ir vėl?!

131 11 3
                                    

Išstūmusi jį pagalvojau. Kaip jis iėjo jei durys buvo užrakintos? Ahh never mind...
-Gaidy! Nuotaika sugadinai!!- užrėkiau ir išgirdau kikenima už durų. Na taip tas duhelis....
Įdėjusi į stalčiu piešinį ir pieštukus nuėjusi iki spintos susiradusi cute pižama ją užsivilkau

 Įdėjusi į stalčiu piešinį ir pieštukus nuėjusi iki spintos susiradusi cute pižama ją užsivilkau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Išsivaliusi dantis ir nusipraususi palindau po šiltais patalais ir netrukus užmigau.
Rytas.
Nubudau nuo gan didelio triukšmo pirmame aukšte.
-dar 5 minutes...-suburbėjau. Pala ką?
Nusijuokusi iš savęs išlipau iš lovos susirišau plaukus į laisva kuoduką ir įsispyrusi minkštas šlepetes nuėjusi iki laiptų iškišau galvą ir žvilgtelėjau kas per šurmulys.
Pasirodo kad Jake išvažiuoja su kažkokia prostitute.
-viskas vaikinai, lekiu pas savo tėvus, dar užsuksiu atsisveikinti.- pasakė Jake ir visi su juo atsisveikine nuėjo į svetaine. Na jie buvo Niall, Harry ir ughh... Zayn... nutepenusi į virtuve pagriebiau obuolį ir jį suvalgiau kol užvirė kava. Užsipylusi pieno pasidėjau kava ant stalo ir radusi sausų pusryčių juos pasigaminau ir pagriebusi kava su bliudeliu dribsniais nusinešiau į savo kambarį.
Padėjusi viska ant stalelio pasikuičiau spintoje ir ieškojau random drabužių.
Juos apsivilkau ir sušveitusi pusryčius susirišau plaukus į aukšta kuoduką užsidėjau tušo ir biškuti pudros.
Nusileidau į svetaine kur buvo mano broliukas, Niall ir Zayn💀👽💩.
-sveikučiai- pamojau ranka iėjusi į svetaine ir dribau prie Harry ant sofos.
-pagaliau atsikėliai!- sušuko Niall nusijuokė ir išpūtė akis.
-ponas Niall! Aš atsikėliau labai anksti netg...- kalbėjau kai mane nutraukė Zayn.
-ji ėjo į virtuve valgyti mačiau ją kai ji ėjo su savo vaikiška pižama.- piktu žvilksniu žvilgtelėjo jis į mane ir pakėlusi antakius atsirėmiau į sofos atlošą.
-Zayn, Jake jau išvyko... ar pameni kai sakei kad pasilikai dėl Jake?- primerkė akis Harry žiūrėdamas į Malik.
Atsistojes Zayn tiesiai išėjo pro duris ir jas smarkiai trenkė.
-well that was nice one!- nusijuokė Niall su Harry.
-eisiu aš gal jau taip pat vyksiu į savo namus.- šyptelėjau Harry ir jis nusišypsojes linktelėjo.
-jei nori gali čia dar gyvent!- šuktelėjo Harry kai jau lipau laiptais. Nieko neatsakiusi buvau jau prie kambario durų kai vėl Harry surekė.
-pasiimk kompa ir telefa dovanaa!- rėkė per visa nama Styles.
-gerai! Ačiū!!!!-atrėkiau ir pradėjau dėtis daiktus į kuprinę.
Susikrovusi visus savo daiktus ir gautas dovanas, nulipau žemyn ir su visais atsisveikinusi mane nuvežė namo Harry.
-žinai gal kadanors dar susimatysime?- šyptelėjo Harry.
-galėčiau tave pasiimt kada turėsi laisvo laiko paskambink- drovėjosi jis.
-gerai iki broliuk- nusišypsojau ir nuėjau namų link. Harry nuvažiavo ir pasikuitusi kuprinėjė neradau raktų. Bet aš juos tikrai įsidėjau. Sumurmiau mintyse.
-ieškai šitų?- parodė raktus ir nusišypsojo Zayn.
-atdiuok.- jau supykau.
-ne kol man neatleisi!- meiliai sušuko jis.
-atiduok Zayn!- jau rėkiau, nedrįsiu jam atleisti.
-ot ir ne...- vis erzino jis.
-gerai turiu laiko galiu sedėti čia, turiu marios laiko.- ir jis atsisveikines išvyko su mano raktais.
-ot žioplys....- nuėjusi prie gelyno atkasiau raktelius ir iėjusi į vidų buvo tylu... pernelyk tylu...
-bet juk šeimininkės ilgokai nebuvo!- sušukau per visus namus.
Ir staiga pajaučiau kaip kažkas man smeigė su peiliu į pilva, vaizdas susilieja ir matau neaiškų veidą.
-juk šeiminynkės ilgokai nebuvo!- skardžiai juokėsi kažkoks stambaus balso savininkas.
●akyse sutamsėjo●
               ***Zayn pozicija***
Išties supykau ant Harry. Del tos prakekitos Arielles susipykau su geriausiu draugu. Juk jie brolis su sese.... charakteriai tokie patys blah blah blah. Manau tesiog atsiprašysiu Arielles tikrai nerodysiu ožių.  O blemba taigi šaltą o ji į namus ieit negali! Dar geriau sugalvot negaliu?!
Greit apsisukęs jau netrukus buvau prie jos namų. Iš pradžių pažiūrėjau ar durys atrakintos. Ir taip. Na jinir gudruole. Darydamas duris plačiai atidaryti negalėjau nes kažkas užstojo kelią. Įkišęs galvą pro durų tarpą pamačiau gulinčią Arielle su peiliu pilve.
Greit paguldes ją į automobilį vežiau ją  į ligoninę.
Po 9 valandų.
Ir vėl sedžiu ligoninėje, skaičiuoju minutes, aparatai tiksi iš Arielles palatos.
-viskas bus gerai, viskas bus gerai....- vis kartojau sau.
              ***Harry pozicija***
Jau įbėgau pro ligoninės duris.
-ką tu jei padarei?! Kaip tu drįsai ją sužeisti?!- įsiutės bėgau į Zayn.
-nieko aš jei nepadariau ramink arklius eržile aš ją tokia radau! Nesi svarbiausias šiuo momentu galvok apie kitus nors kartą!!!- surėkiau ir atplėšiau jo rankas nuo savo striukės.
-pone prašome sumažinti tona juk čia ligoninė o ne miškas.- pasipiktinusi pasakė seselė. Atsisėdau ir nervavaus.

Pokolkas trumpa istorija sorry....😭
Laukiu nuomuonių!!!😡 jei nebus nuomuonių ar vote nutrauksiu istorija😒. Nes nekūrsiu 1 ar 2 žmonėms....

begėdisWhere stories live. Discover now