius pačius batus ir rankine tašyte ten įsidėjau pinigus. Susirišau plaukus į aukšta kasa.
-na jau. - nusišypsojau išėjusi iś drabužinės.
-o dieve vos nepasenau.- pavartė akis vaikinas ir išėjome į lauką.
Oh deer kaip šalta.
-nebus per šalta?- kilstelėjo akį vaikinas pažvelges į mane.
-nee...- nusišypsojau ir įlipe į Ferrari išvažiavome.
Halooo taijgi jie varys į mall nes taip nusprendė Tia ir tada jie.........
NESAKYSIU! Lauksiu VOTE be VOTE nebus 33 dalies. Gabooom. Šiandien tiek soryy kad tik 600+ žodžių. Tyngėjau raśyt :dd. Bayy for now..