13 diena

188 13 0
                                    

Atmerkusi savo sunkius vokus pamačiau kad jau šviesu. Pažiurėjusi į laikrodi kuris kabėjo ant sienos ir jau buvo be 15 puse 7 ryto. Atsikėlusi su milžinišku skausmu išsitraukiau visas šukes iš savo kūno ir juos mečiau ant žemės. Vos dėjusi koja po kojos priėjau prie durų ir išgirdau balsa už savęs.
-mažyte kas tau tai padarė?- paklausė manęs Zayn pribėges ir apkabines.
-kas daugiau jei ne Malik- atsakiau ir jį stumptelėjau.
-a...aa...aš?- mijčiodamas kalbėjo o aš tik įdėmiai žiūrėjau į jį.
-nagi, eikš...- jis mane pakėlė ir aš apsiviniojau jį kojomis ir rankomis. Aš nekaltinu Zayn juk jis buvo girtas, bet reikės pasikalbėti kad to daugiau nebūtu. jis paguldė mane į lova ir atsigulė šalia.
-žinau kad rytoi tavo gimtadienis. Tad turiu tau dovana, tik pamatysi ją tik ryt. Tad turi labai greit pasveikti.- nubraukes sruoga nuo mano veido paklausė Zayn. Aš linktelėjau, stengsiuos dėl jo.
-gerai...- pabučiavo man į žandą ir išėjo, po kokių 20 minučių atvyko daktaras ir mane pradėjo gyditi.
Rytas.
Vakar visa diena daktaras mane gydė ir šiandien jaučiuosi puikiai bet dar skauda. Atsikėlusi pamačiau padėkla su blyneliais ir kava bei su rašteliu ir rožėmis. Nusišypsojusi perskaičiau lapelį.

"Labas rytas gražuole, pagaminau tau pusryčius, gryžiu už kokios valandos, čia dėl tavo dovanos myliu ir skanaus💕💓💞❤."

Perskaičiusi sušveičiau blynus ir nuėjau į vonia ir palindau po dušu. Išsimaudžiusi nuėjau prie spintos, ir apsivilkau derinuką, kokį radau.

 Išsimaudžiusi nuėjau prie spintos, ir apsivilkau derinuką, kokį radau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Neturiu daug drabužių tad deduosi tuos pačius. Apsirengusi nutepenau į apačia ir paglosčiusi Zayn šunį nuėjau pažiūrėti ką gero rodo per televizoriu. Dabar rodė kempiniuką tad žiūrėjau jį. Pažiūrėjusi puse filmuko išgirdau kaip į kiema įvažiuoja mašina.
-tai turbūt Zayn...- pasakiusi sau nubėgau prie durų ir laukiau kada ieis nežinau kodėl bet noriu jį apkabinti. Išgirdusi durų skambutį atvėriau ir pamačiau Zayn su šviesiai mėlinom rožėm ir labai dideliu meškinu. Jis padėjo dovanas ant žemės apkabino ir pabučiavo, atsakiau į jo bučinį. Jo tos putlios lūpos, cigarečių ir braškių skonio... niam niam... taip imk ir kąsk. Atsitraukėmė kai pritrūko oro.
-myliu tave- pasakiau ir Zayn suglaudė mūsu kaktas.
-o aš tave- pasakė jis ir aš pakštelėjau jam į lūpas. Paėmusi meškina ir gėles jas pamerkiau o meškina pasodinau ant baro kėdės virtuvėje. Zayn nuėjo iki automobilio ir atnešė visus pirkinius. Kartu viska iškraustėme ir sugalvojome valgyti restorane, šiaip to nesugalvojau Zayn jau buvo viska suplanavęs. Greit nulėkusi į mūsų kambarį nuėjau prie spintos ir kokį pusvalandi ieškojau ką apsivilkti. Poto ieškojimo radau idealia suknelia.

Apsirengusi nutepenau iki veidrodžio ir ten pasileidusi ir susitvarkiusi plaukus pasidažiau ir pagriebusi tašę nuėjau į apačia kur Zayn jau stovėjo prie durų

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Apsirengusi nutepenau iki veidrodžio ir ten pasileidusi ir susitvarkiusi plaukus pasidažiau ir pagriebusi tašę nuėjau į apačia kur Zayn jau stovėjo prie durų.
-whoa...! Atrodai fantastiškai!- pagyrė mane Zayn.
-Malik mergina visados graži, bet pats Malik... Malik super!- atsakiau jam tuo pačiu.
Jis šyptelėjo ir įsikibau jam į parankę ir nuėjome mašinos link. Beje, Zayn taip pat atrodė gan keistai, bet gražiai su juodu kostiumu. Nuėje iki automobilio Zayn atvėrė man automobilio dureles ir padėjo atsisėsti ir apėjas mašina atsisėdo ir jis.
-taigi panele Garcia, restorane būsime valandėle, nes šiandien turime daug ką nuveikti!- pasakė Zayn ir aš jam šyptėlėjau. Privažiave prie prabangiausio restorano Zayn atidarė man dureles ir ištiese ranka man padėdamas išlipti. Man nesunku išlipti bet turbūt esme pagavot😃. Įsikibusi Zayn į paranke nuėjome į restorana ir Zayn pasakė kad buvo užsisakęs stalą dviems. Padavėjas linktelėjo ir nuvedė mus prie jo. Stalelis buvo pačiame aukščiauseme aukšte nes čia yra trys klasės. Ir mes 3 klasėje. Užsisakė geriausio vyno ir maisto pasikalbėjome.
-kadangi tau jau 18 gali gerti vyna, kai pavalgysime vyksime į tavo kita staigmena.- pasakė Zayn ir aš jam nusišypsojau.
-jaučiuosi lyg karalaitė.- nutesusi pasimaiviau ant juoku.
-tu ir esi mano karalaitė.- pasakė jis ir padėjo ranka ant mano delno kuris buvo ant stalo. Bevalgydami kalbėjome apie visokius ateities planus. Pavalge nuėjome atgal į automobilį ir Zayn išvyko iš Brakfordo.
-taigi, kur vykstame dabar?- paklausiau ir Zayn veide pamačiau maža šypsenėle.
-dėja, karalaite, šios paslapties negaliu atskleisti...- nutesė Zayn ir aš nusišypsojusi vėl stebėjau kelia. Nuvažiave kokius 15 kilometru atvykome į viena iš geriausiu pasaulyje delfinarima. Išlipe iš automobilio iėjome į vidų ir mumis pasitiko keli žmonęs kurie jau buvo paruoše mums nardymo kostiumus. Nuėjome persirengti ir nardėme ir ieškojome delfinu ir po kokių 20 minučių juos suradome.
-kokie jie fainiii!- surėkiau glostydama delfina.
-žiūrėk! Šitas nori tave pabučiuoti!- juokdamasis Zayn sušuko ir aš pakštelėjau delfinui į žandą.
Po valandos su puse.
Baige plaukioti
persirengėmė ir keliavome atgal namo.
-dabar nueisime persirengti į patogesnius drabužius ir keliausime į tavo geriause staigmena.- pasakė Zayn kai jau sukosi į kiemą.
Išlipusi iš automobilio greit nubėgusi į kambarį pamačiau Zayn šuny Beke kuri miegojo ant mano ir Zayn lovos.
-aww... soooo adorableee....- glostydama sušnibždėjau ir ją apkabinau. Mes ja privalome pasiimti kartu!!! Greit nuėjusi prie spintos persirengusi nusileidau į apačia kur Zayn sedėjo ant sofos ir laukė manęs.
-Zayn! Mes privalome pasiimti Beke kartu!- surekiau ir išgązdinau Zayn.
-naa... nelabai noriu bet šiandien tavo gimtadienis tad ok!- sušuko ir atsistojo prie durų. Aš susijaudinusi greit nubėgau ir pririškau pavadėli prie šuns. Taigi mes tryse atrodėme taip👇.

Nuėje prie automobilio Zayn įsodino Bekė į Galą ir mes taip pat susėdome ir pajūdėjome tos geriausios staigmenoa link

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nuėje prie automobilio Zayn įsodino Bekė į Galą ir mes taip pat susėdome ir pajūdėjome tos geriausios staigmenoa link. Važiavome gan ilgai ir kai privažiavome kažkokius kalnus Zayn sustojo.
-dabar turėsi užsimerkti- pasakė Zayn ir aš labai greit užsimerkiau. Pajaučiau kaip mašina juda toliau o aš vis dar užsimerkusi.
Zayn išvedė mane iš automobilio ir...
-1....2....3.... su gimtadieniu mažyte!- surekė Zayn, aš atsimerkiau ir........

Labas! Ačiū kad skaitote! Soriukas jei yra klaidų... tai greit jau nauja dalis 🙊🙊🙈

begėdisWhere stories live. Discover now